וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר יותר מ-70% מהמטוסים בעולם: המטוס העל-קולי של בואינג

מהירות מטוס המנהלים AS2 שמפתחות בואינג ו-Aerion, יגיע ל-1.4 מאך (70% מהר יותר מהמטוסים הקיימים היום), מה שייקצר את זמן הטיסות הטרנס-אטלנטיות בכשלוש שעות. המטוס החדש ימריא כבר ב-2023. צפו

מטוס ה-AS2 של בואינג ו-Aerion/בואינג

יצרנית המטוסים המובילה בואינג, מכריזה על תחילתו של שיתוף הפעולה עם חברת Aerion החלוצה בפיתוח "הדור הבא" של טיסות על קוליות. במסגרת ההסכם, בואינג תבצע השקעה משמעותית במטוס ה-AS2 של Aerion ותתמקד בהאצת הפיתוחים הטכנולגים ועיצובו של המטוס העל קולי החדש, אשר יהווה פריצת דרך ויהיה למטוס המנהלים העל-קולי הראשון בשוק התעופה.

חברת בואינג תספק משאבים בתחום ההנדסה, הייצור וטיסות המבחן עבור המטוס החדש. כמו כן, תעניק ייעוץ אסטרטגי לחברת Aerion לטובת כניסתה לשוק. מטוס ה-AS2 עתיד להגיע למהירות של 1.4 מאך או כ-1,000 מיילים בשעה. מהירות המטוס החדש תהיה גבוהה ב-70% ממטוסי המנהלים הקיימים היום. מטוס ה-AS2 ייקצר את זמן הטיסות הטרנאס-אטלנטיות בכשלוש שעות, ובמקביל יעמוד בכל התקנות הסביבתיות. הטיסה הראשונה של המטוס מתוכננת להתבצע ב-2023.

סטיב נורדלוד, סגן נשיא ומנהל פרוקייט Boeing NeXt אמר כי: "בואינג מובילה מהפך בתחום התחבורה העולמית, אשר יחבר את העולם בבטיחות ובמהירות שלא נראתה כמותה מעולם". עוד הוסיף, כי "מדובר בהחלטה אסטרטגית ומחושבת שמטרתה להשקיע בטכנולגיות עילית שישפרו את תחום הטיסה העל קולי".

מטוס ה-AS2 של בואינג ו-Aerion. בואינג,
3 שעות בטיסות טרנס-אטלנטיות. מטוס ה-AS2 של בואינג ו-Aerion/בואינג
מנוע מטוס ה-AS2 של בואינג ו-Aerion. בואינג,
מנוע הסילון GE Affinity שישמש את המטוס/בואינג

"מגדירים מחדש את התעופה העל-קולית"

חברת Aerion הוקמה בשנת 2003 במטרה לייעל טכנולוגיות אווירודינאמיות למטוסים על-קוליים. בשנת 2014 הציגה Aerion את עיצובו של מטוס המנהלים העל-הקולי AS2 בעל ה-12 מושבים וב-2018 חשפה החברה את מנועי הסילון GE Affinity שישמש את מטוס ה-AS2.

טום וייס, יו"ר ונשיא חברת Aerion אמר כי: "אנו מגדירים מחדש את התעופה העל-קולית, עם החזרתו המוצלחת והבטוחה של המטוס העל קולי". עוד הוסיף וייס, "ה-AS2 יהווה תו תקן עתידי בתחום הטיסות העל-קוליות. ביחד עם בואינג, אנו נייצר מטוס מהיר יותר ומחובר יותר, שייוצר על ידי המוחות האנושיים הטובים ביותר".

פורייקט Boeing NeXt פועל בשיתוף פעולה עם חברות רבות, לצד גורמים רגולטורים, לטובת יצרה של סביבה תחבורתית חדש. Boeing NeXt מפתחת ומובילה פרויקטים פורצי דרך בתחום תרבות התחבורה במרחבים האורבניים, האזוריים והגלובאליים, כמו למשל את כלי הטייס האוטונומי שפותח על ידי החברה.

מטוס ה-AS2 של בואינג ו-Aerion. בואינג,
תיד להגיע למהירות של כ-1,000 מיילים בשעה. מטוס ה-AS2/בואינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully