וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש סיבות לטוס עכשיו לארץ הכי מיוחדת במזרח הרחוק

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

3.12.2018 / 8:00

אם אתם רוצים לגלות מזרח רחוק אחר, כזה שיש בו ערי ענק מסעירות, שווקים צבעוניים, טבע מרהיב וטעמים שונים, וייטנאם היא ההרפתקה שלמחכה לכם. הנה כמה אטרקציות ומקומות שכדאי לכם לחוות

ShutterStock

נדמה שאין מדינה במזרח הרחוק שעברה שינוי כה גדול ומרתק כמו וייטנאם. אחרי שנים רבות שמעצמות שונות שלטו בה ונלחמו על אדמתה, וייטנאם יצאה לדרך עצמאית והפכה להיות אחד מיעדי הטיולים המפתיעים, שכן טיול בה משלב מראות קסומים, מטבח מגוון, צבעים עזים ותרבות עשירה. אם החלטתם לטוס למזרח להרפתקה, וייטנאם היא המקום בשבילכם ויש כמה אטרקציות שאתם חייבים לחוות כדי למצות את כל מה שיש לה להציע.

נתחיל מהצפון. האנוי היא הבירה הפוליטית של וייטנאם, ואתרי התיירות המפורסמים בעיר הם בעלי אופי לאומי, דוגמת המוזיאון ההיסטורי, מוזיאון המהפכה והמוזיאון הלאומי לאמנויות. בעיר שני אתרים לאומיים היסטוריים לזכרו של אבי האומה הו צ'י מין - בית העץ הצנוע שבו התגורר והמוזוליאום המעוצב בו מוצגת גופתו החנוטה. האנוי יוצרת שילוב מרתק של מערב ומזרח, ישן וחדש והיא מקום מצוין להתחיל בו את הטיול.

מזרחית להאנוי נמצא האלונג ביי המרהיב. שיט במפרץ, שממימיו הכחולים מזדקרים כ-3,000 איים הוא חוויה עוצרת נשימה. באיים מערות רבות אשר לפי סיפור עם מקומי נוצרו על ידי דרקון ענק, ומומלץ לקחת את הזמן ולהקדיש יום שלם להפלגה בתוך כל היופי הזה.

טיול מאורגן לווייטנאם ולקמבודיה עם פגסוס

בדרך דרומה כדאי לעצור במרכז וייטנאם בהואה, עיר המלכים והקיסרים ובירתה הקודמת של וייטנאם. הארמון המלכותי של שושלת נגוין נמצא בתוך מתחם עצום ומוקף מים, וסביבו גנים וארמונות שונים. בפגודת טיין מו, המסמלת את מרכז הבודהיזם בעיר, בה נוכל להתרשם מאורח חיי הנזירים. הואה נחשבת לעיר רוחנית ומסורתית והיא מהווה הכנה יפה לצד הדרומי, השונה כל כך.

העיר הגדולה והמרכזית בדרום היא הו צ'י מין סיטי, שעבר נקראה סייגון. היא הבירה הפיננסית והתרבותית של וייטנאם, והיא העורף העסקי לכל תעשיית החקלאות שפורחת באזור דלתת המקונג. בניגוד להאנוי הרשמית, הו צ'י מין מערבית יותר והסצנה הקולינרית בה מפותחת מאוד. סיור בשוק העיר, ביקור ברובע הסיני ובמוזיאון המלחמה יחד עם מופעי פולקלור וסצנה קולינרית מפותחת יהפכו את הביקור בה לכזה שמציג את וויטנהאם החדשה והמודרנית במלוא הדרה.

הדלתא הגדול שיוצר נהר מקונג העצום היא אחד מאזורי הטבע המיוחדים במזרח. אחד המקומות הצבעוניים והתוססים בו הוא השוק הצף קאי ראנג שנמצא במפגש של כמה נהרות. שיט אל השוק הצף ובחזרה הוא מפגש מרתק עם וייטנאם הכפרית והמסורתית ועם הטבע העוצמתי שיש לה להציע.

טיולים מאורגנים לחו"ל - פגסוס

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • וייטנאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully