וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים בחו"ל שלחו לנו: כך נראה העולם לקראת ראש השנה האזרחית החדשה

כל העולם מתכונן להיפרד מ-2018 ולקבל בחיוך וזיקוקים את 2019. אז מדריכי טיולים שנמצאים כרגע במספר ערים בעולם, שלחו לנו צילומים של ההכנות האחרונות, הקישוטים והאורות הנוצצים. כך מתכונן העולם לשנה החדשה

צילום: CNN ורויטרס

בווידאו: כך קיבלו את 2018 ברחבי העולם

זה מתחיל בעוד כמה שעות, באוסטרליה וניו זילנד ממש בקרוב, אבל 2018 כבר עומדת להתפוגג מחיינו, ו-2019 כבר מצחצחת נעליים להיכנס ברגל ימים אל העולם.

רוב ערי העולם הגדולות כבר מקושטות ומוכנות לקבל את השנה האזרחית החדשה, כשהחגיגות כבר החלו לפני כשבוע, בערב חג המולד, וימשכו גם לאחר הסילבסטר עצמו.

אז מדריכי הטיולים של חברת "קרוז תור" נמצאים כרגע בלא מעט מאותן ערים מקושטות ברחבי הגלובוס, ושלחו לנו תמונות מווייאטנם, קהיר, הונג קונג, וינה ושאר מקומות מעניינים בעולם שיקבלו בקרוב את השנה החדשה. כך נראה העולם מקושט ומוכן ל-2019. שתהיה לנו שנה אזרחית מעולה!

סייגון, וייאטנם

מלון רקס במרכז הו צ'ין מין סיטי (לשעבר סייגון) בווייאטנם - אחד ממלונות הארט דקו ההיסטוריים של סייגון - נחשב לאחד המלונות המפורסמים והיוקרתיים בעיר. המלון קנה את פרסומו בזכות היותו אתר הקבע של פיקוד הצבא האמריקני בתקופת מלחמת וייאטנם, ואירח את העיתונאים הזרים והאורחים המערביים החשובים באותה העת.

לקראת חגיגות הכריסמס והסילבסטר, לובש המלון חג ומומלץ לא לפספס את שתיית הבירה על גג המלון, ממש כפי שעשו העיתונאים שסיקרו את המלחמה.

מדריכה: בילי לוין

חג המולד סילבסטר במלון רקס בסייגון בוייאטנם. בילי לוין,
אם אתם באזור, אל תפספסו את שתיית הבירה על גג. מלון רקס בסייגון, וייאטנם/בילי לוין

הונג קונג

הונג קונג יפה וצבעונית לאורך כל השנה, ובכל ערב, החל מהשעה 20:00, ניתן לצפות במופע האורות המתקיים מעל הבניינים הגבוהים המצויים לאורכה של הגדה הדרומית של מפרץ ויקטוריה. לכבוד החגים, הבניינים מוארים בסמלי חג המולד והשנה האזרחית החדשה, ומופע האורות נמשך זמן רב יותר. מומלץ לצפות במופע במעבורות ה"סטאר פרי", החוצות כבר עשרות שנים את המפרץ ומאפשרות תצפית מכיוון הים לחוויה בלתי נשכחת.

מדריכה: איריס בר

הונג קונג בסילבסטר. איריס בר,
מופע האורות בכל ערב לאורך הגדה הדרומית של מפרץ ויקטוריה. הונג קונג/איריס בר

וינה, אוסטריה

בתקופת חג המולד והסילבסטר, וינה יפה מתמיד. העצים, הרחובות והבניינים המפוארים מעוטרים בנורות וקישוטים צבעוניים בשלל צורות, ועצי אשוח מוארים ומקושטים מקבלים את פני המבקרים בכניסה לחנויות, בתי הקפה והמסעדות. כל העיר לובשת חג ומתקיימים שוקי חג המולד ברחבי העיר. האטרקציה המרכזית, המושכת אליה אלפי מבקרים מרחבי העולם היא כיכר העיריה, כשבניין העיריה מקושט ומואר כולו. מדרחוב קרטר, החוצה את העיר הפנימית מבניין האופרה בדרום ועד לקתדרלת סטפן שבצפון, נחשב ליוקרתי שברחובותיה.

מדריכה: אריאלה פלד

וינה לקראת הסילבסטר. אריאלה פלד,
מתקשטת לקראת הסילבסטר. וינה/אריאלה פלד
וינה לקראת הסילבסטר. אריאלה פלד,
נחשב ליוקרתי שברחובותיה. מדרחוב קרטר בווינה/אריאלה פלד

טוקיו, יפן

הימים אמנם קצרים וקרים יותר, אבל טוקיו לא הופכת למקום חשוך ושומם בתקופה הזו של השנה, אלא להיפך! בירת יפן הופכת לארץ פלאות נוצצת, כאשר מיליוני נורות צבעוניות מעטרות את העצים והמבנים.
"המערה הכחולה" הוא מיצג אורות ברובע שיבויה, שבו הרחובות זוהרים והאור כחול מהפנט עד לערב ראש השנה האזרחית החדשה. 800 מטרים של אלפי נורות לד, שמשתקפות גם בחיפוי של הקרקע ויוצרות חוויית אור עוצמתית.

מדריכה: שרית סגל

"המערה הכחולה" מיצג אורות ברובע שיבויה טוקיו מוארת לסילבסטר. שרית סגל,
"המערה הכחולה" - מיצג אורות ברובע שיבויה, טוקיו/שרית סגל
טוקיו סילבסטר. שרית סגל,
מיליוני נורות צבעוניות מעטרות את העצים והמבנים. טוקיו בסילבסטר/שרית סגל

קהיר, מצרים

קהיר עיר של כ-20 מיליון תושבים. עמוסה ותוססת. ישנה וחדשה, ענייה מאוד, ועם זאת עשירה ועכשווית מאוד. 20 אחוזים מאוכלוסיית מצרים הם נוצרים קופטים. יחד עם מאות אלפי התיירים הבינלאומים והצליינים המבקרים בה, שלכבודם התקשטה העיר לקראת חג המולד והשנה האזרחית החדשה באורות, עצים ועציצים מסורתיים.

מדריכה: מיכל שמיר

מלון מאריוט רובע זמלאק קהיר. מיכל שמיר,
מלון מאריוט ברובע זמלאק, קהיר/מיכל שמיר

איי מדיירה, פורטוגל

פונשאל, עיר הבירה של איי מדיירה הפורטוגליים, ידועה בטיילת הארוכה לאורך החוף והנמל, בגנים הבוטניים היפים שלה, במגוון המוזיאונים והמסעדות שבה ובחיי הלילה התוססים, הכוללים מועדונים, מופעים ובתי קזינו. לקראת חג המולד והשנה האזרחית החדשה, העיר כולה מתקשטת בקישוטים צבעוניים וחגיגיים וברחבי סמטאות העיר נתלים מיצגים שונים.

מדריך: עמוס גולדבלט

מדרה בפורטוגל בסילבסטר. עמוס גולדבלט,
מיצג המדמה את "כוכב בית לחם", המבשר את הולדת ישוע במדיירה, פורטוגל/עמוס גולדבלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully