וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בארץ: פארק "נינג'ה ישראל" ינחת בארבע ערים בקיץ

למשך חודש אחד בלבד יפתחו בקיץ הקרוב ארבעה פארקים רשמיים של "נינג'ה ישראל" בארבע ערים ברחבי הארץ: ירושלים, חיפה, תל אביב ובאר שבע. הפארק יכיל את מתקני התוכנית המוכרים ויתאים לחובבנים, משפחות ומקצוענים. המחיר: 79 שקלים לאדם

פארק נינג'ה ישראל הדמיה. יח"צ,
ארבעה מתחמים בארבע ערים. פארק נינג'ה ישראל/יח"צ

בקיץ שעבר נראה כי מדינה שלמה נכנסה לטירוף הנינג'ה בעקבות תכנית הטלוויזיה המצליחה "נינג'ה ישראל'. מאז שידור התכנית קהל אדיר נחשף לתופעת הנינג'ה ובעקבות ההצלחה בקיץ הקרוב, ולמשך חודש אחד בלבד, יפתחו בישראל ארבעה פארקים רשמיים של נינג'ה ישראל בארבע ערים ברחבי הארץ - ירושלים, חיפה, תל אביב ובאר שבע.

כל אחד מארבעת הפארקים יכיל מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה, ביניהם מתקני הנינג'ה האייקונים: הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל הגילים. כל הפארקים יהיו ממוזגים ומקורים ויתפרסו על משטח ענק.

שעות הפעילות בפארקים יחולקו במהלך היום עבור חובבנים, משפחות ומקצוענים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הזמן המתאים עבורו. הפארקים כוללים גם מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, קפיטריה ודוכנים מעולם הנינג'ה. הפארקים יופקו על ידי "סולן מדיה גרופ" "אדם גרופ" ו-Ninja2.

תאריכי השקה ברחבי הארץ:
ירושלים: 23.7.19
חיפה: 25.7.19
באר שבע: 29.7.19
תל אביב: 31.7.19
כרטיסים החל מ-79 שקלים בטלפון 2207* ובאתר www.2207.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully