וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקבל לייק מבלי להסתכן: "מושבי סלפי" יותקנו באתרי תיירות

ריבוי מקרי המוות שנובעים מצילומי סלפי באתרי תיירות בעולם, הביאו את אנשי התיירות באירלנד, הידועה בנופיה הפראיים, לפתח "מושבי סלפי" שיותקנו בנקודות תיירותיות וימנעו תאונות קטלניות. "מדובר גם בכלי שיווקי", הסביר שר בממשלה האירית

@pilotganso

בווידאו: טייס סיכן את חייו כדי לצלם סלפי בזמן טיסה

חופשה בלי סלפי איננה חופשה, אבל לקביעה הזו היו לא מעט השלכות טרגיות בשנים האחרונות. בין מרץ 2014 לספטמבר 2016 לא פחות מ-127 אנשים איבדו את חייהם ברחבי העולם, בעת שניסו לצלם תמונת סלפי.


עוד על סלפי באתרי תיירות:
צפו: ניסה לצלם סלפי ונפל ממפל בגובה של 15 מטר על הסלעים
דוגמנית צילמה סלפי באנדרטת השואה וקיבלה איומי רצח
טייס סיכן את חייו כדי לצלם סלפי בזמן טיסה - או שהוא עובד על כולנו?
בלתי נתפס: צפו בסלפי הכי מטורף בעולם!


הדומיננטיות של המדיה החברתית בחיינו, דוחפת יותר ויותר אנשים לניסיונות לצלם תמונות מעניינות ומקוריות של עצמם בתקווה שאלה יזכו לחשיפה גבוהה, ובמקרים רבים הניסיונות הללו גובלים בסיכון עצמי של ממש. רעיון שעולה כעת באירלנד עשוי לבלום את מימד התופעה, ולהגן על תיירים נלהבים מפני עצמם.

ג'ים דאלי, השר לבריאות הנפש ואנשים מבוגרים באירלנד, הגיש לרשות הלאומית האירית לפיתוח התיירות הצעה לפיה יותקנו "מושבי סלפי" ביעדי תיירות פופולריים ברחבי המדינה. לטענתו, הקצאה של מושבים או מתחמים מיוחדים בנקודות עניין שונות שמושכות אליהם תיירים, יכולות למנוע תאונות קטלניות, וזאת במדינה שידועה בנופים פראיים של חופים נטושים, הרים ירוקים ומגוון ענק של מצוקים דרמטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשת דוחפת יותר ויותר אנשים לצלם תמונות מעניינות ומקוריות של עצמם/מערכת וואלה!, צילום מסך
צילום סלפי גרנד קניון. Shutterstock, ShutterStock
להסתכן בשביל לייקים? סלפי בגרנד קניון/ShutterStock, Shutterstock

הסלפי ככלי שיווקי

דאלי מאמין שלמהלך יכולה להות גם תרומה נוספת לתיירות ככלי שיווקי: פרסום הימצאותם של אזורי סלפי מיועדים באתרי התיירות של אירלנד יכול לסייע, לדבריו, לפרסם אתרים כמו כף מיצן (Mizen Head) צוקי מוהר, יערות לוך היין (Lough Hyne), המגדלור של בולטימור או כף קינסייל העתיקה (Old Head of Kinsale). פרסום נקדות הסלפי הבטוחות, כך לפי דאלי, יסייע לתיירים וינחה אותם בהגעה למיקום המדויק לצילום התמונה המושלמת - בבטחה.

"משפחות ויחידים אוהבים לצלם את עצמם באזורים של יופי טבעי", אומר דאלי. "אבל לעתים קרובות זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מקום בטוח או לדעת בעצמך איפה נמצא הצילום הטוב ביותר. תיירים, שמטבע הדברים הם מוגבלים בזמן, רוצים לדעת לאן ללכת ומה לעשות. הם גם אוהבים לפרסם תמונות ברורות ואיכותיות בחשבונות המדיה החברתית שלהם ובאינסטגרם". הוא הוסיף כי הכוונה היא, לצד הקצאת האזורים ופרסום שלהם, גם לקדם האשטאגים מסוימים מטעם המדינה שמבקרים יעשו בהם שימוש כאשר הם מפרסמים את התמונות.

"כשמדובר בתמונה ששווה אלף מילים, הסלפי הוא כלי שיווקי יעיל מאוד ועלינו לרתום את הפוטנציאל שלו יותר", אמר. "זו הצעה חדשנית ללא עלות, שתאפשר לאירלנד להציג את פנינו הטובים ביותר לעולם". הוא הוסיף כי שר התיירות האירי, ברנדון גריפין, הנחה את אנשיו להתחיל ולחפש היכן להקים את המתחם הניסיוני הראשון. ככל הנראה, המתחם יוקם במחוז קרי שבדרום מערב אירלנד הפופולרי במיוחד בקרב מטיילים, בו נמצאים נהר שאנון ושניים משלושת ההרים הגבוהים ביותר במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully