וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון בשוויץ יאפשר לגלוש על הגג שלו - ישירות אל החדרים

25.11.2018 / 3:45

מלון "הוטל דס הורלוגרס" שאמור להיפתח בשווייץ ב-2020, נבנה בצורת זיג-זג ויאפשר לאורחיו לגלוש על הגג ומשם אל החדרים. הגג מחובר באופן טבעי אל מסלולי הסקי שמובילים אל המלון ואל ההרים השוויצרים מסביב

הדמיה של מלון סקי בשוויץ שבו גולשים על הגג לחדר Hôtel des Horlogers. BIG, מערכת וואלה! NEWS
העיצוב של המלון כולל גג משופע בצורת זיג-זג. "הוטל דס הורלוגרס"/מערכת וואלה! NEWS, BIG

חובבי ספורט החורף שמחפשים מקום לינה לחופשת הסקי הבאה שלהם, וכבר צברו בכך מעט ניסיון, יודעים בדיוק איזה ביטויים לחפש כשהם בוחרים מקום לינה עם מיקום אידיאלי. "Ski to door" או "Ski in/out" הם הביטויים שמבטיחים שהמלון שוכן בסמוך למסלול סקי או למעלית, ושלא יהיה צורך בהסחבויות מעייפות אליו עם הציוד הכבד בסוף יום הגלישה, או בנסיעות מתישות מדי בוקר ממנו אל הסקי ליפט הקרוב. אבל כמה קרוב יכול להיות מלון אל מסלול הסקי? ובכן, מסתר שמאוד. מלון חדש שנבנה בימים אלה בשווייץ עתיד להיות לא פחות מאשר חלק בלתי נפרד ממנו.

בשנת 2020 יפתח את שעריו מלון "הוטל דס הורלוגרס" (Hôtel des Horlogers), המלון הראשון שיאפשר למבקרים בו פשוט לגלוש על הגג, ישירות אל החדרים. העיצוב הארכיטקטוני של המלון כולל גג משופע בצורת זיג-זג שיוצר מעין מסלול סקי קטן על הבניין עצמו ומעל לגגות החדרים, והוא מחובר באופן טבעי אל מסלולי הסקי שמובילים אל המלון ואל ההרים השוויצרים מסביב.

הדמיה של מלון סקי בשוויץ שבו גולשים על הגג לחדר Hôtel des Horlogers. BIG, מערכת וואלה! NEWS
המלון מסמל את החיבור בין הבחוץ והבפנים/מערכת וואלה! NEWS, BIG
הדמיה של מלון סקי בשוויץ שבו גולשים על הגג לחדר Hôtel des Horlogers. BIG, מערכת וואלה! NEWS
המלון למעשה ממוקם במורד מסלול הגלישה/מערכת וואלה! NEWS, BIG

לגלוש במורד הרמפה מיד אל הטבע

המלון, שהקמתו נמצאת בימים אלו בעיצומה, שוכן מתחת לרכס הרי היורה שצפונית-מערבית להרי האלפים, בעמק ז'ו (Vallée de Joux) שבמערב שוויץ, כ-50 קילומטרים מצפון לז'נבה. על העיצוב השאפתני של המלון הייחודי אחראי משרד האדריכלים הנורבגי "ביארקה אינגלס גרופ" (BIG), שתכנן גם את המוזיאון של חברת שעוני היוקרה "אודמר פיגה", ששוכן בסמוך למלון החדש. "אודמר פיגה" השוויצרית היא החברה שעומדת מאחורי ההשקעה במלון היוקרה יוצא הדופן, והיא גם תציג בו תערוכת קבע.

האדריכל דניאל סנדלין שעומד בראש הפרויקט, אמר שהמלון מסמל את החיבור בין הבחוץ והבפנים, ואחרי שהגולשים יגיעו מההר דרך הגג אל החדרים, יחכו להם בתוך המלון שתי מסעדות, בר, מרכז ספא ומרכז כנסים ואירועים. החדרים, אגב, תוכננו כך שיזכירו בית הארחה יותר מאשר מלון מסורתי.

"כבר בשלב מוקדם מאוד של התהליך התאהבנו ברעיון של בניין בסגנון טרסה שמותאם לטופוגרפיה, והמלון למעשה ממוקם במורד המסלול", הוא אומר. "בדיוק מול הבניין עובר מסלול קרוס-קאנטרי מקומי, אז בחורף ניתן יהיה להגיע אל מרפסת הגג ישירות ממסדרונות חדר המלון, ויהיה אזור סמוך שבו אפשר יהיה להחליף את הציוד ולהרכיב את המגלשיים - ואז לגלוש במורד הרמפה מיד החוצה אל הטבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully