וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה עוד לפני האירוויזיון: תיירים שילמו בשטרות וקיבלו עודף בשקלים ישנים

סטודנטים מקנדה שהגיעו היום לסיור של 10 ימים בישראל, עצרו בקניון מוכר בצפון כדי לקנות אוכל, אבל גילו רק לאחר מכן שהם קיבלו עודף בשקלים ישנים. המדריכה שלהם: "נאלצנו לשלוח לכולם צילומים של איך נראים שקלים חדשים"

מטבעות שקל ישן. ללא קרדיט, אתר רשמי
עבדו עליהם כבר ביום הראשון בישראל. מטבעות שקל ישן שהוחזרו לתיירים/אתר רשמי, ללא קרדיט

תיירי האירוויזיון עוד לא החלו להגיע, אבל "הישראלי המכוער" כאן, ובגדול: תיירים מקנדה שרק הגיעו לישראל, קנו אוכל במתחם קניות בצפון וקיבלו עודף במטבעות שקל ישן.

קבוצת סטודנטים מקנדה הגיעה היום (ב') לישראל, למסע של 10 ימים ברחבי הארץ. הם היו בדרכם לקיבוץ בצפון, כשבדרך עצרו בצומת ראשי ובו קניון עבור ארוחת צוהריים. כמה מהם התפזרו למספר בתי הקפה, החומוסיות והפלאפל, וכמה מהם נכנסו בשערי המתחם - שם ישנם לעיתים דוכנים של מאכלים שונים.

"הם חזרו והתיישבו עם האוכל שקנו, ואז קמו לקנות קפה באחת הקפיטריות וניסו לשלם עם העודף שקיבלו", סיפרה לימור (שם בדוי), מורת הדרך שליוותה את הקבוצה, "ואז אמרו להם שיש להם מטבעות ישנים של שקל ואי אפשר לשלם עם זה".

לימור מספרת, שהסטודנטים ניגשו למדריכים של הקבוצה וסיפרו להם את שקרה, ומאוד התאכזבו לגלות ש"עבדו" עליהם. "ניגשו אלינו איזה 8-7 (מתוך 40 - ז.ר) חבר'ה שלאו דווקא קנו באותו מקום, אלא במספר דוכנים בתוך הקניון, וכולם קיבלו שקלים ישנים", אומרת לימור.

שטרות של שקל. ShutterStock
שילמו בשטרות של שקל חדש, אבל העודף היה "ישן"/ShutterStock

המדריכה: "הם הרגישו סתומים"

כשחזרו התיירים, שזהו יומם הראשון בישראל, לאוטובוס אמרה להם המדריכה שהיא מצטערת מאוד על החוויה הלא נעימה ושלחה לכל הסטודנטים בקבוצת הפייסבוק צילומים של השקלים החדשים והנכונים, כדי שלא יפלו שנית בפח.

"הם התבאסו אבל התגברו על זה", אומרת לימור, בכל זאת, לא מדובר על סכומים גדולים אבל זה ביאס אותם והם הרגישו סתומים. אנחנו, המדריכים, כל הזמן מנסים להראות שאנחנו לא מדינת עולם שלישי ואז פתאום מגיע אירוע כזה והורס הכל. פשוט חבל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully