וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת בעירי: ירדתי מהבית ונכנסתי למלון

6.2.2019 / 10:32

סוף סוף קיבלתי הזדמנות לצאת לחופש בלי הילדה, אז ברור שקפצתי על ההזדמנות. אפילו אם זה אומר לנסוע 300 מטר ליד הבית למלון ורה בתל אביב. תתפלאו כמה כיף להיות תייר, לפעמים אפילו בעיר שלכם

מלון ורה בת"א. אסף פינצ'וק, אתר רשמי
השם "ורה" נגזר מצמח האלוורה המרגיע. מלון ורה תל אביב/אתר רשמי, אסף פינצ'וק

אז אחרי שנתיים שבהן לא יצאתי לחופש שלא כולל לארוז חצי בית ומכולה שמלאים בחיתולים ובגדים וצעצועים של הילדה, גייסתי את סבתא וקפצתי על ההזדמנות לצאת לחופשה של 24 שעות בעיר שבה אני חיה, עובדת וגרה בה המון שנים. הפכתי לזמן קצר להיות תיירת בעירי. אז ברור שקפצתי על ההזדמנות ארזתי מזוודה קטנה ונסעתי למלון ורה - מלון בוטיק אורבני חדש ברחוב לילינבלום בתל אביב.

השם "ורה" נגזר משמו של צמח האלוורה המרגיע, הנפוץ מאוד בתל אביב ובין הצמחים היחידים שבריא לישון על ידם, מאחר והפוטוסינתזה שלהם הפוכה והם פולטים חמצן בלילה במקום ביום. בכל חדר הוצב עציץ אלוורה לשימוש האורחים, מה שמתברר כיעיל במיוחד אחרי יום בחוף.

מיד בלובי המלון התחילה החופשה. העיצוב המיוחד של חלל הכניסה בשילוב ריח הספא והתיירים מסביב שמדברים בשפות זרות, עזרו לי להיכנס לאווירה. בנוסף, לאחר הצ'ק-אין פינקו אותנו בשייק תפוח, ג'ינג'ר, סלרי, גימיק חמוד שכבר עשה הרגשה טובה.

מלון ורה לובי. הילי עופר, מערכת וואלה!
אחת הפינות בלובי המלון, הצמחייה ואור השמש נכנסים פנימה/מערכת וואלה!, הילי עופר
מלון ורה תל אביב חדר פנים. הילי עופר, מערכת וואלה!
החדר לא גדול, אבל מאוד נעים/מערכת וואלה!, הילי עופר
מלון ורה אמבטיה בחדר. הילי עופר, מערכת וואלה!
אמבט זוגי לפינוק מושלם/מערכת וואלה!, הילי עופר

המלון מעוצב בסגנון שמשלב עיר וכפר, ישן וחדש - ההיסטוריה של תל אביב עם כל מה שחדש ועכשווי בעולם העיצוב. בכל פינה במלון הושקעה הרבה מחשבה. מעצב הפנים שנבחר למשימה הוא ירון טל, ששמר על אופיו המחוספס של בניין משרדים משנות ה-50 עם רצפות בטון וקירות לא מטויחים, תוך הכנסת חומרים ומרקמים איכותיים, וכן שפע של ירק בפנים ובחוץ. 39 חדרים יש במלון בקטגוריות שונות: חדר קלאסי, דלוקס, סופיריור וחדר גן.

החדר לא גדול אבל מספיק בהחלט, אמבטיה זוגית מפנקת, מיטה זוגית, חדר רחצה עם תמרוקים שהם 100% אורגניים ומיוצרים במיוחד עבור המלון על ידי מותג הקוסמטיקה "ערוגות" בבעלות משפחתית. כל כך נהננו מהם שרכשנו כמה הביתה.

מלון ורה לובי. הילי עופר, מערכת וואלה!
לובי ובר המלון, העיצוב מזכיר חלל תעשייתי/מערכת וואלה!, הילי עופר
מלון ורה תל אביב. הילי עופר, מערכת וואלה!
הרבה פינות ישיבה לאורחי המלון/מערכת וואלה!, הילי עופר
מלון ורה מרפסת. הילי עופר, מערכת וואלה!
אפשר גם לשבת בחוץ/מערכת וואלה!, הילי עופר

לתבל את החופשה

במלון יש גם מרפסת על הגג שמשקיפה על הבניינים והמבנים התעשייתיים באזור. אחד הקירות מכוסה כולו באדניות עם תבלינים: נענע, זעתר, רוזמרין וכדומה. כבר אמרנו עיר פוגשת כפר. המיקום של המלון בלב תל אביב, פסיעה מפלורנטין, הרצל ושדרות רוטשילד, מספק שלל של אופציות מגוונות לארוחת ערב מפנקת, מסעדות ,ברים ובתי קפה.

קיר אדניות תבלינים מלון ורה. הילי עופר, מערכת וואלה!
קיר על גג המלון עם אדניות תבלינים/מערכת וואלה!, הילי עופר

חוץ מעמדת קפה, עוגיות ושתייה חופשית, המלון מציע גם עמדת יין אוטומטית בחינם עם מגוון יינות ישראליים מקומיים.

במלון מוגשת ארוחת בוקר ישראלית עשירה ומפנקת הכוללת מבחר גבינות, לחמים, פלטת ירקות, ממרחים בורקסים ועוד.

מלון ורה ארוחת בוקר. הילי עופר, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר ישראלית מפנקת/מערכת וואלה!, הילי עופר
מלון ורה ארוחת בוקר. הילי עופר, מערכת וואלה!
כל מה שצריך לארוחת בוקר טובה/מערכת וואלה!, הילי עופר

לבלות ולעלות ישר לישון

האזור של לילינבלום מתמלא אנשים בשעות הערב, בני נוער שבאו לאכול גלידה בשדרה או תיירים שמטיילים עם מדריך ורוצים לראות את הבניין שבו הכריז בן גוריון על הקמת מדינת ישראל, ועובדי הייטק שרק יוצאים מהמשרד.

כמה פעמים יצא לכם לבלות בתל אביב, לאכול ארוחה טובה או לשתות בבר עם חברים ואז להתבאס על הדרך הביתה? לחלום על לעלות לקומה למעלה ולשים את הראש במיטה מפנקת? אז זה בדיוק ככה.

האדריכל והמייסד רצו להכניס לתוך המלון את העיר הקולות והצבעים ובהחלט הצליחו. העיר נוכחת בכל פינה ובכל רהיט, וגם רעש הרחוב חודר פנימה פה ושם, אבל בסופו של דבר מלון ורה מאפשר לך לצאת לבלות באחד האזורים הסואנים והכיפיים שיש בעיר, ופשוט לעלות למעלה לחדר מפנק ומעוצב ולנוח עד הבילוי הבא. בקיץ הוא יהיה מפלט מושלם מהשמש והחום ומנוחה אחרי הים והטיילת.

לסיכום, אחרי כל כך הרבה שנים בעיר הזאת, נחמד פתאום לגלות אותה דרך עיניים אחרות ולראות שיש לה עוד המון להציע, אפילו לתושבים מקומיים.

מחירים:
חדר קלאסי מ-890 שקלים
חדר סופריור מ-990 שקלים
חדרי דלוקס מ-1,090 שקלים
כולל ארוחת בוקר ומע"מ

*הכותבת היתה אורחת המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully