וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלוש עם סטפן: הקלאבים המושלמים לסקי ב-2019

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת, וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת

6.12.2018 / 8:18

שיעורי סקי בעברית לילדים, פעילויות לכל המשפחה מסביב לשעון, הופעות של אמנים ישראלים דוגמת סטטיק ובן אל או סטפן ודיל אחד שכולל את כל מה שצריך - מטיסה ועד לינה וציוד. קבלו את הקלאבים שיגרמו לכם לבלות בחו"ל ולהרגיש בבית

צילום מסך

בווידאו: Club Med Grand Massif Samoens Morillon, צרפת

חופשת סקי היא כבר מזמן לא נופש לעשירים בלבד. בשנים האחרונות מדובר בחופשת קונספט שמשלבת פינוקים ופעילויות לכל המשפחה, כולל שיעורי סקי, שופינג, בילויים וטיולים. "בשנות ה-70 הייתה פרסומת בטלוויזיה בצרפת שבה ראו זוגות מחזיקים מגלשיים על מסלול סקי והם שואלים בחורה אחת 'איפה בעלך' והיא ענתה 'הוא גלש בבוקר ועכשיו הוא עם הילדים כדי שאני אגלוש', אז הם שאלו 'למה את לא בקלאב מד'", מספר מנכ"ל קלאב מד ישראל זאב דהן על סוד ההצלחה של חברת מועדוני הנופש קלאב מד, אשר שינתה את מפת תיירות החורף ויותר מחמישה עשורים מנהלת כמה מאתרי הסקי המובילים בעולם.

"חופשת סקי חייבת להיות נגישה לכולם אי אפשר פעילות ילד עם מבוגר משום שיש רמות של גלישה", אומר דהן, "לכן צריך לחבר אנשים מאותה רמה ואותם גילאים וזה מה שאנחנו יודעים לעשות". חופשת סקי דורשת ארגון רב - טיסה, העברות לאתר הסקי והשכרת ציוד, וחברת מועדוני הנופש קלאב מד נוחה משום שהיא מספקת את כל זה, כולל לינה ואוכל, בדיל אחד. "כשמארגנים כל דבר בנפרד, זה עולה יותר, אנחנו גורמים לכך שזה ישתלם מאוד מבחינת עלויות", מוסיף דהן.


"אנחנו יוצרים פעילויות לכל המשפחה לפני, במהלך ואחרי הסקי והכול מתוזמן כך שגם לילדים וגם להורים יהיה זמן בילוי משלהם וזמן בילוי משותף", אומר דהן, "זאת חופשה שבה ההורים יכולים להשאיר את הארנק בבית ולהתרכז בכיף. אנחנו עושים שיעורי סקי בעברית לילדים, תפריט הארוחות מותאם למה שישראלים אוהבים ויש הופעות של אמנים ישראלים כמו סטטיק ובן אל וסטפן, ככה שבקלאב מד מבלים בחו"ל ומרגישים בבית".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

חמשת מועדוני הסקי המובילים של קלאב מד לעונה הקרובה

Club Med Grand Massif Samoens Morillon, צרפת

במרחק של כשעה נסיעה מז'נבה, בלב עיירות צרפתיות ציוריות ובעיצוב מיוחד המשתלב עם הנוף ההררי והטבע המקומי ממוקם מועדון סקי חדש ומפנק בדרגת 4 קלשונים. Grand Massif Samoens Morillo מציע חוויית סקי מקיפה עם 148 ק"מ של מסלולי סקי בתוך ומחוץ למועדון, באזור הסקי המפורסם Grand Massif, כולל שיעורי סקי וסנואובורד ברמות לימוד שונות, לצד פעילויות ספורט חורפיות נוספות דוגמת הליכה נורדית ומסלולי טיול בנעלי שלג.

למועדון ספא וטיפוח של מותג הטיפוח היוקרתי CARITA, הכולל חבילות טיפול המותאמות לחופשות סקי, טיפולי טיפוח קלאסיים, חבילות בריאות מגוונות, טיפולים זוגיים וייעודיים וכן בריכה מחוממת הפונה לנוף ההררי.

מה אוכלים? המועדון כולל שתי מסעדות המציעות מגוון מנות מהמטבח המקומי והעולמי, בדגש על מנות בריאותיות ועשירות המתאימות לכל המשפחה. על לאונג' הגורמה הופקד השף אדואר לובה, עטור שני כוכבי מישלן וחמש מצנפות בדרוג גו-מיו.

לילדים: במועדון קיימים גם Mini Club Med לגילאי ארבע ומעלה ו-Junior ClubMed מגיל 11-17. לכל קבוצת גיל מותאמות פעילויות שונות הקשורות בספורט, יצירה, משחקים וארוחות.

חופשה בת 7 לילות
מחיר: החל מ- 2,124 אירו למבוגר

צילום מסך

מועדון הסקי הפופולארי והמבוקש של Club Med, בלב אזור הסקי הנודע Three vallys בצרפת נחשב לאחד מאתרי הסקי הטובים בעולם. הוא נמצא במרחב "שלושת העמקים" כך שיש לו שפע של מדרונות להציע ובמועדון קיימים למעלה מ-370 ק"מ של מסלולי סקי וסנואובורד, ברמות קושי שונות. בנוסף, אפשר ליהנות מפעילויות ספורט חורפיות נוספות כמו אופנועי שלג, מזחלות ואף קיר טיפוס ייחודי בגובה עשרה מטרים וכן ספא של מותג הטיפוח היוקרתי CARITA הכולל מגוון טיפולים וחמאם טורקי.

מה אוכלים? המסעדה המרכזית, המציעה מנות של המטבח המקומי בסגנון בופה וטרקלין הגורמה Epicurious של השף המעוטר ב-2 כוכבי מישלן, אדואר לובה הפועלת בשעות הערב, ומגישה תפריט מוקפד המשלב בין מנות מקומיות קלאסיות למודרניות. אופציה נוספת שמציע המועדון הוא עמדת "צידה לדרך", בה אפשר להכין ארוחות לימים ארוכים של גלישה במדרונות הסקי.

לילדים: שיעורי סקי מגיל 12 ניתנים בימים שני עד שישי.

חופשת סקי בת 7 לילות
מחיר: החל מ-2,030 אירו למבוגר

צילום מסך

המועדון שוכן למרגלות הר גרנד מוטה המלכותי שבאלפים הצרפתיים והגישה הישירה מהמועדון למדרונות הסקי תקל עליכם למצוא מסלולי גלישה סמוכים לחדרים. הגובה הרב מאפשר תנאים פנטסטיים לגלישה ולסנובורד במשך כל החורף. תוכלו ליהנות מכ-300 ק"מ של מסלולים בדרגות קושי שונות, לנוח בספא ולבלות בערב בבר או במסיבה.

מה אוכלים? מסעדת The Champagny בעיצוב עכשווי וצבעוני תפנק אתכם בבופה עשיר ובתפריט בינלאומי.

לילדים: Mini Club Med (מגיל 4 עד גיל 10), הכולל שיעורי סקי בסגנון לימוד חוויתי, מגוון פעילויות ואף חזרות לקראת מופע שיערכו על הבמה המרכזית מול ההורים. Club Med Passworld (מגיל 11 עד גיל 17) כולל שיעורי סקי ובנוסף פעילויות שונות ומגוונת. בתאריך 02.12.18 (חנוכה) יתקיימו שיעורי סקי בעברית לילדים.

בחופשת החנוכה הקרובה המועדון יציע מגוון פעילויות למשפחות ובנוסף, יקיים הופעה ייחודית של כוכב הילדים סטפן לגר.

חופשת סקי בת 7 לילות
מחיר: החל מ- 2,125 אירו למבוגר

la plagne 2100 , צרפת

ברוכים הבאים לאחד מאתרי הסקי הפופולריים בהרי האלפים הצרפתיים, ויש לכך לא מעט סיבות. החדרים המפנקים משקיפים אל פסגות יפהפיות, מרכז הספא במקום מציע מגוון טיפולים וחיי הלילה שוקקים בזכות שתי המסעדות ושני הברים במקום. באזור 425 ק"מ של מסלולי גלישה לכול הרמות והגובה המקסימלי של האתר הוא 3,250 מטר.

מה אוכלים? מסעדת La Morraine תאכיל אתכם מנות מקומיות מסורתיות ומסעדת Le Serac מכינה מנות פונדו ופיארדה מיוחדות.

לילדים: פטיט מיני קלאב (2-4) בתשלום נוסף - פעילויות התואמות את התפתחות הילד בגילאים אלה, הליכות וטיולים, מוטוריקה ועוד. מיני קלאב (4-11) - במועדון זה יוכלו הילדים ליהנות מפעילויות ספורט ויצירה. ג'וניור קלאב (11-18) - מגוון פעילויות לבני נוער, ספורט, מוזיקה וריקודים ועוד.

בתאריכים 06.01.19 ו-13.01.19 ייערכו שיעורי סקי בעברית לילדים.

חופשה בת 7 לילות
מחיר: החל מ-2,370 אירו למבוגר

סטטיק ובן אל. משה נחומוביץ' (Custom),
יופיעו בחנוכה בקלאב מד Peisey-Vallandry, צרפת. סטטיק ובן אל/משה נחומוביץ' (Custom)

Peisey-Vallandry, צרפת

המועדון הזה ניצב בלב אחד האזורים המרהיבים של הרי האלפים הצרפתיים. הוא ממוקם בלב עמק טרנטז, שבמחוז סבואה-צרפת ומשקיף אל יערות ואגמים ורבים מהמבקרים נהנים לטייל באזור הקלאב. המועדון שוכן בגובה 2,100 מטרים ויש סביבו כ-300 ק"מ של מסלולים. בריכה מחוממת, ספא, מועדון ובידור ביום ובלילה ירכיבו עבורכם נופש אידיאלי.

מה אוכלים? מסעדת The Champagny בעלת העיצוב המודרני והצבעוני תפנק אתכם בתפריט בינלאומי עשיר לכל המשפחה.

לילדים: למועדון מסגרות שמותאמות לכל גיל. Petit Club Med (מגיל שנתיים עד גיל 3) כולל משחקי התפתחות לילדים קטנים בליווי מדריכים מוסמכים, הליכות בשלג, ספורט חורף ועוד. לילדים מגיל 3 שיעורים מותאמים לגילוי ספורט השלג. Mini Club Med (מגיל 4 עד גיל 10) ובו שיעורי סקי בסגנון לימוד חוויתי, פעילויות שונות ומופע שיערכו על הבמה המרכזית מול ההורים. Club Med Passworld (מגיל 11 עד גיל 17) ובו שיעורי סקי ופעילויות שונות ומגוונת.

בתאריך 17.03.19 (פורים) יקבלו הילדים שיעורי סקי בעברית.

בחופשת הפורים הקרובה, המועדון יציע מגוון פעילויות למשפחות ויקיים הופעה ייחודית עם כוכבי הילדים סטטיק ובן אל.

חופשה בת 7 לילות
מחיר: החל מ-2,200 אירו למבוגר

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת, וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully