וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש סיבות שיגרמו לכם לעזוב הכול ולעוף לקובה

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

26.3.2019 / 7:57

יש מקום רחוק אחרי הים ויש בו חופים קסומים, ערים יפהפיות ואנשים עם קצב אחר לגמרי. קובה תזכיר לכם מהן הנאות החיים ואיך צריך לחגוג אותן

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

מרכז אמריקה היא עולם של חופים חלומיים, יערות טרופיים, הרים געשיים, מוזיקה לטינית, תבלינים קריביים ואנשים עם קצב אחר. הבחירה הטבעית לטיול שכולו נופים קסומים ותרבות מיוחדת באזור הזה היא קובה, אי שהוא פיסת גן עדן וחתיכת מסע בזמן. איך תדעו? ובכן, מיד כשתנחתו ותצאו מהטרמינל תגלו שהגעתם לשנות החמישים של המאה ה-20, כי קובה היא מוזיאון מוטורי על גלגלים. המכוניות הישנות, רובן מכוניות אמריקאיות קלאסיות, ממלאות את הכבישים בשלל צבעים ועיצובים וכבר מעניקים תחושה של טיול מסוג אחר. את ה"תודה" חייבים הקובנים למנהיגם לשעבר פידל קסטרו, שהלאים אחרי המפכה את רכוש התאגידים האמריקנים בקובה ואסר ייבוא של מכוניות וחלקי חילוף ובכך "הקפיא את הזמן".

הוואנה, בירת קובה, על בנייניה הקולוניאליסטים, היא המקום להיכנס בו לאווירה הקובנית. בארבע הכיכרות המרכזיות של העיר - כיכר קתדרלה, כיכר דה ארמאס, הכיכר הישנה וכיכר סן פרנסיסקו - תספגו את האווירה שלה, ואל תשכו לבקר במוזיאון הרום, המשקה הלאומי.

קובה יפהפייה, וכדי ליהנות מהיופי הזה צריך לחוות את החופים וההרים שבה. ספארי מהנה בג'יפים שמשלב שיט בנהר הקנימר יגלה לכם את נופיו המסעירים של פנים האי, וחופים לבנים ובתוליים שבהם ישרו עליכם נינוחות נעימה. מי שמחפש אדרנלין בחוף, ימצא. בקובה יש חופים מושלמים לגלישה וספורט ימי.

טיול מאורגן לקובה קוסטה ריקה ופנמה

גם אם אינכם מעשנים, אתם תשמחו להכיר מקרוב את הדרך שבה מייצרים את הסמל הלאומי של קובה - הסיגר. בביקור במפעל הטבק בפינאר דל ריו הסמוך להוואנה, תראו מה הופך את הסיגרים הקובנים לאיכותיים והנמכרים בעולם. האיכות הגבוהה של עלי הטבק והעובדה שהם מגולגלים בעבודת יד זה רק חלק מהסוד, את השאר תגלו כשתהיו שם.

טרינידד, העיר הקונולניאלית היפהפייה שבמרכז האי, היא תחנת חובה גם בזכות בנייה קולוניאלית שיצרה עיר יפיפייה וגם מפני היא בלב אזור עמוס באטרקציות והיסטוריה. בקרו בבר המפורסם לה קנצ'נצ'רה בו הומצא המשקה האקזוטי הנושא את שמו, במקדש סנטרייה ובעמק לוס אינחניוס בו לומדים מקרוב על גידולי הסוכר. שיט, קוקטיילים ומוזיקה בחוף וראדרו, אליו מגיעים עשירי תבל, יזכיר לכם מהם הנאות החיים ואיך בקובה יודעים לחגוג אותן. אדיוס.

פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully