וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטייל בזיל הזול: כך תבלו במדריד כמעט בחינם

מושיק ביבי

15.8.2018 / 15:27

נסיעה משפחתית לחו"ל עלולה לגרום לחור ענק בכיס, אך מתברר שעיר הבירה הספרדית מציעה שלל אטרקציות שניתן לעשות בחינם או ממש תמורת יורואים בודדים ולקבל בעבורן תמורה עצומה. ריכזנו עבורכם מספר המלצות שינעימו לכם את החופשה וגם יעזרו לכם לחסוך כסף

טיול משפחתי יכול לעלות כסף רב, אך מתברר שמדריד מציעה שלל אטרקציות שניתן לבקר בהן בחינם או ממש תמורת יורואים בודדים - ולקבל בעבורן תמורה עצומה. ריכזנו עבורכם מספר המלצות שינעימו לכם את החופשה המשפחתית וגם יעזרו לכם לחסוך כסף:

מצפה במדריד.
מצפה אל קורטה אינגלס

מצפה אל קורטה אינגלס (El Corte Ingles)

אחד הבילויים האהובים ביותר על המדרידאים בימי הקיץ החמים הוא לשבת באוויר הפתוח ולצפות בעוברים והשבים תוך לגימת יין או בירה מקומית. עם בוא הקיץ מאות מקומות ברחבי העיר פותחים את גגותיהם ומציעים למבקרים להנות מן הנוף המרהיב הנשקף מגגות הבניינים אך לרוב תצטרכו לשלם בעבור הכניסה או לחילופין תחויבו בהזמנת משקה.
במרכז הגראן ויה נמצאת כיכר קייאו (Plaza Callo) שם נמצא אחד מבנייני הענק של רשת הכלבואים הספרדית אל קורטה אינגלס (El Corte Ingles). בקומה התשיעית של הבניין תוכלו לזכות בתצפית מרהיבה על העיר ממעוף הציפור. בין האתרים אותם תוכלו לראות מהמצפה: הארמון המלכותי, בניין האופרה, קתדרלת אלמודנה וכן גורדי השחקים לאורך שדרת הגראן ויה.

כתובת: Plaza del Callao, 2, 28013 Madrid

מחיר: חינם

שעות פתיחה: 10:00-00:00

שייט בפארק רטירו (Parque del Buen Retiro)

מדריד היא העיר השנייה בעולם בכמות השטחים הירוקים שלה (אחרי טוקיו) והיא מתהדרת בעשרות הפארקים והגנים המטופחים הנמצאים בה. גולת הכותרת במרכז העיר הוא פארק רטירו (גן המנוחה הטובה) שנקרא גם פארק המלכים.
הפארק שבעבר יכלו להיכנס אליו רק בני אצולה פתוח היום לציבור הרחב ובמרכזו אגם ענק שבו ניתן לשכור סירות משוטים ולשוט בו לצד ברבורים וברווזים תוך צפייה בארמונות ובפסלים הפזורים סביב. אם כל זה לא הספיק לכם, בשטח הפארק נמצאות אנדרטאות ומזרקות, לצד שפע של אגמים קטנים והרבה צמחייה שהובאה לכאן מרחבי העולם. חובבי האמנות שביניכם יוכלו למצוא בשטח הפארק גם את ארמון ולאסקז וארמון הזכוכית המשמשות כגלריות אמנות פתוחות וחינמיות לציבור המבקרים.

כתובת: Plaza de la Independencia, 7, 28001 Madrid

מחיר: 6 יורו לסירת משוטים (מתאים לארבעה אנשים).

שעות פתיחת הפארק:
06:00-00:00 בחודשי הקיץ ו-06:00-22:00 בחודשי החורף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פארק במדריד.
פארק במדריד

סיור חינמי בעברית (גדולי התרבות הספרדית)

סיורים חינמיים מתקיימים בערים רבות ברחבי העולם אך לרוב הם לא נגישים לקהל הישראלי שמעדיף לשמוע סיור בשפת האם שלו, עברית. במדריד מתקיים בכל יום סיור המתחקה אחר "גדולי התרבות הספרדית" במרכז העיר העתיקה.

הסיור מתקיים על ידי חברת קולון טורס והוא המבוסס על המודל "שלם בהתאם לשביעות רצונך", הוא יוצא מכיכר קייאו (Plaza Callo) שבמרכז הגראן ויה ונמשך כשלוש שעות. הסיור כולל נקודות ציון רבות ומגוונות כמו כיכר סול, ביתו של מיגל סרוונטס, כיכר סנטה אנה ועוד. בתום הסיור התשלום נקבע על פי ראות עיניו ושביעות רצונו של המשתתף מבלי שיש מחיר מינימלי.

נקודת יציאה לסיור: Plaza del Callao, 2, 28013 Madrid

מחיר: חינם - שלם בהתאם לרצונך.

שעות הסיור: 10:00-12:30 - לסיור יש להירשם מראש.

ביקור חינמי במוזיאון הפראדו (Museo Nacional del Prado)

מדריד היא מעצמת אמנות ונמצאים בשטחה מספר מוזיאונים בעלי חשיבות עולמית. הכניסה לכולם בתשלום, אבל בכל אחד מהם ישנם ימים ושעות בהם הכניסה היא חופשית לטובת הציבור הרחב ורק צריך להגיע. גולת הכותרת הוא מוזיאון הפראדו (Prado) שהוא הגדול והמפורסם ביותר בעיר ונחשב לאחד מן המוזיאונים המובילים בעולם לאמנות קלאסית. במוזיאון מוצגות אלפי יצירות של טובי האמנים, מהעת העתיקה ועד המאה ה-19 ואלה הופכות אותו לאתר חובה לחובבי אמנות מרחבי העולם. ברשות המוזיאון אוסף הכולל למעלה מ-8,000 מוצגים וביניהם יצירות מופת של רפאל, אל גרקו, ולאסקז, גויה, רובנס, רמברנדט ורבים וטובים נוספים.

כתובת: Paseo del Prado, s/n, 28014 Madrid

זמני כניסה בחינם: שני עד שבת בין השעות 18:00-20:00 ובימי ראשון בין השעות 17:00-19:00 בערב.

מוזיאונים נוספים עם כניסה חינמית

מוזיאון המלכה סופיה (Reina sofia):

מוזיאון המלכה סופיה אשר נמצא במשולש האמנות של העיר מדריד מתמקד באמנות מודרנית ומוצגים בו מיטב האומנים הספרדים מהמאה העשרים כמו פיקאסו, דאלי ומירו. גולת הכותרת היא הגרניקה שמתארת את ההרס והחורבן במהלך מלחמת האזרחים הספרדית.

כתובת: Calle de Santa Isabel, 52, 28012 Madrid

זמני כניסה בחינם:

שני, רביעי, חמישי, שישי ושבת בין השעות 19:00- 21:00 ובראשון בין השעות 10:00-14:30.

מוזיאון הרומנטיקה (Museo del Romanticismo):

מוזיאון הרומנטיקה הוקם נמצא בלב שכונת מלסניה במטרה להמחיש את צורת החיים בתקופה הרומנטית. במוזיאון מוצגים אוסף של רהיטים, כלי מוזיקה, פורצלן, קרמיקה ואפילו חדר השירותים של המלך פרננדו ה-7. עוד במוזיאון אוסף מעניין ביותר, הכולל בין היתר ציורים של זורבן, גויה ואחרים.

כתובת: Calle de San Mateo, 13, 28004 Madrid

זמני כניסה בחינם: ימי ראשון בין השעות 10

בר טפאס מדריד.
בר טפאס מדריד

בר טאפסים חינמי במחיר משקה - Tigre del Norte

האכילה במסעדות הטאפס הספרדיות היא חוויה מהנה מדרידאית אותנטית כשמרבית האקשן בהן מתרחש בשעות הלילה. בילוי במסעדות הטאפס בר יכול להיות בילוי יקר אך יש גם מקומות שבהם ניתן ליהנות מתרבות האוכל הספרדית כמעט בחינם. כזה הוא בר הטאפסים Tigre del Norte אשר נמצא במרכז העיר ובו בתמורה להזמנת כוס משקה כדוגמת בירה או יין תקבלו צלחת טאפאסים עמוסה במטעמים מקומיים.

חלל המסעדה עמוס בשולחנות עם סועדים שעבורם האכילה הוא מפגש חברתי יותר מאשר קולינרי ובמחיר של כוס בירה תוכלו לקבל קרוקטס, טורטיה אספניולה, כנפיים, פטטס ברוואס, פרוסות חמון ועוד.

כתובת: Calle de Hortaleza, 23, 28004 Madrid

מחיר: 2.5 יורו לבירה (הטאפסים מוגשים בחינם).


שעות פתיחה:

אמצע שבוע: 09:00-00:00
סופי שבוע: 09:00-02:00

בריכת "האגם" בקאסה דה קאמפו (Piscina Lago)

במקומות רבים בעולם כניסה לבריכה ציבורית ומפנקת יכולה לעלות כסף רב אך לא במדריד בה השמש שוקעת רק בשעות המאוחרות של היום (בסביבות 22:00 בלילה). בעיר קיימות בריכות עירוניות מפנקות וברמה גבוהה שיכולות לספק חוויה מהנה וצוננת לכל המשפחה במחיר שווה לכל כיס.

בבריכת "האגם" (Piscina Lago) אשר צמודה לפארק העירוני קאסה דל קמפו (Casa de Campo) תוכלו להנות מבריכה אולימפית, משטחי דשא עצומים ומוצלים, שולחנות פיקניק, מתחם ירוק המספק שלווה ועוד. הבריכה נמצאת בצמוד לפארק העירוני אשר מוקף בעצים ושבילים ירוקים שמזכירים לנו שלא צריך יותר מהרבה דשא, שמש, ומים קרירים כדי להעביר יום מוצלח ומפנק לכל המשפחה.

כתובת: Centro Deportivo Municipal Casa de Campo, Paseo Puerta del Ángel, 7, 28011 Madrid

מחיר: 2.7 יורו לילד ו-4.5 יורו למבוגר.

שעות פתיחה: 11:00-21:00

seperator

הכותב הוא מנהל השיווק של חברת קולון טורס המציעה סיורים בעברית במדריד והסביבה.

לאתר החברה - לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully