וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא תרצו להפסיק לעבוד: המקצוע הכי טוב בעולם

אילן טלמור בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

17.9.2018 / 8:20

מרוץ אינטנסיבי ותובעני לצד סיפוק אדיר, דאגה לכל פרט ובכל רגע מול האפשרות להכיר אנשים ולהוביל אותם בתוך מרחבי ההיסטוריה, התרבות והטבע. אילן טלמור מספר על העבודה שיוצרת לכם את הזיכרונות הכי טובים בחיים

מדריך תיירים מוביל קבוצת מטיילים בחו"ל. ShutterStock
רגעים של אושר צרוף/ShutterStock

אני זוכר את הרגע. עמדתי על הסלע מול הנוף היפה בעולם, הסברתי לאנשים בצורה מלומדת ומקצועית איך נוצרו הסלעים, הנהרות וסיפרתי על הפולקלור המקומי שהתפתח בפינה קסומה זו של העולם. השמש עמדה באמצע השמיים, ציוץ הציפורים הגיע לאוזנינו עם משב הרוח הקליל. דממה עמדה באוויר, ניתן היה לשמוע את הריאות עולות ויורדות עם כל נשימה של המטיילים, שבלעו בשקיקה את ההסבר. כשסיימתי, רעש מחיאות הכפיים נישא למרחוק על כנפי הרוח ואת החיוך שלי והסיפוק האדיר לא יכולתי לתאר. רגע של אושר צרוף.

ואז התעוררתי, בבהלה, שטוף זיעה שמא אני מאחר לחדר האוכל.

מטיילת מצלמת סלפי על רקע הקולוסיאום ברומא. ShutterStock
כשמטיילים נהנים, המדריכים הם אלה שהכי מרוצים מהטיול/ShutterStock

כולם כבר היו שם, מתעוררים איש איש אל בוקרו ואל ארוחת הבוקר. המרוץ התחיל: בוקר טוב לכולם, איך ישנתם? טוב, לא טוב? אין זמן, הלאה, להתחיל לעשות צ'ק אאוט, הנהג התעורר? הוא פה בכלל? האוטובוס חונה בחוץ? מה ללבוש? מה מזג האוויר היום? ניסיתי לחטוף קפה ופרוסה, אפילו מספיקה חצי פרוסה, כי צריך להמשיך ומיד. מפתחות, לדאוג שכולם משלמים, מזוודות סבלים ואני כבר מזיע, 8:00 בבוקר וכבר אין רגע לנשום.

יוצאים לדרך, הסברים, היסטוריה, היסטריה, מי ישב קדימה היום? זזים עם המושבים אחורה? קדימה? הפסקת שירותים, ואז עוד אחת, וגם גלידה, וארוחת צהריים ולצלם כמובן, יש המון נוף, להסביר להשמיע, לשמוע, להקשיב - כי פה כואב, שם קשה ויש מישהו לא חש בטוב. יש לכולם מה לאכול? כבר עייפים עוד לא 13:00.

שקט באוטובוס. כאן נחים, צוברים כוח, יש עוד הרבה להספיק. עוד אתר, מקדש, כנסייה, באיזה שנה בנו אותה? ומי? ולמה? או קיי, אפשר להמשיך, עוד מלון, שוב סבלים, מה הקוד לווייפיי? יש, אפשר להתקשר לארץ להגיד כמה נפלא פה, איפה אנחנו תזכירו לי? ארוחת ערב, יש דג, או בשר, מה לצמחוני? אני ללא גלוטן, נביא את השף מהבית שיכין משהו חדש, לאן יוצאים? מי יוצא, הלשון בחוץ וכמעט מעולפים. מתפזרים לישון , מחר יש הרבה להספיק.

המים זורמים במקלחת על כל חלק דואב ועייף, הכנות למחר, טלפונים, לקרוא, להתכונן, ופתאום דממה: שוב אני מסביר על טקטוניקת הלוחות עם ציורים מרשימים בהרבה צבעים, שוב הדממה עוטפת, שוב הכול נפלא, שוב... חזרתי לחלום!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מדריך תיירים מסביר לקבוצת מטיילים במהלך נסיעה באוטובוס. ShutterStock
כולם פה? כולם מרגישים טוב? לא קל, אבל הכי מספק/ShutterStock

אם יש בכם אהבת אדם חוצה גבולות, אם יש בכם רצון להראות עולם ולראות עולם, אם אתם רוצים להוביל אנשים אל מחוזות חפצם החיצוניים והפנימיים, אם הסבלנות שלכם לא יודעת גבול והשירותיות זורמת ממכם כמעיין המתגבר - אל תהססו, לנו יש את המקצוע בשבילכם. עבודה שאין שני לה, כל החיים בפרק זמן קצר, מרתק, מאתגר עם אנשים שרוצים את הטוב ביותר.

בואו להיות מדריכי טיולים לחו"ל - זה לא חלום, זו יכולה להיות מציאות!

הכותב הינו מדריך מצוות מדריכי פגסוס

קורס מדריכי הטיולים לחו"ל ב"פגסוס" יפתח ב-10.10.18
אנו מחכים לך! לפרטים והרשמה:
pegasusguides@gmail.com

פגסוס טיולים מאורגנים

אילן טלמור בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully