וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לקניות: הכירו את יעד השופינג החדש והמטורף של בנגקוק

29.11.2018 / 3:03

בבירת תאילנד נחנך "אייקון סיאם" (Iconsiam) - מרכז השופינג הגדול, הנוצץ והיוקרתי במדינה. מדובר במגה-קניון עם 500 חנויות, 100 מסעדות, אטרקציות מרהיבות ושוק אומנים ענק. ותוכלו אפילו לרכוש כאן רולס רויס חדשה

צלמים זמניים מורשים

חובבי שופינג מושבעים שפוקדים את בירת תאילנד ממהרים לסמן "וי" על מרכזי קניות נוצצים כגון "סיאם סקוואר" או "סיאם וורלד", אך כעת יש מי שתופס את הבכורה - "אייקון סיאם" (IconSiam) הוא מרכז השופינג הגדול, היוקרתי והמרשים ביותר בבנגקוק. הוא נחנך בתחילת נובמבר ומשתרע על פני שטח עצום של 750,000 מ"ר.

"אייקון סיאם" ממוקם לגדת נהר צ'או פראייה שבעיר ומכיל שני מתחמי ענק שבהם 500 חנויות ו-100 מסעדות. בנוסף, הוא מאכלס שני מתחמי מגורים, המתנשאים לגובה של 70 קומות, ובהם 500 דירות. ויש אפילו מתחם העונה לשם "שבעת פלאי אייקון סיאם" (7 Wonders of ICONSIAM), המציע שפע של אטרקציות, כגון אודיטוריום מתקדם והמזרקה הגדולה ביותר בדרום-מזרח אסיה.

אתר לונלי פלנט מציין כי בפרויקט שאפתני זה הושקעו 1.65 מיליארד דולרים. מעניין לגלות כי לצד מגוון החנויות, המסעדות ומתחמי הבידור, נפתחה כאן חנות Apple הראשונה בתאילנד. כמו כן, נרשם ייצוג ראשון במדינה של רשת Takashimaya הפופולרית מיפן. זו משתרעת על מתחם של שבע קומות.

מרכז קניות שופינג בבנגקוק תאילנד ICONSIAM. ICONSIAM, מערכת וואלה! NEWS
500 חנויות - תוכלו לפקוד את כולן? קניון "אייקון סיאם" בבנגקוק/מערכת וואלה! NEWS, ICONSIAM

בשלנים ואומנים מכל רחבי תאילנד

ואם אתם בעניין של לרכוש רכב חדש, כדאי לדעת כי במקום פועלות סוכוניות של ב.מ.וו, מזראטי ורולס-רויס. אחת מהקומות משמשת כשוק אומנים, שבו פועלים בעלי מלאכה, אומנים ובשלנים שהובאו מ-77 המחוזות של תאילנד. מדי חודש ייערכו כאן גם שלל אירועים ופסטיבלים - ממחול ועד תערוכות משי ייחודיות.

בעתיד הקרוב יושקו כאן אטרקציות נוספות, בהן מוזיאון שצפוי להיפתח ביולי 2019. כבר כיום פועל כאן מוזיאון צף, השוכן בתוך אוניית מפרש גדולה בסגנון המאה ה-18, ומציע מסע אינטראקטיבי אל תקופות היסטוריות שונות. בשנת 2020 ייחנך כאן קו רכבת עילית (Skytrain), שישמש את צורכי המרכז הענק בכל הקשור להסעת המונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרכז קניות שופינג בבנגקוק תאילנד ICONSIAM. ICONSIAM, מערכת וואלה! NEWS
אחת מהקומות משמשת כשוק אומנים שהובאו מ-77 המחוזות של תאילנד/מערכת וואלה! NEWS, ICONSIAM
מרכז קניות שופינג בבנגקוק תאילנד ICONSIAM. ICONSIAM, מערכת וואלה! NEWS
בקניון המפלצתי נמצאת גם המזרקה הגדולה ביותר בדרום-מזרח אסיה/מערכת וואלה! NEWS, ICONSIAM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully