וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראים תיירים כשמודיעים להם שזכו בחבילת אירוח לאירוויזיון בת"א

תחרות קריוקי של שירי אירוויזיון (ה"ג'וניור אירוויזיון") הסתיימה לאחרונה, והוכרזו בה הזוכים - 4 הולנדים - שקיבלו כרטיסי VIP לאירוויזיון, עם טיסה לישראל ומלון 5 כוכבים בתל אביב. כך הם הגיבו כשבישרו להם על החופשה הקרובה בתל אביב

כך נראים תיירים כשמודיעים להם שזכו בחבילת אירוח לאירוויזיון בת"א/יוטיוב

לורה (23), אינסה (26), מארק (25) ויולי (27) הם ארבעה צעירים מהולנד שזכו בטיול לישראל, לאחר שהשתתפו בתחרות הקריוקי של MyHeritage נותנת החסות הרשמית של האירוויזיון. ארבעת הצעירים התגבשו לקבוצה דרך צ'אט בפורום באינטרנט שהתכתבו בו על ה"ג'וניור אירוויזיון" - תחרות אירוויזיון לצעירים. שניים מהם כבר היו בהופעת גמר האירוויזיון בעבר, אבל אף אחד מהם לא היה בישראל לפני כן. הם מתכננים לתעד את הביקור שלהם בארץ בווידאו ולחלוק אותו דרך האינטרנט עם שאר העולם.

חברת MyHeritage, נותנת החסות לאירוויזיון, הכריזה על תחרות קריוקי של שירי אירוויזיון, שהזוכים בה יזכו בטיול קבוצתי לאירוויזיון. הכולל אירוח בבית מלון 5 כוכבים בתל אביב, כרטיסי כניסה VIP לתחרות עצמה וכרטיסי טיסה לתל אביב.

כדי להתמודד בתחרות המשתתפים נקראו להתארגן בקבוצה של חברים או בני משפחה, כשכולם יושבים יחד ברכב ושרים שירי אירוויזיון שמנגינותיהם מתנגנות ברקע. את הסרטון שאורכו לא יעלה על שלוש דקות הנחו לשתף בחשבונות המדיה החברתית של המשתתפים בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם כדי שגולשים יוכלו להצביע. לביצוע שזיכה אותם בתחרות לחצו כאן.

במסגרת התחרות הם הפיקו וידאו שהם שרים בו מחרוזת להיטי אירוויזיון מכל השנים, בזמן שהם שינו אביזרים ואת בגדיהם 12 פעמים. הצביעו עבור הזוכים 460 גולשים בנוסף לצוות השופטים, שכלל את דורון מדלי.

תיירים שהודיעו להם שזכו בחבילת אירוח לאירוויזיון בת"א. צילום מסך,
מתכננים לתעד את הביקור שלהם בארץ ולחלוק אותו עם שאר העולם. הזוכים המאושרים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully