וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגלשה העירונית הארוכה בספרד נסגרה כעבור 24 שעות בגלל שהיא מסוכנת מדי

14.5.2019 / 0:21

קוסטה דל סול השיקה את המגלשה העירונית הארוכה ביותר במדינה - שמקשרת בין שני רחובות. לצער ראש העיר שהכריז על האטרקציה החדשה בהתלהבות בטוויטר, היא נסגרה 24 שעות בלבד מאז נחנכה לאור תלונות המקומיים על פציעות רבות שקיבלו כשגלשו בה

YOUTUBE

בעיריית אסטפונה, עיר נופש בקוסטה דל סול, החליטה לגשר בין שני רחובות מרכזיים - בעזרת מגלשה. במקום מדרגות, העיירה פנתה לחברה מקומית שתבנה מגלשה בעלות של 28 אלף יורו שתגיע מהרחוב המוגבה ותימשך על עבר המדרון התלול לרחוב המקביל. המגלשה שנחנכה בחמישי שעבר מגיעה לאורך של 38 מטרים ונחשבת למגלשה העירונית הארוכה ביותר במדינה. אולם, 24 שעות בלבד מאז נפתחה לציבור הרחב - היא גם נסגרה. הסיבה: תלונות ממקומיים שיצאו חבולים ופצועים מהגלישה במתקן.

המגלשה הארוכה ביותר בספרד. splash
המגלשה הארוכה ביותר בספרד כבר נסגרה מחשש לפציעות (ספק: splash)/splash

עוד בנושא:

צפו: זו הסיבה המפחידה והכואבת בגללה אסור לכם להתגלש יחד עם הילד
ככה תראה הנסיעה המטורפת ברכבת ההרים ששברה כל שיא אפשרי

מגלשת הפלדה - שנועדה לחסוך 10 דקות הליכה ומגיעה לשיפוע של כ-34 מעלות - נסגרה נכון לרגע זה רק למטרת בדיקות בטיחותיות נוספות וצפויה להיפתח שוב בהמשך. בעיירה מתעקשים שהמגלשה בטוחה ומתכננים להגביר את הנחיות הבטיחות למשתמשים בה לקראת פתיחתה המחודשת. נהלי הבטיחות הנוכחיים שהוצבו בפתח המתקן לא מנעו פציעות אצל מקומיים שניסו את המתקן. עשרות ניצלו את הפלטפורמה המקוונת כדי לספר על פציעתם בשימוש במתקן המסוכן. "יצאתי פצועה לכל אורך הגוף", סיפרה אחת הגולשות, "עפתי שני מטרים מהקצה והשוטרים פשוט צחקו עליי". לצד הטקסט היא פרסמה תמונות של זרועותיה החבולות וסיפרה שנותרה עם פצעים גרועים יותר בישבנה.

עוד באותו נושא

גולשים על הגלים: נחשפה מגלשת המים הארוכה בעולם - על ספינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully