וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ האינדיאנים באמריקה שהישראלים לומדים לאהוב

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

21.2.2019 / 12:43

שיט באגם שנמצא בלוע של הר געש, ביקור רוחני בעיר מקדשים מפוארת וביקור בחוות שמייצרות קפה איכותי במיוחד: גואטמלה היא שריד לתרבות האינדיאנית העתיקה של צאצאי המאיה ויש בה קסם לטיני שנוגע בכל מבקר

גואטמלה - שריד לתרבות האינדיאנית העתיקה של צאצאי המאיה/צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

היא המרכז של מרכז אמריקה ויש בה כל מה שצריך לטיול שכולו הרפתקה. גואטמלה היא אחד היעדים שהישראלים גילו בשנים האחרונות ואם אתם מחפשים מקום רחוק ואקזוטי, אז גואטמלה מחכה לכם עם אתרי טבע יפהפיים, מקדשים עתיקים של בני המאיה וקסם לטיני שנוגע בכל דבר - מהאוכל ועד לחופי הים.

אחד המקומות הכי רוחניים בעולם נמצא בגואטמלה. בעיר העתיקה טיקאל, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו, נמצאות פירמידות גבוהות שהקימו בני המאיה והן נישאות מעלה מתוך הג'ונגל. יש במקום כ-3000 שרידי מבנים ובמהלך ההליכה ביניהם תרגישו כאילו שאתם אינדיאנה ג'ונס שמגלה אוצרות חדשים.

קצלטנאנגו, העיר השנייה בגודלה בגואטמלה ולאו דווקא זאת עם השם הכי מסובך, היא עיר גבוהה מאוד, גובה של 2,333 מטר, לא פחות, אבל עיר עם אווירה סטודנטיאלית והיא קרובה לאחד המקומות היפים במרכז אמריקה - אגם אטיטלן הציורי, שסביבו כפרים שמתמחים בעבודות עץ. מתי עשיתם שיט בלוע של הר געש? אגם אטיטלן, שעומקו כ-340 מטר, הוא המקום בשבילכם.

בכלל, למרות האופי הנינוח של תושביה, גואטמלה היא ארץ געשית, והעיר הכי גועשת במובן הזה היא אנטיגואה שממוקמת בין שלושה הרי געש. זאת בירת הקפה של גואטמלה ובביקור בה תוכלו לבקר בחוות הקפה וללמוד איך מגדלים ומייצרים את המשקה הכי פופולרי בעולם. וכמובן, לקנח בקפה מקומי מעולה.

למידע נוסף על טיולים מאורגנים לחו"ל באתר פגסוס לחצו כאן

ההערכה כיום היא שכ-40 אחוז מתושבי גואטמלה הם אינדיאנים צאצאי המאיה שלא נטמעו באירופאים, והמדינה, שכפרית ברובה, היא אחת השרידים הקיימים כיום לתרבות המפוארת ההיא. גואטמלה היא גם חופים קסומים, שמורות טבע ירוקות שבהן מעיינות בעלי מי טורקיז, שווקים רבים ואפשר לראות זאת באוכל, בשפה ובריקודים המקומיים. אז קחו אתכם פונצ'ו וצאו לרקוד עם הגואטמלים בחוף.

טיול מאורגן למקסיקו, גואטמלה ובליז

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully