וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: ציוד הקמפינג שישדרג לכם את הטיול בחגים

12.9.2018 / 10:17

מאוהל משפחתי ל-6 אנשים ב-299 שקל ועד בקבוק שתייה שהופך לעששית סולארית - לקראת 9 ימי חופשה בסוכות, יצאנו לבדוק, לנסות ולתת ציון למגוון הגאדג'טים החדשים שמציעות חנויות המחנאות בארץ. מדור "ציון דרך", מהדורת חגים

ושוב הוא מגיע - חג הקמפינג הגדול (סוכות), עם תשעה לילות רצופים של חג (ערב סוכות, חול המועד ושמחת תורה) שמאפשרים לנו לצאת לשטח למספר ימים ולנטות את האוהל שלנו. בין אם אתם הולכים למאהל מאובזר עם מים וחשמל, ובין אם אתם פשוט נזרקים בשטח - ציוד הקמפינג המגוון הוא מה שישדרג לכם את החופשה.

אז אילו גאדג'טים חדשים מציעים בחנויות המחנאות, מה כדאי לקחת איתכם ועל מה כדאי לוותר? הכל במדור "ציון דרך", מהדורת חגים.

אוהל משפחתי נפתח ברגע

לא חייבים לבזבז הרבה כסף על אוהל משפחתי שעושה את העבודה. כך למשל, בחנויות הנוחות של yellow תמצאו אוהל משפחתי נפתח ברגע מבית Camp&Go, המתאים לעד 6 אנשים. האוהל בעל מנגנון פתיחה מהיר ועשוי מבד פוליאסטר 190T. האוהל מגיע במידות: 340X340X190 ס"מ (גובה מקסימלי: 190 ס"מ). באוהל כולל שלושה חלונות עם אפשרות פתיחה מבפנים, והוא כולל כיסוי נוסף לתקרת האוהל להגנה מגשם. מגיע ארוז בתיק לנשיאה.

מה בבדיקה: לא ציפינו לגדולות מאוהל משפחתי שנמכר בחנות נוחות, אבל במחיר שלו (299 שקלים) הוא בהחלט עושה את העבודה. המנגנון שבונה אותו הוא מוכר לכל מי שפתח אוהל בחייב: מוטות שמתחברים בצורה צולבת ומוכנסים לתוך יריעות הבד הייעודיות עד לידי יצירת אוהל גדול ורחב ממדים, שמורכב לבד על ידי אדם אחד בכ-10 דקות. האוהל נוח ורחב למספר אנשים, אבל לשישה יהיה צפוף לישון בו, אולי לזוג הורים וילדים ממש קטנים.

היכן להשיג: רשת חנויות הנוחות של yellow ובאתר
מחיר: החל 299 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

אוהל משפחתי לקמפינג של yellow. אליעד בלשקובסקי יועץ תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
בעל מנגנון פתיחה מהיר, אבל לא מספיק מרווח ל-6. האוהל של Camp&Go (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אליעד בלשקובסקי יועץ תקשורת

אוהל משפחתי GO NATURE CABIN 6P

אוהל איגלו משפחתי של Go Nature מבית "למטייל", המתאים לעד 6 מבוגרים, עשוי מאריג ניילון כסוף דוחה קרני שמש ומים. האוהל מגיע עם מוטות ויתדות במידות: 270X300X180 מטרים. התפרים מולחמים בכיסוי ותחתית אריג מפוליאסטר. 6 חלונות 4 פתחים.

מה בבדיקה: מדובר פה על אוהל ברמה אחרת, שמורכב די בקלות על ידי 2 אנשים בזמן של 2-1 דקות, כשהמנגנון הוא פתיחה של שושנת היתדות וקיבוע שלהן. האוהל מרווח דיו לשינה ולעמידה,אבל המ שהכי כיף בו הוא זמן הקיפול שהוא קצר במיוחד ועומד על 2 דקות (אין צורך להוציא אוויר ולדרוך עליו כמו ברגילים). למשפחה הנופשת, מדובר באוהל האידיאלי.

היכן להשיג: רשת חנויות "למטייל"
מחיר: החל 649 שקלים (במקום 999 שקלים)
ציון מ-1 עד 5: 5

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהל משפחתי למטייל Go Nature. אתר למטייל, מערכת וואלה! NEWS
מרווח וקל להרכבה. אוהל משפחתי ל-6 איש של Go Nature (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אתר למטייל

אוהל חוף XL

צילייה Soley מבד ליקרה גמיש מבית "קל גב", הנתמכת על ידי 2 מוטות אלומניום מתקפלים ו-4 שקים לקיבוע בחול או בשטח. הצילייה מגיעה בתוך תיק נשיאה. מידות: 2.80X2.80 מטרים ובד הצילייה מגן קרינה: +UPF 50.

מה בבדיקה: אין חדש תחת השמש בצילייה זו, והיא מבוססת על אותו קונספט של ציליות ים אחרות שאתם מכירים - שני מוטות מתקפלים שמחוברים לתמיכה קדמית ועוד ארבעה שקים שממלאים בחול או סלע לקיבוע הצילייה. הצילייה נוחה לתפעול וקלה להרכבה ומספיקה לישיבה בנוחות של עד 7 אנשים.

היכן להשיג: חנויות המטיילים השונות
מחיר: 379 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

אוהל חוף צילייה של קל גב. אתר קל גב, מערכת וואלה! NEWS
מסננת קרינה ונותנת מרווח לעד 7 אנשים מוצלים. הצילייה של Soley (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אתר קל גב

בקבוק שתייה שהופך לעששית

שום קמפינג לא מושלם ללא תאורת לילה או עששית שתמיד כיף לפתוח באוהל. רשת ריקושט משווקת הפעם טריק נחמד מאוד שמשלב בקבוק שתייה של חברת "קקטוס", שהמכסה שלו הוא גם פנס לד שהופך לעששית.

מה בבדיקה: הכוס יכולה להכיל 600 מ"ל של נוזלים, וכאמור המכסה שמאיר את הבקבוק מבפנים מקבל את האנרגיה שלו מפאנל סולארי זעיר שמורכב עליו, או שניתן להטעינו עם כבל USB. נוח מאוד לתפעול והטענה וגם מאפשר תאורה חזקה יחסית בליל חשוך, בטח בתוך האוהל. הבקבוק מתאים גם לריצה בלילה ויש לו ידית נשיאה קטנה לתלייה או החזקה.

היכן להשיג: חנויות ריקושט
מחיר: 99 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

בקבוק שתייה עששית סולרית. למטייל, מערכת וואלה! NEWS
האור חזק והבקבוק ניתן לתלייה. בקבוק השתייה הסולרי של ריקושט (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, למטייל

עששית סולרית מתנפחת

ואם כבר תאורה, הנה עוד טריק חמוד שיאיר לכם את הלילה. עששית סולרית מתנפחת של חברת "אואזיס", המספקת תאורה נעימה, וגם היא כמו הבקבוק, נטענת על ידי פאנל סולרי שנמצא בקודקודה. העששיץ מתנפחת על ידי כמה נשיפות אוויר, בדומה לניפוח מצופים, ולמעשה גודלה כשהיא מנופחת כגודל מצוף יחיד. הטעינה מתבצעת על ידי השמש בלבד (כ-7 שעות), ולאחר מכן האור שהיא מפיצה יפה כוחו ל-8 שעות. בנוסף, העששית אטומה למים וצפה על המים.

מה בבדיקה: העששית מגיעה בתוך אריזת קרטון קטנה כשהיא מכווצת. הניפוח שלה על ידי פיה מפלסטיק לא ממש נוח, כי מסביבה ישנו משטח פלסטיק שטוח שמתנגש עם האף, ולכן צריך לקמט אותו כדי לאפשר ניפוח כמו שצריך. לאחר הניפוח, ישנם שלושה מצבי תאורה: חלש, חזק ומהבהב שמאירות 10 נורת לד. מעבר לניפוח הקצת בעייתי, יופי של מוצר.

היכן להשיג: חנויות הנוחות של סונול
מחיר: 39.90 שקלים עד סוף אוקטובר
ציון מ-1 עד 5: 4

פנס עששית סולרית מתנפחת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
קומפקטית וטובה ל-7 שעות אור. עששית סולרית מתנפחת (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

ערכת קפה אלפינית Go Nature

פק"ל קפה של חברת Go Nature מבית "למטייל". מדובר בערכת קפה אלפינית לטיולים, למילואים ולשטח, ארוזה בתוך תיק מרופד שיכול לשמש גם כצידנית גמישה, כוללת כירה עוצמתית, מיכל גז, ג'זווה (ולא פינג'אן) 3 כוסות זכוכית, 2 כלי פלסטיק לקפה/סוכר וכפית ממתכת.

מה בבדיקה: ערכת קפה רגילה אומנם, אבל מאוד נוחה לנשיאה ואכסון הפריטים בה. לכל פריט כמעט תא משלו, מה שאומר שהיא אינה קטנה מדי לאפסון בתיק גב בינוני, ואולי זה החסרון היחיד שלה. הכירה המחוברת בכבל מתכת לבלון הגז, אכן מספקת אש עוצמתית שגם טובה להכנת אורז ושאר תבשילים, כל עוד יש לכם כלי מתאים ויציב.

היכן להשיג: רשת חנויות "למטייל".
מחיר: 258 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

ערכת קפה אלפינית Go Nature. אתר למטייל, מערכת וואלה! NEWS
כל מה שצריך, כל עוד יש לכם מקום בתיק. ערכת קפה Go Nature (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אתר למטייל

כיסא קומפקטי

כיסא שטח קומפקטי של חברת "אואזיס", המתקפל לנרתיק בגודל של פק"ל קפה. הערכת-כיסא קלה ונוחה לנשיאה ואחסון. עומס מירבי - 120 ק"ג.

מה בבדיקה: הכיסא מתקפל ומחובר על ידי מוטות אלומיניום שבתוכם חבל-גומי קשיח, ממש כמו באוהלים פשוטים שבהם מוטות להרכבה. המוטות (10 במספר) קצרים ומתחברים בקלות ויוצרים שלד להרכבה של בד הכיסא, שהוא בד אוקספורד 600D חזק, המשולב עם רשת. לאחר חיבור המוטות לבת, נוצר כסא נוח בגובה טוב, לא קרוב מדי לקרקע ולא רחוק מדי ממנה. הישיבה נוחה וההרגשה בטוחה. מה שחסר הוא אולי מקום לכוס משקה בצד, וגם המחיר מעט יקר לטעמנו.

היכן להשיג: חנויות הנוחות של סונול
מחיר: 139.90 שקלים ליחידה
ציון מ-1 עד 5: 4

כיסא שטח לקמפינג ברשת חנויות סונול. דנה אורבך, יח"צ שרף תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
מתקפל אבל קצת יקר. כיסא שטח לקמפינג של סונול (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, דנה אורבך, יח"צ שרף תקשורת

כסא ים CORAL

כיסא ים בעל 3 מצבים מבית "קל-גב". הכיסא עשוי מסגרת מתכת קלה וחזקה, עם תומכים מיוחדים. המושב והמשענת עשויים בד פוליאסטר איכותי. בצד הכיסא שני כיסים קטנים לכוס שתייה או חפצים אחרים. מתאים לשימושים מגוונים, לים, לשטח ולבית.

מה בבדיקה: הכיסא אינו קטן ולכן מתאים למי שיש מקום ברכב, על הגג וכו. קחו בחשבון שהאפשרות לכוונן אותו ל-3 מצבים: ישיבה, הישענות לאחור ושכיבה - מונעים ממנו להיות קומפקטי. עם זאת, הכעיסא נוח לישיבה ובמיוחד להישענות, פחות לשכיבה כי חצי הגוף התחתון אינו נתמך. לכיסא מצורפת כרית קטנה לראש כמו גם ידית נשיאה. הכיסא מגיע בצבע טורקיז יפה ובולט, אבל מחירו היקר גורם לך לחשוב פעמיים.

היכן להשיג: חנויות המטיילים למיניהן
מחיר: 299 שקלים ליחידה
ציון מ-1 עד 5: 3

כסא ים CORAL. אתר קל גב, מערכת וואלה! NEWS
המחיר היקר פוגם בנחיצותו. כסא ים CORAL (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אתר קל גב

צ'ימיגג - בגאז' נוסף על גג הרכב

ואת כל המוצרים המגניבים האלה לקמפנג שלכם תוכלו לשים על גג המכונית, גם אם אין לכן ג'יפ או גגון מיוחד. צ'ימיגג הוא תיק בד ענק מפוליאסטר בנפחים של 500 ועד 800 ליטר, המתחבר לגג הרכב בעזרת רצועות בד חזקות. מדובר בפיתוח ישראלי שנותן פיתרון לאכסון ציוד הקמפינג שלכם, לאחר שכבר מילאתם את הבגאז' בתיקים ושאר ציוד.

מה בבדיקה: ערכת הצ'ימיגג אינה קטנה, גודלה כשהיא מקופלת כמזוודה קטנה עם ידית נשיאה. לפני הפעלה, יש לקרוא את ההוראות המצורפות, אבל החיבור די קל כשלומדים אותו: ראשית, פורסים את יריעת הבד על גג הרכב, ומכניסים את הציוד. לאחר מכן מחברים וו תפס ייחודי נפרד לכל דלתות ואז מהדקים עם הרצועות של התיק הענק. החיבור וזיווד הצ'ימיגג אורכים אומנם לפחות 10 דקות למתחילים, אבל אין ספק שמדובר בפתרון יעיל שיעזור לכם לא לחשוב על אילו פריטים לוותר בקמפינג שלכם - פשוט מעמיסים הכל, ונוסעים. כמו כן, הצ'ימיגג אמיד למים ואבק, ומתאים לכל רכב. ניתן גם לשכור לשבוע/חודש.

היכן להשיג: אתר צ'ימיגג
מחיר: החל מ-600 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

צימיגג תיק ענק לרכב קמפינג. יח"צ סיגל איל, מערכת וואלה! NEWS
לצאת לקמפינג עם עוד בגאז' על הגג. צימיגג (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ סיגל איל

עגלת שטח מתקפלת לקמפינג

ואחרי שהגעתם ליעד הקמפינג שלכם, הדרך מהרכב להתמקמות המיוחלת טרם הסתיימה. עכשיו נותר להביא את כל הציוד - האוהל המשפחתי, המזרנים, שקי השינה וצידניות אל השטח. לשם כך יצרה חברת "קאמפ אנד קו" עגלת שטח מתקפלת, שניתן להעמיס עליה את כל מה שישמש אתכם ללינה תחת השמיים, ובכלל לחוף הים או לפיקניק. מידות העגלה: 90X50X57, והיא מצוידת בארבעה גלגלים גדולים מגומי קשיח שמתאימים לנסיעה בשטח. ולא מפלסטיק. העגלה מגיעה עם מגיע עם כיסוי לשמירה והקיבולת המירבית שלה היא עד 100 ק"ג.

מה בבדיקה: העגלה היא פתרון טוב לנשיאת ציוד הקמפינג, והיא נוחה לתפעול וקיפול שלוקח בקושי דקה. עם זאת, משקלה הרב יחסית, וגם גודלה (כמו מזוודה בינונית כשהיא מקופלת) גורעים מן המוצר החביב הזה, היות והיא גם צורכת מקום ברכב, וגם אינה קלה. אם התגברתם על עניין המקום בהעמסתה על הרכב, ויש לכם ציוד קמפינג רב - אזי העגלה היא בהחלט פריט שיקל עליכם את ההתמקמות, בטח את ההתקפלות.

היכן להשיג: רשת חנויות הנוחות של yellow ובאתר
מחיר: החל 249 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

עגלת שטח מתקפלת לקמפינג של yellow. אליעד בלשקובסקי יועץ תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
אם חונים רחוק מהאוהל ויש לכם הרבה ציוד. העגלה המתקפלת של yellow (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אליעד בלשקובסקי יועץ תקשורת

מערכת מים PELICAN 3L

תיק גב קטן עם שלוקר של חברת Outdoor מבית "קל גב". התיק מים בעל מערכת גב Air Flow מאווררת, עם כתפיות רשת מרופדות ומנדפות זיעה.

מה בבדיקה: התיק הוא פתרון נהדר לכל מי שמטייל או רץ, ולא צריך לקחת איתו יותר מדי דברים. יש בו שני תאים גדולים יחסית לאכסון: אחד לשקית השלוקר בת 3 ליטרים והשני לחפצים אחרים, חטיפים וכו. התיק מתרחב קלות בעזרת רוכסנים בצד ונותן לו יותר נפח כשצריך. יש לו תאים קטנים נוספים, כמו תא קדמי לאכסון מסמכים/מפה קטנה, וגם שני תאים בצד המחוברים לרצועת התמיכה שעוטפת את הגוף.התיק מעוצב יפה, מגיע באפור בהיר, כהה וטורקיז ומערכת הגב המאווררת שלו בהחלט ראויה למי שיילך איתו ויזיע לא מעט. לאנשים גבוהים, התיק "יושב" בחלק העליון של הגב ולא מתפרס לאורכו, אבל עדיין ההליכה איתו נוחה.

היכן להשיג: חנויות המטיילים השונות
מחיר: החל 269 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

מערכת מים PELICAN 3L שלוקר. אתר קל גב, מערכת וואלה! NEWS
יופי של פיתרון לטיול ארוך או קצר מבלי לסחוב הרבה. מערכת מים PELICAN 3L (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה! NEWS, אתר קל גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully