וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בנתב"ג: שרותי valet parking לטסים לחו"ל

5.8.2018 / 14:04

שירות חדש בשדה התעופה שלנו, מציע לכם להגיע לטרמינל עם הרכב, שם ייחכה לכם דייל שייקח את הרכב לחניון, וגם ייחכה לכם בחזור. עלות השירות 150 שקלים, ועוד 60 שקלים ליום חנייה

מוניות ממתינות מחוץ לטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון. ארז מיכאלי
לא חייבים להגיע במונית. נתב"ג/ארז מיכאלי

שירות חדש בנתב"ג, מציע לכם להגיע עם הרכב עמוס המזוודות לשדה, לפרוק אותן ואת הנוסעים ולתת את המפתחות לנהג שימתין לכם בטרמינל ויחנה עבורכם את הרכב בחניון לטווח קצר או ארוך.

יותר מ-2 מיליון ישראלים טסים במהלך אוגוסט-ספטמבר מנתב"ג, ובחלק מהימים יפקדו את השדה ביממה אחת כ-100אלף איש. חלק מהטסים, בעיקר אלה שגרים מחוץ לאזור המרכז מעדיפים לא להסתמך על התחבורה הציבורית שלא פועלת בסופי שבוע ובחגים וחלק אחר לא יכולים להיפרד מהנוחות שבנסיעה במכוניתם הפרטית ומעדיפים להגיע איתה לשדה.

הבעיה היא שבנתב"ג נכון להיום ישנם "רק" 13,000 מקומות חניה, וסיכוי גבוה שכל אותם טסים ימצאו את עצמם מקדישים זמן יקר לפני הטיסה לחיפוש חניה בטרמינל, דבר שלבטח עשוי להשפיע לרעה על חווית היציאה מהארץ.

חברת לאופר-GHI המספקת שירותים שונים לנוסעים בנמל התעופה בן גוריון, השיקה השבוע שירות ואללה פארקינג חדש בשם: ValetPort. מדובר בשירות לאנשי עסקים ולמשפחות, שיאפשר לכם להגיע לשדה התעופה עם הרכב שלכם, ישר לטרמינל ודייל של החברה ימתין לכם שם, ייקח את הרכב ויחנה אותו עבורכם. גם בעת שתשובו מחו"ל ימתין לכם דייל עם הרכב, ולא תצטרכו לנסוע בשאטל לחניוני החניה לטווח ארוך או להיסחב עם הילדים והמזוודות שלכם לחניון לטווח קצר.

עלות השירות: 150 שקלים. בנוסף תצטרכו לשלם 60 שקלים לכל יום חניה בחניון מוגן של בשטח רשות שדה התעופה (הסכום הינו נמוך ב- 20 שקלים ממחיר חניה יומית בחניון קצר המועד הצמוד לטרמינל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully