וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה על הקצה: הציע נישואין לחברתו על ראש הר געש פעיל

על לועו המפחיד של הר געש פעיל באינדונזיה, כרע צעיר מקנדה על ברכו ושלף את הטבעת. חבריהם של בני הזוג תיעדו את הכל באמצעות רחפן. רומנטיקה על הגובה

עבור רובנו, העפלה אל מרומי הר געש פעיל עשויה להיות עניין מרגש למדי. אבל יש טיפוסים רומנטיים במיוחד, שלוקחים את העניין הזה צעד אחד קדימה. או יותר נכון: למעלה.

כזה הוא ג'רוד, שהחליט להפתיע את חברתו לחיים, אליסון. השניים, תושבי קנדה, יצאו לטפס לראשונה בחייהם, אל פסגתו של הר געש פעיל. מדובר בהר ברומו (Bromo) באי ג'אווה שבאינדונזיה, המתנשא לגובה של יותר מ-2,300 מטרים.

השניים טיפסו רגלית במעלה ההר, הגיע למרומיו, טיילו על קצהו של לועו הפעור ואז, ברגע הנכון, כרע ג'רוד על ברכו, שלף את הטבעת - והציע את ההצעה. הוא אף דאג קודם לכן שרחפן יתעד היטב את האירוע מגבוה. בצילומים ניכרת היטב תגובתה המופתעת של אליסון, שמכסה בתדהמה את פיה ומיד לאחר מכן עוטפת אותו בחיבוק ומנשקת אותו.

בכיתוב המלווה את סרטון הווידאו, שאותו העלה ג'רוד ליוטיוב, הוא תיאר את ההתרגשות שליוותה את הטיפוס הראשון שלהם על הר געש פעיל. "עם זאת", הוא כתב, "לאליסון כלל לא היה מושג שאותו יום יהיה כה מיוחד עבורה מסיבה אחרת לגמרי. בעודנו צועדים על קצה המכתש, שקולות רועמים בוקעים ממנו ונופים מדהימים של 360 מעלות נשקפים ממנו - ירדתי על ברכי והצעתי לאהובתי נישואין. היא היתה בהלם ולא האמינה שזה באמת קורה".

הציע נישואין על ראש הר געש ברומו באינדונזיה. Our Moving Roots, צילום מסך
"לאליסון כלל לא היה מושג". ג'רוד מציע לאהובתו בקצה הר הגעש/צילום מסך, Our Moving Roots
הציע נישואין על ראש הר געש ברומו באינדונזיה. Our Moving Roots, צילום מסך
"היא היתה בהלם ולא האמינה שזה באמת קורה"/צילום מסך, Our Moving Roots

"ההרפתקה שנקראת 'חיים'"

עוד הוא מספר כי לאחר שהזילה דמעות אל אושר ואמרה את ה"כן" המיוחל, אמרה אליסון כי היא רוצה לרדת מההר, פשוט כי היה לה קשה להתמודד עם שני האירועים המרגשים בבת אחת.

"אנו חשים שיש לנו מזל גדול שמצאנו זה את זה ושאנו חווים את ההרפתקה הזו, שנקראת 'החיים'. אני מודה לחברים שלנו, סטו וג'ני, שתיעדו את הרגעים המרגשים וסייעו לכל זה לקרות", מוסיף ג'רוד.

השניים הכירו בבית ספר להוראה באוטוואה, בירת קנדה, והם חולקים אהבה גדולה לטיולים אתגריים בטבע. יש להם גם בלוג טיולים משותף, העונה לשם Our Moving Roots ("השורשים הנעים שלנו"). לדבריהם, הבלוג מתמקד ברעיון לפיו על בני אדם להיות בתנועה מתמדת, אך גם לנטוע שורשים חדשים.

הציע נישואין על ראש הר געש ברומו באינדונזיה. Our Moving Roots, צילום מסך
"אנו חשים שיש לנו מזל גדול שמצאנו זה את זה"/צילום מסך, Our Moving Roots

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully