וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציה חדשה באמסטרדם: קולנוע שמציג סרטי פורנו בחמישה ממדים

8.4.2019 / 8:32

בית הקולנוע החדש ברובע החלונות האדומים מציע צפייה בסרטי פורנו בחמישה ממדים - עם מושבים זזים, משבי רוח ושפריצי מים שיסייעו לכם להרגיש חלק מהחוויה המינית שעל המסך

אתר רשמי

בסרטון - עוד אטרקציה שווה באמסטרדם: הנדנדה הגבוהה בעולם

אמסטרדם ידועה בתעלותיה המרהיבות, במבנים ארכיטקטוניים מרשימים, במוזיאונים רבים וכמובן גם ברובע החלונות האדומים המפורסם שלה. תיירים מכל העולם מגיעים לטייל ברחובות המוארים אדום ונהנים משלל "האטרקציות" שמציע הרובע, בעיקר בשעות המאוחרות של היום. תושבת האזור, ששמה נטלי, השיקה השבוע אטרקציה חדשה שצפויה למשוך לאזור לא רק תיירים - אלא גם מקומיים: בית קולנוע לסרטי פורנו בחמישה ממדים.

בית הקלנוע החדש מקרין סרטי פורנו בחוויית צפייה ייחודית המטמיעה את הצופה בתוך העולם הווירטואלי. בעזרת מושבים זזים, משבי רוח, שפריצים של מים ושינויי אורות שנועדו לגרות את החושים של הצופה בהתאם למה שקורה על המסך - מקווה נטלי להעניק לצופים הרגשה שהם חלק מהסרט, שהם צופים במופע לנגד עיניהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש באמסטרדם: צפייה בפורנו בחמישה ממדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

בניגוד לאולמות 4D, בקולנוע הספציפי הזה יוקרנו אך ורק סרטי פורנו - ונטלי טוענת שחוויית הצפייה מתאימה לכל מי שמעל לגיל 18 - גם לזוגות. "זו דרך מעניינת להעביר ערב מהנה עם יקירכם. זה סוג של פארק שעשועים", סיפרה נטלי בשיחה עם Dutch Review, "כל מי שמחפש סקס בשילוב עם הומור וצחוקים יהיה מאושר פה. אנחנו לא פונים רק לתיירים. זה מצחיק כי באמסטרדם אפילו להולנדים יש צורך להשתחרר מהנורמות. אתה מוזמן להגיע עם אשתך, לצחוק, ליהנות ולנסות משהו שונה".

בעלת המקום טוענת שהחוויה תמלא אתכם באדרנלין. "הרבה דברים קורים כל כך מהר כשאתה צופה בסרט פורנו ב-5D, שכשזה סוף סוף נגמר, אתה נשאר מלא מרץ", היא הסבירה, "אתה רוצה לצאת החוצה, לשתות בירה או קפה ולדבר, לעכל את מה שזה עתה קרה". הקולנוע, שידוע פשוט בשם "פורנו 5D", יקרין סרטים שצולמו במיוחד כדי להתאים לחוויה בכיכובה של קים הולנד, שם גדול בתעשיית הפורנו ההולנדית.

צילום מסך. צילום מסך
בעלת המקום חוגגת בפתיחת בית הקולנוע ברובע החלונות האדומים/צילום מסך

נטלי ציינה שהסרטים "די יקרים לעשייה" ולכן הם יפיקו סרטים ספורים בכל פעם ומקווים בהמשך למלא את המכסה. כל אולם כולל 18 מושבים כשכרטיס להקרנה של סרט באורך 6 דקות יעלה לכם 12.5 יורו (כ- 50 שקלים). כרגע הקולנוע מציג רק סרט אחד, שמוקרן 6 פעמים בשעה, העוסק בבחור שמגיע לרובע החלונות האדומים וחווה שם כמה הרפתקאות מיניות מפתיעות.

הצצה לקולנוע החדש בעיר:

פורנו ב-5D. צילום מסך
בעקרון זה סרט בתלת מימד עם קצת רוח וצלצולים, כן?/צילום מסך
פורנו ב-5D. צילום מסך
מתוך אירוע ההשקה של בית הקולנוע החדש ברובע/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully