וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל הכי חזק ולאט לאט להגביר: העיר שמעיפה את סין קדימה

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

1.5.2019 / 8:53

בייג'ינג המלכותית, החומה הגדולה ושנגחאי העצומה הופכים את סין לענק מסתורי שיותר ויותר ישראלים רוצים לגלות. אבל יש עיר אחת שהיא גשר בין מזרח למערב ובזכות שופינג, אטרקציות ויופי עוצר נשימה היא המקום המושלם להתחיל או לסיים בו את המסע הסיני שלכם

הונג קונג/צילום ועריכה: וואלה! NEWS

סין היא הדבר הכי קרוב לירח מבחינתנו - מדינת ענק שזרה לנו מכל בחינה. לא סתם אנחנו אומרים "זה סינית בשבילי" כשאנחנו לא מבינים משהו. וזאת הסיבה שבשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נמשכים למדינה הכי מאוכלסת בעולם.

הליכה על החומה הסינית היא בבחינת חובה לכל מבקר, וביקור בעיר האסורה בבייג'ינג, שם נמצא הארמון הקיסרי המונומנטלי, יחד עם צפייה במופע קונג פו ושופינג במדרחוב המפורסם וואנג פו ג'ין הם חלק מהחוויה. כמובן שטיול בשנגחאי העצומה, שמתפתחת במהירות ולצד הפגודות והשווקים המסורתיים יש בה גורדי שחקים וחיי לילה מדהימים, יחשוף אתכם לסין אחרת.

אבל יש עיר נוספת שאסור בשום אופן לוותר עליה כי היא משלבת באופן ייחודי בין מזרח למערב - הונג קונג. אי דייגים, זה פירוש שמה, הפך עם השנים לעיר ענקית השוכנת על לשונות יבשה מרהיבים הפורצים אל שרשרת האיים שבים הסיני.

אחרי שהייתה במשך שנים קולוניה בריטית עברה הונג קונג לריבונות סינית והפכה לגשר מיוחד בין מזרח למערב. העיר היא גן עדן לטיולי משפחות וגם זוגות ימצאו בה שפע אטרקציות לטיול שכולו כיף.

טיול מאורגן להונג קונג, מקאו וחבל סצ'ואן

שביל גב הדרקון נחשב למסלול ההליכה האורבני הטוב באסיה ומתחיל ממרכז האי הונג קונג. המסלול נוח מאוד לטיול ונקודת הסיום לצילומים והתפעלות מקו הרקיע של העיר היא חוף מפרץ הגלים הגדולים המדהים. עוד מקום עוצר נשימה הוא פסגת הר ויקטוריה ("the peak"), המתנשא לגובה 552 מטרים מעל אזור המסחר של הונג קונג, ניתן להשקיף על הנוף המרהיב ביותר באי. עולים לפסגה בחשמלית תלולה ולאחר התצפית תוכלו לבקר במוזיאון מדאם טוסו המקומי. בירידה מהפסגה עצרו בגנים הבוטניים של הונג קונג, מהגנים הבוטניים העתיקים בעולם.

אם תרחיקו מעט לאי לנטאו תוכלו להתרשם מבודהה טיאן טאן - בודהה ענק עשוי ברונזה שעד שנת 2007 נחשב לפסל הבודהה היושב מברונזה הגדול בעולם. הונג קונג יושבת בין ההר לים וככזו היא עיר מסחר וכלכלה אבל גם עיר שנולדה מהגלים. המקומיים הקימו את אושן פארק, פארק הדגל של הונג קונג, שממנו ניתן להשקיף על הנוף המרהיב - ההרים והמגדלים שבעיר וגם לראות בו אריות ים, כלבי ים, לווייתנים, דולפינים ופנדות.

השווקים בהונג קונג הם צבעוניים והומי אדם ואת השופינג שלכם תעשו באזור קואלון, טיילת חוף שבסביבתה שוק פרחים, שוק ירקות הפירות ושוק חיות. תישארו שם עד הערב כדי לצפות במופע אורות מיוחד בליווי זיקוקים. שופינג, אטרקציות ויופי עוצר נשימה, הונג קונג היא המקום המושלם להתחיל או לסיים בו את המסע הסיני שלכם.

טיולים מאורגנים לסין

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully