וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעד, בירה ופסטיבל בובות: מה עושים בירושלים עם הילדים?

12.8.2018 / 9:20

חופשה משפחתית ומוזיקלית במיוחד במלון דן, פסטיבל בירה גדוש בהופעות שוות, פסטיבל הבובות ועוד ועוד: אם אתם מחפשים מה לעשות בירושלים במה שנותר מהחופש הגדול, הנה כמה המלצות

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים. אתר המוזיאון, מערכת וואלה! NEWS
סיורים לקראת חודש הסליחות. מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, אתר המוזיאון

עוד קצת יותר משבועיים נותרו לסיום החופש הגדול, וכנראה שהגיע הזמן לשחרר את הסבים והסבתות ולתת להם מעט מנוחה. אם הילדים שלכם כבר מיצו את הקייטנות, הבריכות ותכניות הטלוויזיה, אנחנו כאן כדי להציע לכם כמה רעיונות מקוריים בעיר הקודש ירושלים. אספנו עבורכם שבע המלצות שוות במיוחד לבילוי בירושלים, והנה כל מה שצריך לדעת:

פסטיבל הבירה בירושלים

למרות שירושלים היא אחת הערים הכי חמות בישראל, כשמגיע הערב - הוא נושא בחובו את הצינה המבורכת. לכן כיף להגיע לפעילויות שקורות בעיר בשעות הערב. אחת כזו היא פסטיבל הבירה, אשר יציין השנה את שנתו ה-14, עם 120 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות. מי יופיע? מרסדס בנד, ג'ירפות, Full Trunk, נצ'י נצ' ועוד ועוד. אפילו הילדים ייהנו, רק תדאגו שישתו מיץ.

מתי? 29-30 באוגוסט, גן העצמאות בעיר

נצ'י נצ' הופעת רחוב מאולתרת דימונה. ארתור לנדה, מערכת וואלה! NEWS
נצ'י נצ'/מערכת וואלה! NEWS, ארתור לנדה

חבילת מוזיקה לסוף החופש במלון דן ירושלים

אם חשקה נפשכם לארוז את המשפחה לפינוק ירושלמי ממוזג, אתם מוזמנים להזמין חבילה במלון דן ירושלים. החבילה, בשיתוף עם אמריקן אקספרס, כוללת מופע של הזמר אליעד, מופע של אמן האשליות תומר דודאי (זוכה "גוט טאלנט") ומופעי ילדים של רוי בוי, אנה זק ומור ואלדד. בנוסף, במהלך סוף השבוע יוצעו לאורחים פינוקים קולינריים של שף המלון צחי בן שבת. הילדים יזכו גם למגוון פעילויות במועדוני הדנילנד במלון ובבריכות השחייה. וכך כולם יזכו ליהנות: הילדים יבלו בהופעות, ההורים - בבטן-גב.

מתי? 26-28 באוגוסט

להזמנות

אליעד נחום מתראיין ושר באולפן וואלה 26.12.2017. ראובן קסטרו
גם הוא יופיע. אליעד/ראובן קסטרו

פסטיבל הבובות

פסטיבל הבובות ירושלים של תיאטרון הקרון יתקיים זו השנה ה-27, ויארח למעלה מ-30 הצגות מהארץ ומחו"ל של תיאטרון בובות עכשווי לילדים ולמבוגרים. בנוסף להצגות יתקיים סיור ב"מוזיאון" לחם ועוגיות תיאטרלי ומבדר, ומצפה כוכבים ייחודי ש"יטיס" ילדים לחלל. במקביל להצגות יתקיימו בחצר תיאטרון החאן פעילויות חינם שונות וסדנאות יצירה לילדים במחיר סמלי. בערב הופכת החצר למוקד בילוי למבוגרים עם מופעי קברט ומוזיקה.

מתי? 12-16 באוגוסט (מתחם תיאטרון החאן, תיאטרון הקרון, בית שמואל, מתחם התחנה הראשונה, גן הפעמון)

כרטיסים

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים

לקראת חודש אלול, הלא הוא חודש הסליחות, מזמין מוזיאון המוזיקה העברי שבשכונת נחלת שבעה בירושלים את הציבור לסיור סליחות חוויתי באווירה הקסומה של ירושלים העתיקה. הסיור כולל הופעה ברוח הסליחות, בליווי סיפורים ופיוטים נוסח הימים הנוראים. סיורי הסליחות יכללו הכרה של עשרות כלי נגינה עתיקים ונדירים בשבעת חללי המוזיאון.

מתי? 12.8 ועד 17.9 (מוזיאון המוזיקה העברי - יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה ירושלים).

סיור סליחות מוזיאון המוזיקה ירושלים. איתי נדב,
סיורי סליחות במוזיאון המוזיקה בירושלים/איתי נדב

קיץ ברובע היהודי

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים יזמה לרגל הקיץ ולקראת החגים את JTicket - כרטיס משולב ומוזל של האטרקציות והאתרים השווים בעיר העתיקה. ניתן לבחור חמש אטרקציות או פעילויות מהרשימה המוצעת: הבית השרוף, בית הכנסת החורבה, ארבעת בתי הכנסת הספרדיים, מרכז מורשת הקראים, המגדל הישראלי (חווית התנ"ך), טיילת החומות (צפוני או דרומי), הרובע הרודיאני, הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון, רכבת הכותל (צד אחד), חצר הישוב הישן, ועוד ועוד. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתרי התיירות ברובע. הכרטיס ניתן למימוש במשך חודש, כאשר מימוש כל כניסה לאתר או כל פעילות אחרת הינה חד פעמית. וכמה זה עולה? כרטיס בודד עם חמישה אתרים לבחירה - 75 שקל, כרטיס משפחתי לזוג עם שני ילדים עם חמישה אתרים לבחירה - 155 שקל, כרטיס משפחתי מורחב לזוג עם שלושה ילדים ומעלה עם חמישה אתרים לבחירה - 225 שקל. אז צאו לבלות!

חיילי צה"ל ואברך חרדי עובדים ליד הכותל המערבי. ShutterStock
הכותל המערבי/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully