וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר: כל מה שחדש לקמפינג וטיולים באביב

בין אם זה לקמפינג בשטח או טיסה לפסח - זה הזמן לנער את האבק ממוצרי הטיול והחו"ל שלכם. מערסל קטן שמתקפל לתוך שק, דרך תרמיל שהוא צידנית שומרת קור ועד מזוודות קלות לטיסות לואוקוסט - בדקנו כל החידושים בתחום הטיולים לאביב, וגם נתנו להם ציון

אתרי קמפינג מומלצים לפסח/עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כמה המלצות לאתרי קמפינג בפסח

כובע Sunday אוסטרליה

מה הפריט: כובעי Sunday אוסטרליה מתאימים במיוחד לשימוש באזורים עם קרינה גבוהה, בזכות בדים חכמים להגנה הטובה ביותר נגד שמש. כל כובעי הספורט צפים על מים, עמידים במים ודוחים כתמים' בעלי הגנה פנימית וכושר נידוף זעה. לכובע ישנה אפשרות להתאמה מלאה על ידי כוונון רצועה, והוא מגיע עם צבע כהה בתחתית נגד סנוור במשקפיים. בנוסף, רצועת סנטר עם צמצם נעילה.

מה בבדיקה: כובע לילדה בת 4 "התלבש" על הראש בצורה די מושלמת, כך שהוא מגן על כל הפנים כמעט מהשמש בעקבות צורת ה"פטריה" שלו. הכובע נוח לחבישה, ופתחי האוורור בצדדים יכולים להכניס משב אוויר קליל לרענון הראש. המצנפת האחורית של הכובע מבטיחה שהוא ישמור על העורף החשוף. בנוסף, הכובע נוח לקיפול ואחסון בתיק. פריט חובה לכל מטייל, קטן כגדול.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 169 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

כובע Kids Play Hat מבית SUNDAY. למטייל,
מגן על כל הפנים כמעט בזכות צורת ה"פטריה". כובע Sunday אוסטרליה/למטייל

מזרן ביצים עם ציפוי אלומיניום

מה הפריט: מזרן טיולים מתקפל של Outdoor Revolution מבית "קל גב". קל וקומפקטי, עשוי שתי שכבות לבידוד ולנוחות בשטח. בעל עמידות גבוהה ומשקל נמוך. כולל רצועות לנשיאה נוחה. בד וחומרים: Eva Foam. עמידות: דוחה מים. מידות: (ס"מ): אורך: 190, רוחב: 70 עובי: 2.4. המזרן מתקפל (אקורדיון) לאחסון ונשיאה נוחים. מבנה ייחודי המעניק בידוד מרבי. בעל ציפוי אלומיניום המקנה תוספת בידוד. קל משקל. נוח לפתיחה, קיפול ואחסון.

מה בבדיקה: מזרן הביצים אינו חדש בתחום הקמפינג, ויש המעדיפים אותו על פני זה המתנפח (וייתכן שגם הנוח יותר), אום עבור מטיילי שטח ומטרקים שישנים על הקרקע, המזרן הנ"ל עושה את העבודה בעיקר מבחינת משקל. עם זאת, היות דק מחייבת קרקע נוחה לפריסה, ללא אבנים קטנות או בליטות בשטח. חסרון אחר שלו, הוא הצורה המרובעת שלו שקצת מסרבלת את הנשיאה והחיבור לתרמיל. היתרון עם זאת, הוא הקלות והנוחות בפריסה וקיפול שלו בתום השינה, מאשר הוצאת האוויר במזרן המתנפח. עכשיו, שכל אחד יעשה את החושבים שלו - מה עדיף: נוחות או משקל.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 139 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מזרן ביצים עם ציפוי אלומיניום מבית קל גב. סטודיו קל גב,
קל אבל דקיק. מזרן הטיולים של Outdoor Revolution/סטודיו קל גב

סט מסטינג לשטח

הפריט: מטיילים ואנשים סביבתיים מבינים כבר מזמן שכלים חד-פעמים זה הנזק הכי גדול לטבע שלנו. אז מה עושים בשטח? ב"למטייל" מציעים להשתמש בסט מסטינג חדש, המכיל:
• 3 קעריות 39X113 מ"מ
• ציפוי קרמי ייחודי
• סיר גדול 85X160 מ"מ
• סיר קטן 75X135 מ"מ
• מחבת 40X170 מ"מ
• כף חלוקה
• כף בישול
• סקוץ' ניקוי

לכלים מחוברות ידיות נוחות לקיפול, על בסיס פטנט חדשני SLIP-RESISTANT, המסוגל להחזיק את הסיר/מחבת בזוויות של עד 40°. פטנט VORTEX חוסך אנרגיה מגדיל את המגע של הלהבה ב-32%. הסט מגיע עם אחריות לשנה.

מה בבדיקה: סט הכלים קטן ואינו תופס מקום רב בתיק או בצידנית. הוא קל לנשיאה ולשטיפה לאחר שימוש. אמנם הסיר והמחבת אינם גדולים, ומשפחה בת חמש נפשות תיאלץ להכין לפחות שני סבבים של חביתה, שקשוקה וכדומה כדי להאכיל את כולם, אבל לזוג הערכה נהדרת ואפקטיבית. כל הכלים נוחים לאחסון בתוך הנרתיק, אבל הקעריות מאוד קטנות לאכילה, מה שיחזיר אתכם למחבת/סיר אחרי שני ביסים.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 179 שקלים (במקום 259 שקלים עד ה-11.5.19). המחירים לחברי מועדון ומצטרפים חדשים
ציון מ-1 עד 5: 4

סט מסטינג לשטח. למטייל,
קומפקטי ונוח, בעיקר לזוג. סט מסטינג לשטח/למטייל

ערכת כלים חד-פעמיים מתכלה

מה הפריט: ואם כבר להיות סביבתי, הנה יופי של דבר לפיקניק או הקמפינג הבא שלכם: כחלק מהרצון לשנות את מצבור הפלסטיק העצום שחלקנו זורקים לפח אחרי ארוחה, ועם זאת ליהנות ממוצרים חד פעמיים החלה גרין פלייטס מבית עוגן הזוהר, לייבא לישראל ליין מוצרים רחב על בסיס חומרי גלם ידידותיים לסביבה מתכלים כדוגמת קוקוס, עלי דקל וקני סוכר.

הכלים החד-פעמיים מעלי הדקל יכולים להיות רב פעמיים ולשמש לאורך זמן, כאשר מייעדים אותם להגשת מוצרי מזון יבש, כגון פיצוחים, חטיפים, פירות, לחמים ועוד. יתרון נוסף, הוא העמידות בפני חום וקור, והם מתאימים לחימום במיקרוגל ואפילו לאפייה ב-180 מעלות צלזיוס. ניתן לאחסן ולהקפיא בהם מזון או לשמור במקרר. כל עוד הם אינם באים במגע עם מים, ניתן לעשות בהם שימוש חוזר.

מה בבדיקה: מוצר באמת חשוב כדי למזער את הנזק הסביבתי, וכן - ישר נשאלת שאלת המחיר, ומיד נגיע לזה. אבל ראשית למוצר עצמו. הכלים - ערכה הכוללת מפה, צלחות, קערות, כוסות, סכו"ם, מפיות ושקיות אשפה לעשרה אנשים, מגיעה בקופסא יפה עם ידית נשיאה, כשהקרטון האחורי של הקופסא מכיל גם חמישה משחקים כמו תפזורת, מבוך ועוד. חמוד מאוד! הכלים נוחים וקשיחים מספיק להכיל כל מזון שהוא, חימום במיקרו השאיר את האוכל חם וגם את הכלים במידה מסוימת. סך הכל שימושי מאוד והמחשבה שאפשר להשליך את הכל לפח והמצפון נשאר נקי, ממש כמו הסביבה, בהחלט מספקת. ומה עם המחיר? 40 שקלים לכל הערכה, אז תודו שזה ממש לא נורא, בטח כשיוצאים פעם ב... לשטח.

היכן להשיג: באתר החברה http://www.greenplates.co ובסניפי "מנטה" בתחנות הדלק
מחיר: 40 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

ערכת פיקניק מתכלה כלים חד פעמיים מתכלים. יח"צ,
40 שקלים, 10 סועדים - שווה לכם ולסביבה. ערכת הפיקניק המתכלה/יח"צ

ערסל אולטרה לייט תוצרת JR GEAR

מה הפריט: ערסל אולטרה לייט תוצרת JR GEAR, ארה"ב. מוצר לקמפינג, למי שיש גינה או לכל טיול טבע והתמקמות לפיקניק וכדומה. הערסל עשוי מאריג ניילון מחוזק ונושם, ויש לו יכולת נשיאה של עד 200 ק"ג. הערסל מגיע בגודל יחיד - 284X140 או זוגי - 284X188.

מה בבדיקה: ערסל JR GEAR נעים למגע ולשכיבה. הערסל הזוגי בהחלט יכול להכי שני אנשים כשהם דבוקים זה לזה, לא שיא הנוחות אבל לזוגות בהחלט פתרון כיפי. הקיפול של הערסל מתבצע בקלות, כשהכיסוי הוא מעין כובע (קפוצ'ון) שמחובר לערסל, כך שאינו נפרד או עלול ללכת לאיבוד. בנוסף, שני אבזמים (שאקלים) מחוברים לערסל, כך שיש רק לצרף חבלים לקשירה על עץ.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: ערסל יחיד - מאה שקלים (במקום 170)
ערסל זוגי - 120 במקום 200)
*המחירים לחברי מועדון ומצטרפים חדשים
ציון מ-1 עד 5: 4

ערסל אולטרה לייט JR GEAR. למטייל,
הקיפול הקל והקטן נהדר. ערסל אולטרה לייט JR GEAR/למטייל

צידנית לנשיאה על הגב

מה הפריט: צידנית לנשיאה על הגב של Outdoor Revolution מבית "קל גב". הצידנית מכילה תא עיקרי לשמירה על חום או קור + כיס רשת ותפסן מפתחות. ידית נשיאה, כתפיות לנשיאה על הגב. הצידנית אטומה לנזילות ומבודדת חום/קור. בעלת תחתית מחוזקת. פתיחת רוכסן היקפית. תא עליון + תא חזית לאיחסון, כיס צד ורצועות לנשיאה חיצונית של חפצים. גובה: 45 ס"מ, רוחב: 29 ס"מ, עומק: 15 ס"מ. נפח: 20 ליטר.

מה בבדיקה: הצידנית הנישאת נראית אומנם כמו תיק או תרמיל טיולים מרובע, אבל היא בהחלט לא תרמיל. וזה אומר שלא כדאי לקחת אותה לטרק ארוך בשטח כי מערכת הגב לא בנויה לזה, אלא היא נועדה למי שצריך ללכת לא יותר מקילומטר בשטח כדי להגיע לנקודת הפיקניק שלו. הקיבולת של הצידנית גדולה ומספקת לאחסן כל מה שצריך לטוזיג נחמד, וגם הקור נשמר יחסית טוב ל-4-3 שעות. השאלה שנשאלת היא לגבי הנחיצות של המוצר הזה, והתשובה לא ממש ברורה.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 159 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

צידנית לנשיאה על הגב OUTDOOR REVOLUTION מבית קל גב. סטודיו קל גב,
לא להליכה ארוכה מדי. צידנית לנשיאה על הגב/סטודיו קל גב

כובע Summit Expedition

מה הפריט: כובע Summit Expedition מבית "קל גב". הכובע מנדף, מתקפל לגודל קטן, רצועת סנטר ניתקת, רשת בצדדים, רצועת רשת פנימית לנידוף גבוה של זיעה ולמניעת זרימת הזיעה לעיניים. בד: 100% Polyester Helishade, משקל 99 גרם, דוחה מים ובעל מקדם הגנה UPF 50.

מה בבדיקה: כובע לא רע לטיולים, להליכה בשמש ובכלל. השוליים שלו רחבים כך שהוא מגן על שטח פנים רחב, עם זאת העורף נשאר חשוף בזוויות מסוימות. החבישה של הכובע נוחה וגם בד הפוליאסטר נוח ונעים. היתרון שלו - המשקל הקל שלו.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 149 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

כובע Summit Expedition. סטודיו קל גב,
מאוד קל לנשיאה על הראש ובתיק. כובע Summit Expedition/סטודיו קל גב
seperator

מזוודה שמתאימה לטיסות לואוקוסט

מה הפריט: דגם מזוודת PIPER של Marco Polo מבת "קל גב". לאחרונה הוצגה קולקציה של מזוודות עלייה למטוס, עם פריצת דרך משמעותית בהפחתת משקלה והתאמתה בגודל לרוב חברות הלואוקוסט. המזוודות קלות משקל מחומרים איכותיים, עם מערכת 4 גלגלים 360° לנוחות מרבית. גודל: 19 אינטש - מותאם לקבינת המטוס ברוב חברות התעופה - ומשקל של כ-1.75 ק"ג.

מה בבדיקה: מזוודה קלה, ועם זאת מספיק רחבה כדי להכיל פריטים ל-3-2 ימים של נסיעה או טיסה. המזוודה מעוצבת בצורה יפה, והגלגלים שמסתובבים לכל כיוון מקלים על הגרירה שלה כך שהיא "רודפת" אחריך כמו כלב נאמן. המזוודות של מרקו פולו ידועות בעולם כאיכותיות, והמשקל הקל שלה עושה את ההבדל בכל הנוגע לכללים הנוקשים של חברות הלואוקוסט.

פונקציונאליות, בעיצוב אופנתי צעיר עם הרבה סטייל. הקולקציה פרי פיתוח של החברה עם ניסיון מצטבר של כארבעה עשורים תוך שימת דגש על איכות, עמידות, נוחות בשימוש, עיצוב עדכני ומחיר אטרקטיבי לצרכן.

היכן להשיג: חנויות המטיילים והנסיעות
מחיר: 280 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

מזוודה קלה לואוקוסט למטוס מותג MARCO POLO. סטודיו קל גב,
בעלת סטייל ונוחות מירבית. מזוודת הלואוקוסט של Marco Polo/סטודיו קל גב

מזוודת לואוקוסט של סמסונייט

מה הפריט: מזוודת לואוקוסט קטנה של סמסונייט מדגם B-Lite Icon Upright Underseater. מזוודה קטנה המיועדת לחלל שמתחת למושב הנוסע במטוס. יש לה שני גלגלים, והתקן USB, כולל ערכת תאים נשלפים ומרופדים, המתאימים ללפטופ או טאבלט. בנוסף, היא מכילה תא ארגונית ויש לה שרוול חכם המתלבש על מזוודות גדולות יותר. גובה: 45 ס"מ (17 אינטש)

מה בבדיקה: מדובר במזוודה די מדהימה, כמו שסמסונייט יודעת לייצר. האיכות של הבד, כמו גם הרוכסנים הנסגרים ונפתחים בקלות רבה מוכיחים שזו מזוודה מצוינת ויעילה ליום עד יומיים נסיעה. וזו אולי גם המגבלה שלה - היא אינה מתאימה לחופשת סופ"ש ארוכה של יותר מיומיים. היתרון שלה הוא בגודל המזערי יחסית שלה, מה שאומר שהיא זמינה לכם במהלך הטיסה, ממש מתחת למושב. חסרון נוסף הוא המחיר הגבוה (1,110 שקלים) עבור מזוודה כה קטנה - מה שגורם לעשות חושבים בדבר נחיצותה. אבל למי שצריך מזוודה ארוכת שנים לנסיעות קצרות - אין ספק שיש פה השקעה משתלמת.

היכן להשיג: חנויות המטיילים והנסיעות
מחיר: 1,110 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מזוודה קלה לואוקוסט סמסונייט. צילום מסך
המזוודה לואוקוסט, המחיר ממש לא. הסמסונייט Upright Underseater/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully