וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 יום מצפון ועד דרום: האיש שיצא לטייל בשביל ישראל על... סגווי

לא פעם אנו שומעים על אנשים שעושים את הטיול מספר 1 בישראל, אם בהליכה רצופה, במקטעים או באופניים. אבל אייל כהן יצא בתחילת השבוע לראשונה לטיול בשביל ישראל על... סגווי (!), והוא מתכוון לחצות את הארץ ב-14 ימים בלבד על גלגלים. האם יצליח?

שביל ישראל בסגווי/אודי גורן

חודש מרץ הוא התקופה שבה מתחילים לטייל בשביל ישראל (יש כאלו שעושים זאת בסתיו), וגם אייל כהן, נשוי ואב לארבע בנות, יצא ביום ראשון לטיול הגדול המתפרש על יותר מאלף ק"מ מדן ועד אילת. אבל כהן "יעשה" את השביל קצת אחרת: לראשונה בעולם, יטייל כהן בשביל ישראל על גבי סגווי שטח.

במשך 14 יום, הוא יעבור את המרחק הרב עם הכלי הממונע המותאם במיוחד לשטח, ויחלוף על פני 14 נקודות לאורכה ורוחבה של ישראל. עשרות רוכבים יצטרפו למסע של אייל, שיהיה הראשון בעולם להשלים 1,000 ק"מ של רכיבה על סגווי שטח. בכל יום מה-3.3 ועד ל-15.3, ינוע אייל בשביל מ-6:00 בבוקר ועד 17:00.

יחד עם אחיו, דני כהן, גיאולוג ומנתח שטח, נכין אייל כהן מפה מדוייקת שבאמצעותה יוכל לעבור בדרכים חלופיות לשביל ישראל ולצלוח אותו עם סגווי. המסע החל, כאמור, שלשום ב-6:00 בבוקר בקיבוץ תל דן ועבר דרך נחל דן, נחל שניר והחצבני, משם המשיך אייל לכיוון מעיין ברוך, כפר יובל, עלה לאנדרטת האריה השואג בתל חי, מתחת לצוק מנרה, מצודת ישע, רמות נפתלי, וממשיכים לכיוון נחל דישון, את היום השני של המסע סיים אייל בהר תבור.

אייל כהן עשה את שביל ישראל בסגווי. אודי גורן,
נוע תנוע. אייל כהן על הסגווי/אודי גורן
אייל כהן עשה את שביל ישראל בסגווי. אודי גורן,
מביט על עמק החולה מהרי נפתלי/אודי גורן

המסע המתקיים בחסות הראשית של Private Bank HYPOSWISS, נולד מתוך ערכי ציונות ומהרצון לחבר אנשים שונים במסע אחד החוצה את ישראל מצפון לדרום, וישלב בתוכו רוכבים בעלי צרכים מיוחדים, תחת המסר ששביל ישראל הוא של כולם - הסגווי מאפשר לכל אדם, בכל מגבלה, לצלוח את השביל.

ביום חמישי הקרוב (7.3), אייל יגיע לנתניה למלון ווסט לגון ריזורט, ממנו תצא רכיבת ראווה על סגווי יחד עם כ-20 פצועי צה"ל מעמותת "בית הלוחם" בשביל ישראל העובר לאורך חופה של העיר, אליהם יתלווה איתמר שנפ קטוע הרגל, המתנייד בסגווי כשגרת חיים.

המסע מתקיים בשיתוף פעולה Segway-Ninebot מבית UME, Sego segway סיורי סגווי ו- Garmin ישראל ובליווי של צלם הטבע אודי גורן.

רוצים לראות היכן נמצא אייל ברגע זה בשביל? לחצו כאן למעקב.

עוד באותו נושא

מצפון ועד דרום: הצילומים הכי יפים של שביל ישראל

לכתבה המלאה
אייל כהן עשה את שביל ישראל בסגווי. אודי גורן,
הכל פורח עכשיו בשביל, ובכלל בארץ/אודי גורן
אייל כהן עשה את שביל ישראל בסגווי. אודי גורן,
יאיר יונגר, סמנכ"ל שיווק סגווי-ניינבוט ישראל ואייל ליד קיבוץ דן/אודי גורן
אייל כהן עשה את שביל ישראל בסגווי. אודי גורן,
אייל סמוך לנחל דן בתחילת המסלול, שלשום/אודי גורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully