וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת נמל התעופה רמון: מי שירוויח הם אתרי התיירות של מצרים וירדן

שדה התעופה הבינלאומי החדש של ישראל ייחנך בשבוע הבא בערבה, אבל מי שייהנה ממנו הם גם אתרי התיירות המצריים והירדניים בעקבות שאטלים ייעודיים שיופעלו בקו ישיר בין נמל התעופה רמון לבין המדינות השכנות שלנו

צילום: ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

בווידאו: רונה רמון ז"ל ושר התחבורה בשדה התעופה בתמנע

אין ספק כי פתיחתו הצפויה של נמל התעופה רמון, הממוקם כ-19 ק"מ צפונית לאילת, תביא עמה מימוש נוסף של הפוטנציאל התיירותי של העיר הדרומית, אך גם של יעדים שכנים בירדן ובסיני.

כידוע, נמל התעופה רמון, שאמור לפעול החל ב-22 בינואר, יחליף שני נמלי תעופה בדרום הארץ: נמל עובדה (כ-60 ק"מ צפונית לאילת) ונמל התעופה האזרחי הקטן של אילת. עם זאת, נראה כי נמל התעופה החדש יקדם את התיירות וישמש שער כניסה יעיל ונוח אל יעדים בדרום ירדן (כולל פטרה וואדי רם) כמו גם במצרים, בהם טאבה ורצועת החוף הצפונית של סיני.

שעה, והתיירים בפטרה

אתר החדשות South China Morning Post, מציין כי שאטלים ייעודיים יפעלו בקו ישיר בין נמל התעופה רמון לבין ירדן ומצרים. זאת כאשר יחלו להגיע לנמל טיסות בינלאומיות, בחודש מרץ הקרוב.

על פי אותה ידיעה, הנמל אף יוכל לשמש תיירים מחו"ל הנוחתים בנמל התעופה בן גוריון לצורך חופשה בארץ, ומבקשים לדלג לטיול יומי או רב-יומי בוואדי רם ובפטרה שבירדן. זאת, באמצעות טיסה קצרה של כשעה בלבד מנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully