וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על פותחת קו טיסות ישיר מתל אביב לטוקיו

חברת התעופה תחל להפעיל שלוש טיסות ישירות בשבוע לבירת יפן, החל מחודש מרץ 2020 במטוסי הדרימליינר. משך הטיסה מתל אביב לטוקיו כ-11 שעות. ובתוך כך, הפסידה אל על 55 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019

חופשה בטוקיו, יפן/צילום: זיו ריינשטיין

טיסות ישירות ליפן מישראל: כן זה יקרה אבל רק ב-2020. חברת אל על הודיעה היום (ד') כי תחל להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לטוקיו, בירת יפן, במרץ 2020.

הקו יופעל שלוש פעמים בשבוע במטוסי הבואינג 787 דרימליינר של החברה. משך הטיסה הישירה לטוקיו כ-11 ורבע שעות.

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים ביקרו בישראל. השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה. לאחרונה השיקה קווים לסן פרנסיסקו, ניס ומנצ'סטר ותחל להפעיל טיסות ישירות ללאס וגאס, אורלנדו (בחודשי הקיץ) ושיקגו.

אזור שיבויה, טוקיו, יפן. ShutterStock
בקרוב ישיר מת"א. אזור שיבויה בטוקיו, אחד המוכרים בעיר/ShutterStock

הפסד של עשרות מיליונים לחברה ברבעון הראשון של 2019

לפי אל על, נתיב ישיר ליפן הינו חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת הנתיבים של החברה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל, אשר הולכת וגדלה בשנים האחרונות ממגוון רחב יותר של ערים בעולם. זאת, לצד חידוש מואץ של צי המטוסים של החברה שיכלול, עד שנת 2020, כ-45 מטוסים, מתוכם 16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר חדשים.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "יפן הפכה לאחד מאתרי התיירות המבוקשים בעולם, וכעת יוכלו גם הישראלים לבקר בה באמצעות טיסה נוחה וישירה במטוסי הדרימליינר החדשים. בשנתיים האחרונות קיבלנו פניות רבות מלקוחותינו להפעלת טיסות ישירות של אל על ליפן. התנועה בשנים האחרונות גדלה בקצב גבוה, ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר בין המדינות תוסיף להגדיל את התנועה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן".

שטרסבורגר הוסיף: "הטיסות הישירות ליפן מצטרפות לשורת יעדים ישירים חדשים שהשיקה אל על בתקופה האחרונה, לרבות סן פרנסיסקו, לאס וגאס ושיקגו ומהווים הרחבה משמעותית של אופציות התיירות, הבילוי והגישה לאנשי עסקים ותיירים ליעדים אלה באופן ישיר".

ובתוך כך, אל על הציגה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2019. החברה רשמה הפסד לתקופה בסך של כ-55 מיליון דולר, בהשוואה להפסד בסך של כ-44 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון זה הסתכמו בכ-429 מיליון דולר בהשוואה לכ-460 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-7% בעיקר עקב השפעת עיתוי חג הפסח שחל השנה ברבעון השני.

הוצאות ההפעלה ברבעון המדווח קטנו ב-5% והסתכמו בכ-403 מיליון דולר בהשוואה לכ-426 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל קיטון בהוצאות הדלק עקב ירידה במחירו וירידה בצריכה, בין היתר, הודות למטוסי הדרימליינר היעילים. כמו כן, בהוצאות הנהלה וכלליות חל קיטון של כ-21%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully