וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מסלולים בכל הרמות והפינוקים שאחרי: ריזורט הסקי החדש של צרפת

שמעון כהן

23.1.2019 / 8:38

לז ארק הוא אחד משלושת אתרי הסקי המעולים המרכיבים את אזור הגלישה Paradiski שבצרפת. בגובה 1,750 מטרים שוכן "פנורמה" - המועדון החדש של קלאב מד - שמציע 433 חדרים, בריכות מחוממות, 3 מסעדות ואיך אפשר בלי הסקי in, סקי out. ביקרנו

בריכה מחוממת סקי קלאב מד לז ארק פנורמה. קלאב מד,
קר בחוץ, חם בפנים. הבריכה המחוממת בקלאב מד לז ארק/קלאב מד

כל חובב סקי יודע, שתמונות של עצי אשוח לבנים ומוארים מרחבי אירופה מסמלות את תחילתה של עונת הסקי, והן בעצם קריאת השכמה להזמנת חופשת חורף מפנקת. ואין כמו לגלות ריזורט סקי חדש באחד האתרים הפופולריים באירופה. אז נשלחתי למועדון החדש של קלאב מד "לז ארק פנורמה" (Les Arcs Panorama, שהוא ברמת 4 קלשונים ונמצא בלז ארק, צרפת, כי מישהו צריך לעשות את העבודה הלבנה לטובת אלו שמתמהמהים ועדיין לא הזמינו את חופשת הסקי השנתית.

המועדון נמצא באזור הסקי Paradiski, שבו 425 ק"מ של אושר צרוף לכל רמות הגלישה, ומתאים כמו כפפה גם לגולשי הסקי עם מסלולים מהודקים ורחבים וגם לגולשי הסנובורד עם מרחבים אינסופיים של אוף-פיסטים, וכמובן פארקים לקפיצות ושאר משחקים.

הגובה המקסימלי של ההרים באתר הינו 3,250 מטרים, מה שמבטיח שלג איכותי בשלב מוקדם יחסית של עונת הסקי ובמהלכה, עד חודש אפריל ולעיתים אפילו מאי. במרחב הגלישה תמצאו 12 מסלולים ירוקים לגולשים מתחילים, 132 מסלולים כחולים למתחילים+, 65 מסלולים אדומים לגולשים מנוסים ו-37 מסלולים שחורים לאוהבי האקסטרים שביניכם.

סקי קלאב מד לז ארק פנורמה. אתר רשמי
425 ק"מ של אושר צרוף מסביב. קלאב מד לז ארק פנורמה/אתר רשמי
סקי בלז ארק בצרפת. אתר רשמי
הגובה המקסימלי של ההרים באתר הינו 3,250 מטרים, מה שמבטיח שלג איכותי/אתר רשמי

הכפר שניתן להיכנס אליו רק בגלישה

אזור Paradiski כולל את מרחב הגלישה לז ארק ולה פלאן, וניתן לרכוש סקי-פס הכולל את שני אזורי הגלישה הללו. חובה לשלב גלישה לכפר Village Arc 1950 - כפר ציורי הנראה כמו גלויה מרהיבה, שלא ניתן להיכנס אליו עם רכבים אלא רק באמצעות גלישה. הכפר מתאים להפסקת בירה במהלך יום הגלישה, או סתם להתפנק בארוחת צהריים עם משקה אלכוהולי משובח, שיעזור לכם לשדרג את הגלישה ובעיקר את ההרגשה.

כל מי שהיה בקלאב מד יודע שהערך המוסף של המועדון, מעבר לפינוקים האינסופיים והאוכל המשובח, הוא שיעורי הסקי והסנובורד למבוגרים ולילדים (קיימת הדרכה בעברית), בהתאם לרמת הגלישה שלכם. הגולשים מחולקים לפי שבע רמות שונות, ואחרי מבחן התאמה קצר משולבים בכיתה המתאימה לרמה שלהם עם מגוון של גולשים חייכנים מרחבי העולם, מה שגורם לגלישה להשתפר לאין שעור.

האירוח במועדון הוא בשיטת "הכול כלול" שאנחנו הישראלים מאוד אוהבים, רק קחו בחשבון שלמרות הקלוריות הרבות שאנחנו שורפים בגלישה יש סיכוי סביר שתחזרו עם משקל עודף. המסעדה המרכזית Le Varet, מציעה בופה בינלאומי עשיר ומגוון בעיצוב כפרי, שמספק אווירה מושלמת לארוחת הסקי, ואם תרצו לגוון תוכלו להזמין מקום במסעדת L'Aiguille Rouge ולהתפנק בארוחת ערב רומנטית, הכוללת מנות סאבויה מיוחדות, פונדו ופיארדה, בליווי שירות שיהפוך את הארוחה לטעימה אף יותר.

סקי בלז ארק בצרפת. https://outpanel.co.il, אתר רשמי
יותר מ-200 מסלולים לכל הרמות. מתחם הגלישה בלז ארק/אתר רשמי, https://outpanel.co.il
סקי קלאב מד לז ארק פנורמה. אתר רשמי
בקלאב 434 חדרים בעיצוב המשלב סגנון הרים מסורתי עם טוויסט מודרני/אתר רשמי

ומה עם קצת פינוק לשרירים?

האפרה-סקי במועדון, כמיטב המסורת ה"קלאבמדית", כולל הופעות בידור, מסיבות ריקודים ואיך לא - מגוון רחב של אלכוהול ללא הפסקה. משעמם לא יהיה לכם.

ומה עם קצת פינוק לשרירים? מתחם הבריכה והספא של המועדון כולל בריכה פנימית מחוממת, בריכה חיצונית לימי הקיץ וג'קוזי חם ומפנק הנמצא במרפסת המשקיפה על נוף יפהפה. זהירות, הישיבה בג'קוזי ממכרת (!) ומכיוון שבחוץ קר מאוד קשה לצאת ממנו. לרוע מזלי, הזמנתי תור למסאז' אז לא הייתה לי ברירה.

ומה עושים עם הילדים? אז בבוקר תוכלו לצאת לגלוש ללא דאגה ולהשאיר את הילדים בידי צוות ה-G.O, של המועדון שידאגו להנעים את זמנם עם מגוון פעילויות במועדונים שמחולקים לפי גילים, החל מ-4 חודשים ועד גיל 17. חשוב לציין שברוב ימות השנה, ובמיוחד בתקופת החגים הישראלים, ישנם אנשי צוות דוברי עברית עבור הילדים שאינם דוברים אנגלית.

בריכה מחוממת סקי קלאב מד לז ארק פנורמה. קלאב מד,
מתחם ההתרגעות כולל בריכה פנימית מחוממת ובריכה חיצונית לימי הקיץ/קלאב מד

איך מגיעים, כמה משלמים

כדי להגיע לריזורט הסקי של קלאב מד, הכי נוח לטוס לז'נבה שבשווייץ, ומשם נסיעה של כשעתיים וחצי. ניתן גם לטוס לליון בצרפת, ולנסוע משם. הקלאב החדש כולל 434 חדרים מרווחים ומפנקים בעיצוב המשלב סגנון הרים מסורתי עם טוויסט מודרני, בחלוקה לפי סופריור / דלקס / מתחם סוויטות יוקרתי.

עלות לשבוע החל מ-2,094 אירו לאדם - המחיר כולל כמעט הכל - מטיסות, דרך ארוחות וחטיפים ואלכוהול בסיסי ועד שימוש במתחם הבריאות, למעט ציוד סקי. מעבר לכ, בכל ערב יש מסיבות במועדון הכוללות אלכוהול חופשי. משפחות ייהנו ממסגרות המיועדות לבני 4 חודשים עד 17 שנים, וממסעדת Bread & Co, שבה הילדים הם שמזמינים את ההורים לארוחה!

*הכותב היה אורח של קלאב מד בלז ארק.

שיעור סקי קלאב מד לז ארק פנורמה. קלאב מד,
קיימת גם הדרכה בעברית. שיעור סקי בקלאב מד/קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully