וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשדה התעופה הזה תוכלו לעשן ג'וינט לפני ואחרי הטיסה

1.11.2018 / 7:54

בקנדה התירו לאחרונה לרכוש ולצרוך מריחואנה באופן חוקי, ובשדה התעופה הבינלאומי בוונקובר כבר הקצו אזור ייעודי לעישון מריחואנה. בנוסף, אנשי הבטחון יתירו לנוסעים לעלות למטוס עם כמות של עד 30 גרם של קנאביס

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: כמה עולה לרכוש קנאביס בארץ?

שבועיים לאחר שנכנס לתוקפו בקנדה החוק המתיר לבגירים לרכוש ולצרוך מריחואנה באופן חוקי, ונמל התעופה הבינלאומי ונקובר, השני בגודלו במדינה, יוצא בהודעה חשובה: החל מעתה, הנוסעים בנמל התעופה יורשו לעשן ג'וינטים בטרם העלייה למטוס.

הנהלת שדה התעופה החליטה להקצות אזור ייעודי לעישון מריחואנה בשטחו שיימצא מחוץ לטרמינל, שם עדיין ייאסר עישון מכל סוג שהוא. בהצהרה שפורסמה באתר האינטרנט של נמל התעופה, הובהר: "אנו מספקים סביבה נטולת עשן בשדה התעופה - בכל עת ומכל החומרים - ומקצים אזורי עישון טבק וסיגריות אלקטרוניות מחוץ לבניין הטרמינל לשימוש ציבורי. משתמשי התעופה, כתנאי לשימוש במתקני שדה התעופה, חייבים לציית לשילוט האוסר על עישון בכל עת ומכל החומרים".

בנוסף על האישור לעשן מריחואנה לפני או אחרי הטיסה, יתירו אנשי הבידוק הבטחוני לנוסעים לעלות למטוס עם כמות של עד 30 גרם מריחואנה - הכמות המותרת כיום בחוק להחזקה במדינה - במידה והם טסים בטיסה פנימית. שר התחבורה הפדרלי של קנדה, מארק גרנאו, אמר לתקשורת כי "כל עוד הטיסה היא מקומית, מותר לאנשים להביא כמות מסוימת לשימושם האישי. עם זאת, אני מזכיר לנוסעים למדינה כמו ארצות הברית - הכללים של אותה מדינה הם הכללים החלים". בשדה התעופה פוזרו שלטי אזהרה בהם נכתב כי "מעבר גבולות בינלאומיים עם קנביס הוא בלתי חוקי".

אישור לעשן מריחואנה בשדה התעופה של ונקובר בקנדה. צילום מסך Global News, מערכת וואלה! NEWS
לא להעביר קנאביס מחוץ למדינה. שלט בשדה התעופה של ונקובר, קנדה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך Global News

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully