וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורגו המלונות הטובים ביותר שנפתחו ב-2018 בעולם

מתוך 42 בתי מלון שנפתחו השנה בעולם, ושאנשי ארגון "מודיעין נסיעות יוקרה" (Luxury Travel Intelligence) ביקרו בהם, נמצאו 15 נכסים יוצאים מן הכלל ושניים מאוד מאכזבים

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: מלון סטאי כנרת

2018 כבר בשלביה האחרונים, ובין הסיכומים שפורסמו בענף התיירות מגיע סיכום נוסף ובו סקירת המלונות הכי טובים שנפתחו השנה, וגם אלו שהוכרזו כגרועים ביותר שפתחו שעריהם ב-2018. ובגזרה הגרועה, יש לנו הפתעה לא נעימה.

ארגון "מודיעין נסיעות יוקרה" (Luxury Travel Intelligence), המספק דוחות דיגיטליים בתחום התיירות, חשף את דירוג המלונות הטובים והגרועים של 2018, ומלון סטאי החדש שנפתח השנה ביפו הוכרז כגרוע ביותר בעולם.

בשנה האחרונה סקר הארגון הבריטי את הנכסים של בתי המלון שנפתחו, כדי לקבל מידע על תיירות היוקרה העולמית. מתוך 42 בתי מלון שאנשי הארגון ביקרו בהם ברחבי הגלובוס, נמצאו 15 נכסים יוצאים מן הכלל, ושניים מאוד מאכזבים. אחד מהם הוא מלון הסטאי ביפו.

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
הבודקים לא אהבו את הלוקיישן שלו. מלון סטאי ביפו/אסף פינצ'וק
מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
"יש עוד הרבה מה לעשות כדי שהנכס יוכל להוות אפשרות ראויה לתיירי היוקרה". הספא במלון/אסף פינצ'וק

על הסטאי: "השירות בו לוקה בחסר"

על הסטאי נכתב: "מזה זמן רב שאנו מעריצים את הסטאי במיאמי ביץ', והוא נשאר אחת מהבחירות הראשונות שלנו בדוח שלנו על מלונות במיאמי. עם זאת, הסטאי החדש בתל אביב הוא סיפור שונה לגמרי. בעוד המבנה עצמו מאוד אטרקטיבי, לאחר שעבר שיפוץ כהלכה, המיקום של המלון עלוב והשירות בו לוקה בחסר. יש עוד הרבה מה לעשות במקום, כדי שהנכס יוכל להוות אפשרות ראויה לתיירי היוקרה".

מלון הסטאי, שנפתח בחודש פברואר השנה, הוא אחד משני מלונות הרשת בישראל (השני בחופה המזרחי של הכנרת) שבבעלות האחים נקש. השלישי, כאמור, במיאמי, ארה"ב. במלון 110 חדרי אירוח ו-10 סוויטות ,כמו גם סוויטה נשיאותית, והואהמלון שוכן במבנה שבתקופה העות'מאנית והבריטית ששימש כבית מעצר של השלטונות וזכה לכינוי "הקישלה", בסמוך לכיכר השעון ביפו.

על מיקום המלון, שעליו הועברה הביקורת הנ"ל, נכתב באתר של סטאי: "מיקומו הייחודי של המלון, מייחד אותו משאר המלונות בתל אביב. הוא מזמן לאורחים קשת אפשרויות בילוי, וטיולים אל מגוון מקומות המתאימים לסיורים רגליים וחוויה קולינרית. באווירה שאין דומה לה, מציעה יפו הפרושה לרגלי סטאי סמטאות אבן ציוריות, מסגדים וכנסיות, גלריות וחנויות בוטיק, חוף ים יפהפה ובו נמל הומה, שוק פשפשים פועם, בעל פני יום ופני לילה, ושפע מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים".

המלון הנוסף שנמצא "בחברה טובה" ביחד עם סטאי, הוא "נומאד" (NoMad) בלאס וגאס. המלון הטוב ביותר לפי ארגון "מודיעין נסיעות יוקרה" הוא "קודאדו פרייבט איילנד" (Kudadoo Private Island) באיים המלדיביים. על המלון נכתב: "קוקאדו הוא באמת ריזורט מיוחד, פרטי ואינטימי על אי, שבו רק 15 בקתות מפוארות על המים. הכל כלול בריזורט, החל מאוכל המעולה, האטרקציות במים, כולל טיפולי הספא. והבונוס האמיתי? ריזורט מעולה אחר בשם Hurwalhi נמצא במרחק שיט קצר בסירה.

ומה דעתכם על הסטאי ביפו? טקבקו לנו!

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
חדר במלון היפואי שנפתח השנה. האם הוא ראוי לביקורת השלילית?/אסף פינצ'וק
מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
חדר האוכל בסטאי יפו/אסף פינצ'וק
  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • סטאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully