וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חובה מלון: האלטרנטיבה החדשה והמפנקת לחופשת VIP בתל אביב

בשיתוף Vacation TLV, בשיתוף Vacation TLV

23.1.2019 / 15:44

עבור מחיר שמתחיל ב-600 שקלים ללילה בדירה מאובזרת ומרווחת קרוב לים, יש לכם אפשרות ליהנות מכל מה שתל אביב מציעה. הכירו את Vacation TLV, דירות נופש להשכרה לתקופות קצרות שכוללות שירותים נוספים דוגמת הזמנת כרטיסים להופעות, מסיבות ומסעדות שף, השכרת רכב ועוד

Vacation TLV. Hadrien Daudet,
דירות הנופש של Vacation TLV ממוקמות בלוקיישנים הכי שווים בתל אביב/Hadrien Daudet

העיר העברית הראשונה היא עיר ללא הפסקה בכל תחום שהפכה בשנים האחרונות לעיר עולם למופת. עיר פתוחה, ליברלית, עם חיי לילה שלא נגמרים, פסטיבלים המוניים, עיר שנושמת וייב של חופש והקצב שלה הכי ישראלי: מהיר ותזזיתי.

חוף הים המדהים של העיר, ההיצע הקולינרי האדיר, שפע הברים והאירועים והאווירה הידידותית הופכים את תל אביב לאחד היעדים התיירותיים החמים על מפת העולם. "טלגרף" הבריטי הציב אותה 16 "ערי המסיבות" הטבועות בעולם ב-2017, היא זכתה בפרס מטעם מגזין נסיעות באנגליה, ה-"Selling Travel" כיעד ה-City Break (חופשה עירונית) הטוב ביותר לשנת 2018 ומגזין התיירות השבדי הפופולרי "וואגאבונד" (Vavabond), הכריז עליה כעיר התיירות הטובה בעולם לשנת 2018.

תל אביב היא עיר כיפית לבילוי וחופשה לא רק עבור תיירים מחו"ל ואנשי עסקים, אלא גם עבורנו, הישראלים. ישנם בה כ-8,000 חדרי מלון ובעיר כ-9,700 דירות באתר Airbnb, ובחודשים מסוימים בשנה הביקוש גבוה מהעומס. אבל חוץ ממלונות ו-Airbnb יש אופציה חדשה ומפנקת לחופשה ברמה גבוהה בתל אביב - Vacation TLV, שירותי אירוח אורבניים בדירות נופש מעוצבות.

Vacation TLV. Hadrien Daudet,
כשמדובר במשפחה שבאה לחופשה בעיר, לילה בדירת נופש של Vacation TLV חוסך לא מעט כסף/Hadrien Daudet

מדובר בדירות יוקרה מאובזרות בנות שלושה-ארבעה חדרים ברחבי העיר, בלוקיישנים המבוקשים ביותר בקרבת חוף הים ומוקדי הבילוי, אשר מיועדות להשכרה לתקופות קצרות - מלילה אחד ועד כמה שבועות.

היתרון הבולט של אותן דירות נופש ביחס למלונות בעיר הוא המחיר: החל מ-600 שקלים ללילה לדירה. כשמדובר במשפחה שבאה לחופשה בעיר מדובר בחיסכון משמעותי, והדירות מספיק גדולות כדי שהורים וילדיהם יוכלו לנפוש בהן ולחסוך מאות ואלפי שקלים בחופשה.

הדירות זמינות ללילה מעכשיו לעכשיו ומתאימות גם למסיבת רווקים, אירוח כלה וחברותיה שמתכוננות לחתונה, משפחות או אורחים מחו"ל ואנשי עסקים שמגיעים לישראל לכנסים ואירועים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Vacation TLV. Hadrien Daudet,
הדירה מגיעה מרוהטת, כולל מגבות ומצעים, יש בהן מכונת כביסה ובחלקן מייבש/Hadrien Daudet

הדירות מגיעות מרוהטות, כולל מצעים ומגבות, ובדיוק כמו שמגיעים למלון - תיק עם בגדים יספיק כדי להתחיל את החופשה. הדירה מגיעה מרוהטת, כולל מגבות ומצעים, יש בהן מכונת כביסה ובחלקן מייבש כך שנוח להישאר בהן כמה ימים, בין אם אתם משפחה, זוג או מספר חברים.

Vacation TLV. Hadrien Daudet,
למי זה מתאים? משפחות, מסיבת רווקים, אירוח כלה וחברותיה לקראת החתונה, אורחים מחו"ל או אנשי עסקים/Hadrien Daudet

החופשה האורבנית של Vacation TLV רק מתחילה בדירת היוקרה. Vacation TLV מאפשר ליהנות ממה שיש לתל אביב להציע ומעניק שירותים נוספים דוגמת כרטיסים להופעות, כניסה למועדוני לילה ומסיבות מיוחדות, הזמנת מקום במסעדות שף נחשבות, שירותי השכרת רכב או כלי תחבורה חשמליים, שירותי חניה ועוד. הכול כדי שתיהנו מכל מה שיש לתל אביב להציע.

טלפון להזמנות: עדי 0547870950
אינסטגרם: vacation_tlv

Vacation TLV. Hadrien Daudet,
יש גם שירותי חניה, השכרת רכב ואפשרות ליהנות מחיי הלילה של תל אביב באמצעות הופעות, מועדונים וברים/Hadrien Daudet
Vacation TLV. Hadrien Daudet,
הדירות זמינות ללילה מעכשיו לעכשיו/Hadrien Daudet
בשיתוף Vacation TLV, בשיתוף Vacation TLV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully