וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממעיל גשם זעיר ועד תרמוס הפלאים: כל מה שחדש לטיולים בחורף

העונה הכי יפה לטיולים החלה, וזה גם הזמן לבדוק מה התחדש על המדפים של חברות ציוד הטיולים והמחנאות: מנעלי ריצה לשטח, דרך התורמוס שמחזיק מים חמים ל-15 שעות ועד מעיל הגשם שמתקפל לשקיק במשקל של 300 גרם - בדקנו ונתנו ציון לכל מה ששווה לטייל איתו בחורף

Mac in a Sac/Mac in a Sac

פליס Berghaus Prism לגברים

מה הפריט: ז'קט פליס Berghaus Men's Prism. לפליס זוג כיסי ידיים עם ביטנה מבודדת נסגרים בעזרת רוכסן, גומי כיווץ מתכוונן במותן.

מה בבדיקה: פליס הוא פריט חובה למטיילים בחורף בארץ ובחו"ל, והפליס של ברגהאוס עושה את זה ובגדול. מדובר בז'קט שברגע שלובשים אותו מרגישים כאילו מתעטפים בשמיכת טלוויזיה מצרירית ופלאפית. הפליז עבה, נוח לנשיאת תיק טיולים על הגב, לא מגביל את התנועה ומחמם מאוד. מספיקה אפילו חולצת טי-שרט רגילה שלובשים מתחת ביום קר של 10 מעלות. עם זאת, העובי של הפליס שמחמם, הוא גם החיסרון שלו כמוצר שימלא לכם את חלל התיק, וגם המראה סטנדרטי של פליסים שאנו מכירים מהעבר.

מידות: כל המידות
מחיר: 309 שקלים
ספק: רשת למטייל
ציון מ-1 עד 5: 4

פליס לגברים BERGHOUS PRISM. למטייל,
עושה את העבודה, אך לא מחדש הרבה בגזרת הפליסים. פליס לגברים BERGHOUS PRISM/למטייל

חולצת מיקרו-פליס לנשים דגם LUNA

מה הפריט: חולצת מיקרו-פליס לנשים דגם LUNA מבית "קל גב". הדגמים מפליס צפוף במיוחד ודק, צווארון ורוכסן המאפשרים לשלוט על רמת האוורור בחלק העליון של הגוף.

מה בבדיקה: חולצת הטיולים עשויה מפליס דק שמאפשר לגוף להזיע, ועם זאת להישאר חם בחורף הישראלי. כמובן שאין ללבוש אותה על גוף חשוף וכדאי להצטייד בחולצה קצרה מנדפת זיעה מתחתיה. אבל בחורף שלנו, שבו גם ימי שמש רבים ועם קור סביר, החולצה מאפשרת לטייל איתה ללא מעיל נוסף. החולצה אינה מתקמטת ו"מגיעה" בצבעים שונים ויפים, מטורקיז, דרך סגול, לבן ועד גווני אדום. סך הכל פריט טוב למטיילות שאוהבות ללכת (וגם לאלו שלו) וגם הנראות מחמיאה וחתיכית.

מידות: מ-XS ועד L
מחיר: 129 שקלים
ספק: קל גב, להשיג בחנויות המטיילים
ציון מ-1 עד 5: 4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חולצת מיקרו-פליס לנשים דגם LUNA. קל גב,
כיפית ונעימה למזג האוויר בארץ. חולצת מיקרו-פליס לנשים דגם LUNA/קל גב

מעיל גשם Mac in a Sac

מה הפריט: מעיל גשם Mac in a Sac תוצרת Target Dry, כולל שק אריזה לצמצום נפח מינימלי וניתן לנשיאה בתיק יום לשעת הצורך. המעיל שעשוי בד ניילון אטום לגשם ולרוח, כולל כובע המתקפל לתוך הצווארון, שני כיסים קדמיים המתאימים גם לידיים בכפפות וחיפוי מלא על הרוכסן. בנוסף, למעיל יש בטנת רשת אחורית להרחקת הבד מהגוף לצורך אוורור. הלבישה של המעיל קלה, כמו גם הקיפול שלו שלא מצריך סדר מסוים. למעיל שרוכי כיווץ עם סוגר בחלק התחתון של שלו ומסביב לצוואר, למניעת חדירת גשם וקור. משקל (ק"ג) - 0.3.

מה בבדיקה: מעיל גשם הוא פריט שכדאי שיהיה לכם בתיק גם בחורף הישראלי, בעיקר אם אתם בימים סגריריים. ולכן היתרון של Mac in a Sac הוא יכולת הקיפול שלו לגוש זעיר של שקיק הנדחס בתרמיל. הלבישה שלו היא נוחה וההליכה איתו לא מגבילה את התנועה בטיול או סחיבה של תרמיל עליו. המעיל מגיע בצבעים זוהרים, כמו טורקיז וצהוב שטובים למצבי מצוקה וזיהוי, וגם בצבעים פשוטים יותר כמו שחור. עם זאת, המינוס היחיד שלו הוא המחיר היקר שלו (250 שקלים), מה שמנע ממנו לקבל את הציון המקסימלי.

מידות: מידה אחת, יוניסקס
מחיר: 250 שקלים
להשיג: רשת למטייל
ציון מ-1 עד 5: 4

מעיל גשם Mac in a Sac. למטייל,
משקל קל למעיל שיאטום אתכם במקרה של יום גשום. Mac in a Sac/למטייל
מעיל גשם Mac in a Sac. למטייל,
וכך הוא נראה כשהוא מקופל בשק/למטייל

מעיל סופטשל של נשיונל ג'יאוגרפיק

מה הפריט: מעיל סופטשל לגברים של נשיונל ג'יאוגרפיק מבד נושם, אטום לרוח ודוחה מים. השכבה הפנימי מפליס. צבע שחור.

מה בבדיקה: מעיל סופטשל הוא מוצר מיוחד שצובר יותר ויותר פופולריות בקרב מטיילים בארץ, למרות שימי הגשם כאן אינם רבים. החלק החיצוני עשוי מחומר שדוחה מים ואילו הפנימי פליז דק שאמור לחמם, אבל מדובר במעיל דק יחסית שהוא הכלאה של מעיל גשם ופליס. הסופטשל של נשיונל ג'יאוגרפיק אכן דוחה גשם והחלק הפנימי שלו נעים ומגן מרוח, אבל מבחינת העיצוב והנראות הוא זוכה לציון חלש. יש סופטשלים איכותיים וטובים ממנו בשוק, ושם המותג לא עוזר להפוך אותו לפריט איכותי. עם זאת, המחיר הסביר יחסית (219 שקלים) הופך אותו למעיל שמי שצריך אותו, ייהנה ממה שיש לו לתת.

מידות: כל המידות
מחיר: 219 שקלים
ספק: ריקושט
ציון מ-1 עד 5: 3

מעיל סופטשל של נשיונל ג'יאוגרפיק. ריקושט,
סטנדרטי וזול. מעיל הסופטשל של נשיונל ג'יאוגרפיק/ריקושט

תרמוס 0.47 ליטר Stanley Classic

מה הפריט: תרמוס ואקום עשוי כולו מפלדת אל-חלד ומכיל 1.3 ליטר משקה.

מה בבדיקה: תרמוס עם קפה או תה חם, הם תמיד דבר מנחם ונחוץ בטיול חורף. מזיגה של מים רותחים לתרמוס של Stanley שמרה אותם חמימים כ-17 שעות, כשהיצרן מבטיח 15 שעות של חום, ו-15 שעות של קור (כמצופה) . הקרח שמזגנו לתוכו נשמר קצת פחות מ-60 שעות, כשהובטח 60 שעות. התרמוס מכיל כוס מפלדה כסופה, נפתחת בהברגה ולאחר מכן פקק מוברג לתוך התרמוס עצמו. פתח השתייה רחב, מה שהופך את המזיגה לנוחה. מדובר בתרמוס אישי, גם לפי הכמות וגם לפי הכוס היחידה. עם זאת, התרמוס מגיע גם בקיבולת של 1.3 ליטר (449 שקלים) וכולל ידית נשיאה. המחיר יקר יחסית לכמות של פחות מחצי ליטר (275 שקלים), אבל אם אתם מטיילים בגפכם וצריכים כוס-שתיים קפה לדרך, זהו פתרון טוב שיחזיק לכל החיים.

מחיר: 275 שקלים
להשיג: רשת למטייל
ציון מ-1 עד 5: 4

תרמוס 1.3 ליטר STANLEY CLASSIC. למטייל,
שומר על החום והקור לאורך יום הטיול. תרמוס 1.3 ליטר של Stanley/למטייל

נעלי ריצת שטח Salomon Trailster

מה הפריט: נעלי ריצת שטח סלומון טריילסטר (Salomon Trailster) שלהן בד אוורירי לנידוף זיעה, עם סוליות גומי של Contagrip למתיחה על משטחים רכים או קשים.

מה בבדיקה: תחום ריצות השטח והטיולים הפך בשנים האחרונות לפופולרי בקרב הישראלים, ורבים יוצאים לטיולי ריצה, הכוללים הסברים על האתרים שעוברים בדרך, מה שהפך את הטיול מחד ליותר מועיל מבחינה גופנית, ומאידך את הריצה לבעלת תוכן. את נעלי סלומון אין צורך להציג, בטח לא את נעלי הטרקים של החברה, אבל מעניין לדעת שסלומון החלו את דרכה דוקא בייצור נעלי ריצה. וכך, הדגם של טריילסטר הוא חוויית ריצת שטח נהדרת, שבה נעל קלה מאוד מתלבשת על הרגל ובעזרת סוליית ה-Contagrip המוכרת (שחברות טיולים רבות משתמשות סבה) נוצרת יציבות וביטחון לרוץ מהר גם בשטחים לא מישוריים ושאינם ישרים. גם המראה השחור כולו שלה, הופך אותה לאביזר טיולים/ריצות שמתאים להכל.

מחיר: 519 שקלים
ספק: קל גב
ציון מ-1 עד 5: 5

נעל ריצת שטח סלומון TRAILSTER. קל גב,
יושבות טוב על הרגל ומעניקות בטחון בריצת שטח. סלומון Salomon Trailster/קל גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully