וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב זה מתחיל: טיסות ישירות בין ישראל לרואנדה

אפריקה על המפה הישראלית: חברת התעופה "רואנדה אייר" תפעיל טיסות ישירות לישראל, בעקבות הסכם תעופה שנחתם היום (ב') בין שתי המדינות. הטיסות יתבצעו בין תל אביב לבירת רואנדה, קיגאלי, כבר בחודשים הקרובים

אגם קיוו רואנדה. Shutterstock, ShutterStock
בקרוב בטיסה ישירה מתל אביב. אגם קיוו, רואנדה/ShutterStock, Shutterstock

עוד יעד אפריקני נפתח לישראלים: חברת התעופה הלאומית של רואנדה, "רואנדה אייר", תפעיל לראשונה טיסות ישירות בין רואנדה לישראל. זאת, בעקבות הסכם תעופה שנחתם היום (ב') בין שתי המדינות. הסכם התעופה נחתם בלשכת שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ בירושלים, בתום שיחות שהתקיימו בין רשויות התעופה האזרחיות של ישראל ורואנדה. על ההסכם חתמו השר כץ ושגריר רואנדה בישראל, ג'וזף רוטאבאנה.

על פי ההסכם, תוכל כל מדינה להפעיל עד שבע טיסות סדירות בין נתב"ג לבירת רואנדה קיגאלי, ללא הגבלת קיבולת או סוגי מטוסים. השגריר הרואנדי הודיע לשר כץ, כי בכוונת חברת התעופה הרואנדית להפעיל את הקו החדש כבר בחודשים הקרובים.

יצוין כי צוות של אגף הביטחון במשרד התחבורה ערך לפני מספר שבועות סיור בשדה התעופה שברואנדה, ואישר כי נמל התעופה עומד בכל דרישות האבטחה לביצוע הטיסות לישראל. זאת, לאחר שהצוות התרשם לטובה מרמת המוכנות הבטחונית של הרואנדים.

השר כץ ושגריר רואנדה בישראל ג'וזף רוטאבאנה חתמו על הסכם טיסות. משרד התחבורה, אתר רשמי
השר כץ ושגריר רואנדה בישראל, ג'וזף רוטאבאנה, במעמד חתימת ההסכם/אתר רשמי, משרד התחבורה

בטקס החתימה השתתפו בין השאר גם מנהל תחום בכיר לקשרי תעופה בינלאומיים ברשות התעופה האזרחית, דני מורג, היועצת המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד מלי סיטון, שגריר ישראל ברואנדה, רוני אדם, ונציגים ממשרד החוץ.

לדברי השר כץ, חתימת הסכם התעופה עם רואנדה מתבצעת במסגרת פתיחת השמיים לתחרות. "הסכם השמיים הפתוחים הביא לתוספת משמעותית בהיצע חברות הטיסה לישראל וממנה. ההסכם פותח בפני ישראל מאות שדות תעופה ברחבי העולם ללא כל הגבלה וכניסתה של רואנדה אייר היא חלק ממהלך זה. היום אזרחי ישראל לא מפסיקים להמריא ולטוס לכל העולם במחירים הזולים ביותר וגם התיירים מתחילים להגיע", הוסיף השר כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully