וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר המסתורית שבמשך 1,000 שנים הביטה על טוקיו מלמעלה

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

8.1.2019 / 8:29

ביפן יש ניגודים מהממים שרק עושים חשק להכיר אותה יותר ואין ספק שגולת הכותרת מבחינת המסורת לצד החדשנות היא קיוטו, העיר שהייתה בירת יפן ויש בה גם מקדשים מפוארים וגנים מיוחדים וגם חיי לילה ואטרקציות ייחודיות

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

יפן רחוקה מאיתנו לא רק גיאוגרפית אלא בכל מובן אפשרי. היא כל כך שונה וייחודית שכדי להתחיל להבין אותה חייבים לטייל בה. היפנים מקפידים על אסתטיקה, איכות ושילוב של חדשנות ומסורת, מה שהופך כל דבר אצלם - משמירה על הטבע ועד לאוכל המוגש בצלחת להיות מיוחד וקרוב לשלמות.
הר פוג'י המרהיב ביופיו, אנדרטת השלום בהירושימה, בתי העץ של שיראקאגאווה גו, שנחשבים לאתר מורשת עולמי, גני הקיסר בטוקיו והמקדשים המפוארים בעיר יוצרים חוויה של מסע אחורה בזמן, אבל גם קדימה - היפנים מאוהבים בטכנולוגיה חדשנית ואתם תרגישו אותה היטב כשתיסעו ברכבת הבולט המהירה או תבקרו בחנויות הגאדג'טים.

כן, ביפן יש ניגודים מהממים שרק עושים חשק להכיר אותה יותר ואין ספק שגולת הכותרת מבחינה זו היא קיוטו, העיר שהייתה בירת יפן במשך אלף שנים. היא נוסדה בשנת 794 לספירה בלב ההרים הירוקים ויש בה אלפי מגדלים בודהיסטים, ארמונות וגנים. כשהולכים בה מרגישים את המסורת היפנית העצומה ואת התרבות שיצר העם המופלא הזה.

למידע נוסף באתר פגסוס על טיול מאורגן ליפן

טירת ניג'ו בה התאכסן השוגון, תוארו של השליט הצבאי ששלט ביפן במשך מאות שנים, מעוצבת באופן מסורתי ויש בה שפע יצירות אמנות מקומיות, מקדש קיומיזו שהוקם על מדרון ומהמרפסת שלו נשקפת קיוטו, עברו ב-Nishi Koji Dori לשוטטות בין הדוכנים והסמטאות הצרות לארוחה מסורתית או לשופינג ותקבלו מסע של טעמים, צבעים ומראות יוצאי דופן. פביליון הזהב - מקדש קינקאקוג'י במרכז אגם אשר בתוכו גן יפהפה יחשוף אתכם לאסתטיקה היפנית המדהימה. בערב טוקיו המאופקת והאלגנטית מוכיחה שהיא גם תוססת וחיה בזכות חיי לילה מפותחים, במיוחד ברובע גיון הנודע. אתם יכולים להתחיל שם בסיור בין בתי התה ואז להמשיך למועדונים והברים.

אגב, קיוטו היא נקודת יציאה מושלמת לטיול בנארה, בירת יפן מהמאה השמינית הנמצאת דרומית לקיוטו ובה מקדש Todaiji שבו נמצא הבודהה היושב - הבודהה הגדול ביפן אשר נמצא במבנה בכניסה למקדש המרשים כולל שני שומרי סף ענקיים עשויים מאבן. ואם אתם כבר שם, כדאי מאוד להמשיך אל מקדש Kasuga בפארק, אשר ייחודו נובע מ-3,000 מנורות העשויות אבן ובקויאסאן - כפר הלוטוס שנקרא על שם צורתו וממוקם בין פסגות הרי קיי הפסטורליים. סיונארה.

פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • קיוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully