וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מחנים ברחוב הכי תלול בעולם? ההפתעות שמחכות לכם בניו זילנד

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

7.4.2019 / 7:56

רחוב בולדווין בעיר דנדין הוא רק אחד מהאטרקציות המטריפות ומהטבע הפראי שיש בניו זילנד. מביקור בבירת האקסטרים ועד להליכה על קרחונים ומפגש עם לווייתנים - זה מה שמחכה לכם בגן העדן שבקצה העולם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

רחוק רחוק בקצה העולם יש גן עדן של טבע פראי ויופי עוצר נשימה - ניו זילנד. בשני האיים הגדולים והמרכזיים שמרכיבים את המדינה יש הכל מהכל. ערים יפות וסואנות, קרחונים עצומים, מרחבים ירוקים, שמורות טבע מדהימות ובעלי חיים אותם אפשר לפגוש פנים אל פנים בטבע.

הנה דוגמה למקום אחד שמשלב את כל מה שאמרנו - חצי האי אוטגו שנמצא באי הדרומי של ניו זילנד והעיר דנדין שנמצאת בו. חצי האי הזה הוא ביתו של האלבטרוס, עוף ימי שלו מוטת הכנפיים הגדולה בעולם - 3.5 מטרים מקצה לקצה - והוא עף מעל מי האוקיאנוס שבו לווייתנים, פינגווינים, אריות ים ואפילו קיווי - הציפור הלאומית החשאית.

דנדין היא עיר נופש וגנים, אבל היא התפרסמה בעולם לא רק בזכות חופיה והאדריכלות שלה, אלא בגלל רחוב אחד - רחוב בולדווין. הוא נמצא בפרבר של העיר והוא הרחוב הכי תלול בעולם. כדי להחנות בו צריך ניסיון ומיומנות שאין לכל אחד, והילדים בו לא משחקים כדורגל בחצר כי אין בו חצרות מישוריות וחוץ מזה למי יש כוח לרדוף אחרי הכדור למטה ואז לעלות איתו למעלה.

טיולים מאורגנים עם פגסוס

ברחוב יש קטע מישורי בודד, שאורכו 350 מטרים. שיא התלילות ברחוב היא בערך בזווית של 19 מעלות. כמה זה תלול וכמה קל לעלות ולרדת בו? תבואו תראו.

הרחוב התלול בעולם הוא רק חלק משפע של אטרקציות שיש בניו זילנד. באי הדרומי כדאי לטייל גם באזור קווינסטאון, עיר האקסטרים של ניו זילנד שבה באנג'י, מצנחי רחיפה, טיפוס צוקים, צניחה חופשית ועוד, והכול בתוך הנוף ששימש תפאורה לסרט "שר הטבעות".

אחרי שתלכו על הקרחונים פוקס ופרנץ ג'וזף ותשוטו במפרצי הפארק הלאומי מילפורד סאונד תוכלו לעבור לאי הצפוני לטיול בהרי הגעש טונגרירו ואגמון, לשוט באגם רוטורואה העצום ולבלות באוקלנד הגדולה והתוססת. ניו זילנד תחבר לכם טבע, תרבות ואטרקציות מטורפות לטיול בלתי נשכח, וכל מה שאתם צריכים כדי לקבל חוויה של פעם בחיים הוא פשוט להחליט להגיע אליה.

טיולים מאורגנים לניו זילנד

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully