וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ישרוטל תפתח 3 מלונות חדשים, אחד מהם בשדה בוקר

רשת המלונות מסכמת שנת שיא ב-2018 ותפתח את מלון קדמא בשדה בוקר, מלון סוויטות יוקרה בעין בוקק, ים המלח ומלון בבניין לשימור בדיזינגוף 99

הדמייה מלון קדמא שדה בוקר. ישרוטל,
163 חדרים וסוויטות ברמת 4 כוכבים. מלון קדמא שדה בוקר/ישרוטל

רשת מלונות ישרוטל רושמת שנת שיא בתוצאות הכלכליות שלה, ומודיעה על שלושה מלונות חדשים שיצטרפו לרשת. מסיכום הדוחות הכספיים לשנת 2018 עולה כי מחזור ההכנסות של הרשת הסתכם בכ- 1.44 מיליארד שקלים, לעומת כ-1.32 מיליארד שקלים בשנת 2017, עליה של 9%. הרווח הנקי קפץ ב-22% מ-134 מיליון שקלים ב-2017, ל-164 מיליון שקלים ב-2018.

ובתוך כך, הרשת ממשיכה להשקיע במלונות חדשים ומכריזה על שלושה מלונות ייחודיים שייפתחו בשלוש השנים הקרובות:

מלון קדמא, הוא מלונה הראשון בניהולה של רשת ישרוטל בשדה בוקר, אשר יוקם בסמוך לצריף בן גוריון, על דרך הבשמים. המלון, הצפוי להיפתח כבר בתחילת השנה הבאה, יוקם במבנה חאן נבטי, במרכזו 'נווה מדבר' עם בריכה חיצונית מוקפת צמחייה. למלון קדמא 163 חדרים וסוויטות ברמת 4 כוכבים. עיצוב המלון יתכתב עם הסביבה הטבעית המדברית, ויציג צבעי אדמה, עץ ואבן הן בחדרים והן בשטחים הציבוריים הנרחבים, בהם גם נישות ישיבה בנויות להירגעות.

עוד במלון: מתחם ספא, חמאם טורקי רחב ידיים, ומרכז כנסים ואירועים. מלון קדמא יהווה פנינה תיירותית עבור אוהבי המדבר, חובבי הטיולים והאטרקציות המדבריות, משפחות ונופשים המבקשים חופשה מדברית אותנטית לצד אירוח איכותי ומוקפד, המזוהה עם רשת ישרוטל.

הדמייה מלון קדמא שדה בוקר. ישרוטל,
יוקם בסמוך לצריף בן גוריון. מלון קדמא שדה בוקר/ישרוטל

המלון בים המלח יצטרף למלונות היוקרה של הרשת

מלון עין בוקק-ים מלח, מלון סוויטות היוקרה הראשון של ישרוטל בים המלח, בהשקעה נטו של 45 מיליון שקלים, מצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת - הכוללת את מלונות רויאל ביץ' אילת ותל אביב, בראשית, כרמים, אוריינט ירושלים, מצפה הימים ואחוזת יערות הכרמל. שטח המלון, הכולל רצועת חוף צמודה, יכלול 43 סוויטות יוקרתיות וסוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית שגודלה מעל 100 מ"ר.

המלון ייבנה כך שישתלב בנוף הערבה וים המלח, וישמור על בנייה נמוכה של שתי קומות. הסוויטות יקיפו בריכה חיצונית גדולה, כאשר לקומות התחתונות תהיה גישה ישירה אליה, ומרפסות החדרים העליונים יפנו אליה ואל נוף ים המלח מצד אחד, ונוף הרי אדום מהצד השני. בתוך המלון ייבנו מסעדה חלבית, ספא יוקרתי, חדר כושר וטרקלין. תהליך בניית המלון צפוי להסתיים בעוד כשלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הדמייה מלון עין בוקק ים מלח. ישרוטל,
רצועת חוף צמודה ו-43 סוויטות יוקרתיות. מלון עין בוקק ים מלח/ישרוטל
הדמייה מלון עין בוקק ים מלח. ישרוטל,
הבריכה שתהיה מלון עין בוקק ים מלח/ישרוטל

מלון דיזנגוף 99, מלון עירוני חדשני ברחוב דיזנגוף 99 בבעלות משותפת עם חברת 'בנייני העיר הלבנה', בהשקעה כוללת של כ- 150 מיליון שקלים, על פני שטח של 1.2 דונם. עיצוב המלון, הכולל 130 חדרי אירוח וסוויטות, ישלב בין החדש והישן בעיר תל אביב, ויעניק ביטוי למשמעות ההיסטורית של הבניין בתרבות הקולנוע הישראלית (הסרט "דיזנגוף 99" אשר צולם באתר זה). את הפרויקט יוביל האדריכל בר אוריין שיקפיד על שימור המבנה. תהליך בניית המלון צפוי להסתיים בעוד כשלוש שנים.

הקמת מלונות אלה מתווספת לחמשת המלונות שאת תכנונם ובנייתם החלה הרשת כבר בשנה שעברה: מבנה השק"ם ביפו, מגדל ליאון בטיילת תל אביב, צפון הירקון, אחד העם פינת נחלת בנימין והמלון בכיכר ציון בירושלים. בשנת 2019 רשת ישרוטל תשקיע בנכסיה כ-210 מיליון שקלים, לשימור, שיפוץ וחידוש המלונות.

הדמייה מלון דיזנגוף 99 של ישרוטל. ישרוטל,
יהיו בו 130 חדרי אירוח וסוויטות. מלון דיזנגוף 99/ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully