וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורזת את המינימום האפשרי: הדוגמנית שמטיילת עירומה בעולם

4.6.2019 / 9:04

הדוגמנית שרה ג'יין החליטה לטייל בעולם בעירום מלא. היא מגלה אילו נופים אהובים עליה במיוחד, מספרת על היתרון הגדול של טיול בעירום וגם חושפת מי בעצם מצלם אותה בשטח

moonstrucktraveller

בווידאו: שרה קוהן מטיילת בעולם ומצטלמת עם חיות

לארוז את המינימום האפשרי לקראת טיול, זו משימה מורכבת עבור כולם. במיוחד כאשר ישנה מגבלת משקל לכבודה שלנו. אבל נראה שיש לפחות צעירה אחת שמגבלות אלו כלל אינן מעניינות אותה. הסיבה: היא מטיילת ברחבי העולם בעירום מלא.

לכן, אין זה מפליא לגלות כי שרה ג''ין (33) האמריקנית כבר צברה עדת מעריצים של 45 אלף עוקבים באינסטגרם וכ-65,800 מנויים בערוץ היוטיוב שלה.

"אני חשה בנוח להסתובב בעירום בכל מקום שבו מידות החום עולות על 20 מעלות" אומרת ג'יין. עם זאת, למרות חיבתה העזה לטיולים בעירום, היא מודה כי היא מכבדת את החוקים המקומיים. "לכן, אין מצב שאטייל חשופה בדובאי למשל".

לדבריה, התפאורה האהובה עליה ביותר היא השטח המדברי העצום המשתרע באזור הולדתה, לאס וגאס. "אני מאוד אוהבת את הטבע בכלל ואת המדבר בפרט. האזור המקיף את לאס וגאס יפהפה בעיניי. אני אוהבת את דיונות החול, את הסלעים האדמדמים ואת האגמים היבשים". ועוד מעניין לגלות כי לג'יין יש חולשה של ממש לטבילות במעיינות חמים.

היא אף מגלה כי תמונות רבות מבין אלו שהעלתה לרשתות החברתיות, צולמו על ידי אחותה. "בכל הקשור לצילומי העירום, המשפחה שלי תומכת בי באופן מלא", היא מוסיפה.

נרדפת על ידי הפקח בשמורה

הדיילי סטאר מדווח כי ג'יין נעצרה לא פעם על ידי הרשויות, בעוון התערטלות בפומבי. "עצרו אותי כמה פעמים, אבל למרבה המזל, בכל אותן פעמים, שוחררתי באזהרה בלבד. פעם אחת אף רדף אחרינו פקח בשמורת טבע, כך שנאלצנו לצאת מתחומי השמורה".

ועניין מעט מוזר: בשל גישתה החופשית לחיים, היא נוהגת למכור למעריצים נלהבים דוגמיות משיער גופה. מסתבר שגם לפטיש נישתי מסוג זה יש קהל.

"אף פעם לא ממש עשיתי כסף גדול כאשר עבדתי כדוגמנית עירום. אבל אז פתחתי ערוץ יוטיוב שמסווג כ-PG (ניתן לצפייה בגילים שונים, אך מומלצת השגחת הורים), ללא עירום - והתחלתי לחיות מזה. כאשר הייתי דוגמנית עירום, לאנשים רבים היתה רתיעה ממני. רבים הניחו שאני עוסקת בזנות. אז במקום להילחם בכך, החלטתי לשים פס: אם אנשים חושבים שאני קלת דעת - אז אהיה קלת הדעת הכי מוצלחת שיש!"

כך או אחרת, ג'יין מציינת כי לדעתה טיול בעירום מחולל פלאים לדימוי הגוף העצמי. "בין אם אתה שמן, רזה, צעיר או מבוגר - תן לכל הסודות שלך להיחשף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully