וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון שבדי מציע: לא גלשתם - לא שילמתם

מסוגלים להעביר יום שלם בלי הטלפון הנייד? מלון בשבדיה יעניק לכם לילה במתנה, וגם ימדוד את משך השימוש שלכם בטלפון, באמצעות מנורה חכמה. "אנו ממירים את זמן המסך שלך בכסף, ובכך גם מספקים לך 'חיים דיגיטליים' בריאים", אומרים היזמים

מלון בגטבורג בשדבדיה מציע לינה חינם למי שלא ישתמש בנייד בזמן השהייה. HOTEL BELLORA, אתר רשמי
מנורה חכמה תזהה את משך הזמן שבו גלשו האורחים במלון/אתר רשמי, HOTEL BELLORA

מה דעתכם לקבל לילה במלון ללא תשלום? ובכן, ברור שלא תסרבו לכך, אבל הנה מגיע הקאצ': לא תוכלי להשוויץ במתנה הזו באמצעות רשתות החברתיות. למעשה, כלל לא תהיה לכם גישה לרשתות החברתיות שלכם, מאחר שההטבה ניתנת רק למי שיצליחו לגבור על ההתמכרות שלהם לפייסבוק, לסנאפצ'ט, לטוויטר או לאינסטגרם.

אתר Travel and Leisure מדווח כי מספר המשתמשים ברשתות החברתיות ברחבי העולם בשנת 2018, עמד על קרוב ל-3.2 מיליארד חברים. זהו גידול של 13 אחוזים לעומת השנה שקדמה לה. במילים פשוטות: רק כאשר קלטתם שכווו-לם נמצאים ברשתות החברתיות, מסתבר שאפשר עוד לגדול...

וזו בדיוק הסיבה להקמתה של סוויטת האירוח העונה לשם Check Out במלון השוודי Bellora, הממוקם בעיר גטבורג (Gothenburg). סוויטה זו עוצבה במטרה להשרות רוגע, הרחק מהרשתות החברתיות. באופן זה, מנסה המלון לעודד זמן איכות לאורחיו, שיוקדש לבני הזוג או המשפחה - ולא לבהייה במסכים.

מלון בגטבורג בשדבדיה מציע לינה חינם למי שלא ישתמש בנייד בזמן השהייה. אתר רשמי
לאחר 30 דקות של גלישה, אור המנורה הופך להיות אדמדם/אתר רשמי

אור המנורה הפך לאדום? תתחילו לשלם

עניין מעניין נוסף מגיע בדמות העובדה שככל שאתם משתמש יותר במדיה החברתית, כך עולה גובה התשלום על החדר במלון זה. וכך זה קורה: בחדר המלון מצויה מנורה חכמה בשם Skärmfri, שמסוגלת לזהות את משך הזמן שבו משתמשים באפליקציות של רשתות חברתיות - וכך גם מחושב תעריף החדר בסוף השהות.

"מנורה חכמה זו מסייעת לרבים, אך כעת אימצנו דרך נוספת לעשות בה שימוש: אנו ממירים את זמן המסך שלך בכסף, ובכך גם מספקים לך 'חיים דיגיטליים' בריאים" אומרת ליסה הוגלנד, מנהלת תחום התקשורת בחברה שמחזיקה במניות המלון.

היא מסבירה עוד כי האורחים נדרשים לחבר את הסמרטפון שלהם למנורה באמצעות הוויי-פיי, ומאותו רגע, המנורה בוהקת באור לבן ומודדת את משך השימוש בטלפון. לאחר 30 דקות של שימוש, אור המנורה הופך להיות אדמדם - מה שמסמן לאורחים כי מרגע זה, עליהם לשלם תעריף מלא על האירוח. החדשות הטובות הן, כאמור, כי אם כלל לא מתועד שימוש בטלפון - החדר יינתן ללא כל תשלום.

עוד על המנורה החכמה:
https://www.stendahls.se/skarmfri-lamp/

לאתר המלון (שבדית בלבד):
https://skarmhjalpen.se/checkoutsuite

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully