וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את חצי הכוס המלאה: המקום שמציע לכם לישון בחביות יין

אם כבר עורכים סיור ביקב, למה שלא להישאר ללון בחביות יין ענקיות ומפנקות בלב הטבע? בעמק דורו (Douro) שבפורטוגל יש מי שבטוחים שמדובר בחופשה רומנטית להפליא

לינה בחביות יין ביקב קוינטה דה פצ'טה בפוקטוגל. אתר רשמי
לישון במרחק נגיעה מהגפנים. חביות הלינה ביקב קוינטה דה פצ'טה/אתר רשמי

אוהבים יין משובח? חובבי סיורים ביקבים? יכול להיות שזה בדיוק מה שחסר לכם כדי להשלים את התמונה - ולפנק את עצמכם באופן בלתי נשכח.

הכירו את יקב קוינטה דה פצ'טה (Quinta da Pacheca), השוכן בעמק דורו (Douro) שבפורטוגל. כאן מצאו שיטה מצוינת כיצד לשכנע את המבקרים להעביר לילה חוויתי במיוחד - בתוך חביות יין ענקיות. והכל, במרחק נגיעה מהגפנים הסובבים את המתחם.

בעלי המקום, פאול פריירה ומאריה גונסאלבס, יצרו מרחב יפהפה, שמתאים לסופשבוע זוגי בלב הנוף. זאת, כחלק מקידום ענף תיירות היין המאפיין חבל ארץ זה. "זוהי פינת חמד אידיאלית ורומנטית, וחביות היין הגדולות יספקו לאורחים חוויה לא שגרתית בטבע", אומרים בעלי המקום.

אתר News.com מדווח כי כל חבית-סוויטה משתרעת על פני 30 מ"ר וכוללת ארון בגדים, מקלחת, מיטות מעוגלות, מרפסת פרטית וגם חלון תקרה שקוף, שיגרום לתצלומי הסלפי שלכם להיראות מעוררי קנאה.

עוד כדאי לדעת כי החביות ממוזגות ויש בהן רשת Wi-Fi. לאורחים מוצעות ארוחות במסעדה הפועלת במתחם, בה מוגשים, בין השאר, מתוצרי היקב: יין, ריבות ושמן זית מקומי. כל הטוב הזה יעלה לכם כ-400 דולרים (כ-1,450 שקלים) ללילה.

נכון, זה אולי לא המלון שיספק לכם רמה מוחלטת של פרטיות, אבל עבור אוהבי יין שמעדיפים לראות את חצי הכוס המלאה (תרתי משמע) - מדובר בהחלט בחוויה מקורית.

עוד באותו נושא

הישראלים מתים עליה, ובצדק: 5 מקומות שחובה להכיר בליסבון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חבית
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully