וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: איך תיראה סוכת המציל בכפר האירוויזיון?

ההכנות לאירוויזיון הולכות ונשלמות, ועתה רוצה עיריית תל אביב-יפו לצבוע את סוכת המציל שליד "היורו וילג'" שבו ילונו התיירים, כפי שקרה אשתקד בסוכה בחוף פרישמן שהפכה לאייקון עירוני. בואו להביע דעתכם על העיצוב המועדף

סוכת מציל בת"א מקושטת לכבוד האירוויזיון. ג'ינג'ר יח"צ,
האם כך צריכה להיראות הסוכה בחוף אביב?/ג'ינג'ר יח"צ

כחלק מהכנות כפר האירוויזיון, "היורו וילג'" בפארק צ'ארלס קלור, מתכננת עיריית תל אביב-יפו לצבוע את סוכת המציל בחוף אביב הסמוך לפארק צ'רלס קלור. פרויקט זה דומה במהותו לסוכת המציל שנצבעה בחוף פרישמן ,והפכה לאתר מבוקש לצילום על ידי תיירים ולמעשה לאייקון עירוני.

המעצבים אור בראל, דימה קורמה ואנה קוגן עם stepa Aifo, עיצבו שלוש יצירות אמנות שונות לקישוט הסוכה, ואתם מוזמנים להיכנס לפוסט בפייסבוק ולהביע את דעתכם על העיצוב המועדף עליכם.

כפר האירוויזיון הוא גולת הכותרת של חגיגות האירוויזיון בעיר, ויהיה פתוח לקהל הרחב למשך כשבוע בתאריכים 18-12 במאי. בכפר יתקיימו הופעות של כוכבי עבר והווה של התחרות, הקרנות של חצאי הגמר והגמר ודוכני מזון ושתייה.

עיריית תל אביב-יפו מקשטת את רחבי העיר ברוח האירוויזיון, ומכינה אותה לחגיגות שבפתח. במהלך החודש האחרון נתלו עשרות באנרים ודגלים ברחוב אבן גבירול ולאורך הטיילת, מותגו המסגרות העירוניות בחוף אביב (ליד מסעדת מנטה ריי) וליד גן הפסגה, והותקנו עשרות פלקטים בלוחות המודעות העגולים שמוצבים במתחמי התיירות בעיר. בנוסף, העירייה עובדת על מספר רעיונות מיתוג נוספים דוגמת סוכת המציל, למהלך שבוע האירוויזיון שייחשפו בהמשך.

שני אירועי חצי הגמר יתקיימו ב"אקספו תל אביב" - המרכז הבינלאומי לכנסים ותערוכות - בתאריכים 14 ו-16 במאי 2019. המדינות בעלות הניקוד הגבוה ביותר בחצי הגמר, תעלנה לגמר הגדול שיתקיים במוצאי שבת, 18 במאי.

סוכת מציל בת"א מקושטת לכבוד האירוויזיון. ג'ינג'ר יח"צ,
או אולי כך?/ג'ינג'ר יח"צ
סוכת מציל בת"א מקושטת לכבוד האירוויזיון. ג'ינג'ר יח"צ,
ואולי כך - נטע ברזילאי היפנית?/ג'ינג'ר יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully