וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה על-פי הטבעת: המלון שמעוצב כמו מעיים

זה מלון או רקטום ענקי? הכירו את CasAnus בבלגיה, שמעוצב כחלקה הסופי של מערכת העיכול האנושית, ונועד לשמש תיירים לאירוח בלתי שגרתי

ברחבי העולם, ממתינים לתיירים לא מעט מקומות אירוח הזויים ומוזרים, אבל מלון שמעוצב כמו, ובכן, חור תחת - עשוי לקבוע סטנדרט חדש בקטגוריה זו.

ולא, זוהי בהחלט לא בדיחה מוזרה, אלא חדר מלון אמיתי, שבו אתם יכולים לבלות את הלילה. באופן לא מפתיע, הפרויקט היומרני הזה קרוי בשם CasAnus ("אנוס" משמעו פי הטבעת), והוא מעוצב בדומה למערכת העיכול האנושית.

בתוך אותו מעי מפותל ממתין לנופשים חדר אירוח פונקציונלי, עם כמה אביזרי נוחות בסיסיים, כדי להנעים על האורחים את השהות. כך למשל, יש בו מיטה זוגית, שולחן, מקלחת, חדר שירותים ועוד. כמובן, במקום יש מים זורמים, אמצעי תאורה וחימום חשמלי.

כל הטוב הזה ממתין לכם בשטחו של המוזיאון לאמנות מודרנית (Verbeke Foundation Museum ) שליד העיר אנטוורפן בבלגיה. כאן, בשדה מבודד יחסית, ניצב המבנה העשוי מפוליאסטר.

מי שאחראי ליצירה הוא המעצב ההולנדי יופ ואן לישהאוט (Joep van Lieshout). היצירה מחקה באופן נאמן למקור חלק מהמעי הגס - רק בקנה מידה עצום. עם זאת, היא כוללת בתוכה גם את הפרטים האנטומיים הקטנים ביותר. בשונה מהעיצוב החיצוני, מפתיע לגלות כי עיצוב הפנים בוהק בלבן ומתאפיין במינימליזם.

המחיר מתחיל ב-500 שקלים ללילה

ובשונה ממערכת העיכול האנושית, למבנה זה ישנן חלונות רחבי ידיים, המאפשרים צפייה בשטחים הפתוחים שמסביב. אם תרצו, זהו סוג של חוויית "גלמפינג" יוצאת דופן בהחלט.

למעוניינים, כדאי לדעת כי מחיר ללילה מתחיל ב-120 אירו (כ-500 שקלים) לזוג. ואם עדיין נשאר לכם תיאבון, כדאי לדעת כי המחיר כולל ארוחת בוקר, כמו גם כניסה חופשית למוזיאון לאמנות מודרנית הסמוך.
ה-Mirror מדווח כי מלון CasAnus מהווה נדבך נוסף במספר מיזמי אירוח אמנותיים של המוזיאון הבלגי, בהם תא קמפינג מעוצב העונה לשם Blob VB3 וכן מתחם CampingFlat, שבו אוהלי קמפינג מצויים על גבי קונסטרוקציית פיגומים בגובה של 12 מטרים מעל פני הקרקע.

להזמנת חדר האירוח:
http://verbekefoundation.com/en/slapen/casanus/

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully