וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיולי הקרוב: אל על פותחת קו טיסות ישיר לאורלנדו

חברת התעופה תפתח בקיץ את הקו השביעי שלה לארה"ב, כשהפעם העיר אורלנדו שבפלורידה היא היעד שבו תנחת טיסה שבועית. על הכוונת - דיסני וורלד ואולפני יוניברסל הפופולריים עבור משפחות. ויש גם מבצע ל-5 ימים ראשונים להשקת הקו

עריכת וידאו: אורן אלבלק

בווידאו: כמה יעלה לכם לגלוש ב-וויי-פיי בטיסות אל על?

חברת אל על תפעיל טיסות לילה ישירות לאורלנדו, שבמערב ארה"ב, החל מחודש יולי השנה. מדובר בטיסה שבועית ישירה לנמל התעופה MCO, כשהטיסות ימריאו במטוסי הדרימליינר 787 ובואינג 777, ויציעו שתי מחלקות שירות - עסקים ותיירים. אורלנדו יהיה היעד השביעי של חברת התעופה בארה"ב, כאשר היא טסה כבר לניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי ובוסטון, ובחודשים הקרובים גם תפעיל טיסות לסן פרנסיסקו ולאס וגאס, כפי שפורסם בוואלה.

זמני הטיסות:
• הלוך - המראה מתל אביב אור ליום שלישי בשעה 00:05, נחיתה באורלנדו כעבור 13:25 שעות, בשעה 06:30 (שעון מקומי).
• חזור - המראה מאורלנדו ביום שלישי בשעה 11:30 (שעון מקומי) ונחיתה בתל אביב כעבור 12 שעות, ביום רביעי בשעה 06:30.

לרגל ההכרזה, אל על תצא במכירה מיוחדת לחמישה ימים בלבד, בין התאריכים: 13-17/2/19 ותציע כרטיסי טיסה הלוך ושוב לאורלנדו, החל מ-999 דולרים כולל מיסים, במחלקת תיירים, בכפוף לתנאים המופיעים באתר אל על. בנוסף, יהיה ניתן לטוס מאורלנדו ולשוב עם אל על מיעדים אחרים בארה"ב, כגון מיאמי וניו יורק (ולהיפך).

אילוסטרציה. ShutterStock
אל על תוקעת נעץ בעוד יעד אמריקני. אורלנדו/ShutterStock

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "בהמשך לפניות רבות אשר קיבלנו מלקוחותינו, אנו שמחים להודיע על השקת טיסות לילה ישירות מתל אביב לאורלנדו במהלך קיץ 2019. הטיסות לאורלנדו מתאימות במיוחד לחופשות משפחתיות ויתווספו לשאר יעדי אל על בארה"ב - ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו ולאס וגאס. אורלנדו היא יעד נופש פופולרי ומקור משיכה לטיולי משפחות, עם פארקים ואתרי השעשועים מהמפורסמים בעולם, כגון: דיסני וורלד, אולפני יוניברסל, MGM, Six Flags, Sea World, ופארקים רבים נוספים. מחירי הלינה בעיר נוחים מאוד והתחבורה הציבורית מצוינת, כך שמדובר ביעד תיירות אטרקטיבי ביותר".

פיל בראון, מנכ"ל רשות שדות התעופה באורלנדו: "כיעד הכי מבוקש בארה"ב, אורלנדו גאה להתווסף ללוחות טיסות הקיץ של אל על. שירות זה פותח עולם חדש לגמרי של אפשרויות נסיעה עבור לקוחותינו. אנו מצפים לספק ללקוחות אל על את חוויית אורלנדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully