וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרית הטיולים המוזרה שאתם חייבים לנסות

27.11.2018 / 10:13

עד כמה השינה חשובה לכם בדרך אל יעד החופשה? כי בתמורה למראה קצת משעשע ו-85 דולרים, תוכלו לזכות בתנומה מצוינת בזמן טיסות, נסיעות רכבת או נסיעות ממושכות ברכב. מעוניינים? טוב, תשנו על זה

צלמים זמניים מורשים

היא אולי נראית קצת מוזרה, אבל מה לא תעשו כדי לישון טוב בדרכים? הכרית החדשה מבית OstrichPillow תגרום לכם ליפול את מעמקיה של שינה כמעט בכל מקום ומצב.

במחיר של 85 דולרים (באתר החברה במקום 99 דולרים), היא תעטוף אתכם כאילו הייתם גולם בתוך פקעת, ותחסום הפרעות חיצוניות. וזה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להגיע במצב רוח רגוע אל יעד החופשה שלכם.

בביקורת שנכתבה באתר Popsugar צוין כי כרית השינה מיועדת בעיקר לטיסות, נסיעות רכבת, נסיעות ממושכות ברכב (כל עוד אינכם הנהגים כמובן) ולמצבים שבהם אתם מעוניינים להתנתק מבני האדם שסביבכם.

באופן טבעי, כרית כה מוזרה זוכה לביקורות מעורבות ברשת, חלקן כמובן מפרגנות. "אני מבלה הרבה בדרכים בעת שאני טס לבקר את חברה שלי, והכרית חוסמת באופן מצוין הפרעות כגון אור ורעש", כתב אחד המשתמשים באתר "אמזון". ואף הוסיף: "עם זאת, הכלב שלה קצת משתגע כשהוא רואה אותי עוטה את הכרית הזו על פניי, כך שזה די משעשע".

באתר החברה מוצעת הכרית בצבעי אפור או שחור. באתר זה גם מצוין כי "הכל החל בתור חלום, כפי שקורה במקרים כה לא צפויים". הרעיון היה ליצור "מתקן חכם שיפשר לבני אדם לנוח בכל מקום שבו יחפצו לעשות זאת. והם אכן רצו".

כך או אחרת, הכרית בהחלט עושה את העבודה שלשמה היא תוכננה, ואפשר גם להשתמש בה כדי לתפוס תנומה מתחת לשולחן במשרד או סתם כדי להימנע ממפגשים עם נודניקים.
ואולי, אם תרצו, אפשר להתייחס אליה כאל אביזר אופנה לכל דבר.

לפרטים נוספים, הנה הכרית באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully