וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WOW אייר מפסיקה את כל טיסותיה מהיום

חברת הלואוקוסט האיסלנדית, שהפעילה בשנה שעברה טיסות גם לארה"ב, הודיעה על הפסקה של כל טיסותיה מעתה. החברה שנקלעה לצרות כלכליות בחודשים האחרונים, נמצאה במו"מ עם משקיעים, אבל היום (ה') הודיעה שתחדל מלטוס. לפי החברה, כספי הנוסעים שהזמינו טיסות יוחזרו

צילום מסך

בווידאו: כך WOW אייר שיווקה את תל אביב לאיסלנדים

חברת התעופה האיסלנדית WOW air הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא מפסיקה באופן סופי את כל טיסותיה. החברה היתה מצויה בשלבים הסופיים לקראת סיכום עסקה עם משקיעים חדשים, אך נראה שהעסקה לא הבשילה להתממש, ועתה הודיעה WOW אייר על הפסקת טיסותיה לאלתר.

מבדיקה שערך אתר התעופה Ch-Aviation, עולה כי כל מטוסיה של החברה מצויים על הקרקע, בין אם בנמלי התעופה שבצפון אמריקה ובין אם בנמל התעופה קופנהגן קסטרופ (Copenhagen Kastrup). על פי התכנון, מטוסים אלו אמורים לשוב לבסיס האם של החברה, בנמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק (Keflavik) שבעיר רייקיאוויק.

בשבועות האחרונים ביטלה החברה טיסות ברחבי העולם, וחוותה שורה של עיכובים בהמראות של טיסות שונות. יצויין כי החברה מחפשת אחר משקיעים מאז סוף חודש נובמבר 2018. באותו חודש, חברת התעופה איסלנדאייר הודיעה כי היא מבטלת את הצעתה לרכוש את WOW Air.

טיסות החברה מישראל ואליה הופסקו בחודש נובמבר האחרון, אולם היא היתה אמורה לחדש אותן בקיץ הקרוב, כפי שהודיעה, אבל לעת עתה נראה שהדבר לא יקרה.

wow וואו איירליינס איסלנד. ShutterStock
WOW אייר. הבעיות לא נגמרות, הטיסות דווקא כן/ShutterStock

החברה: "הנוסעים יקבלו את כספם"

כזכור, WOW אייר החלה לטוס לישראל בספטמבר 2017, אז הציעה טיסות לבירת איסלנד, רייקיאוויק, ב-99 דולרים לכיוון ולניו יורק ב-119 דולר לכיוון. בסך הכל, החברה הציעה טיסות מישראל לעשרה יעדים בארה"ב דרך רייקיאוויק.

מ-WOW Air בארץ נמסר: "כל הנוסעים שהיו אמורים לטוס היום ל/מ איסלנד, קיבלו הודעה שכספם יוחזר במלואו במידה שירצו או שיכולים לשנות למועד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully