וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה באילת התבטלה, הנוסעים התבקשו לחזור לנתב"ג באוטובוסים

רכב הסעות נוסעים פגע במטוס של ארקיע באילת, ממש לפני המראה לנתב"ג. הנוסעים הורדו מהמטוס ונמסר להם שהם צריכים לחזור באוטובוסים. "השדה בבלאגן ואף אחד לא מדבר איתנו", סיפר אחד הנוסעים. ארקיע: "מחפשים חלופות במהירות האפשרית"

נוסעים תקועים בשדה התעופה באילת עקב מטוס ארקיע שנפגע. יוסי פלדמן, מערכת וואלה! NEWS
מטוס ארקיע נפגע, ואין טיסה חלופית. הנוסעים עולים לאוטובוסים, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יוסי פלדמן

נוסעי ארקיע מאילת לנתב"ג, שהיו אמורים להמריא היום (ה') בטיסה 844 בשעה 09:15, הורדו מהמטוס לאחר שרכב הסעת נוסעים התנגש במטוס ונמסר להם שהם צריכים לחזור באוטובוסים.

יוסי פלדמן, אחד הנוסעים שנמצא כעת בשדה הקטן והעמוס נוסעים של אילת, סיפר לוואלה! שהטיסה שהיתה אמורה לצאת מאילת עם מאות נוסעים ופתאום הודיעו ברמקול על תקלה. "איזה רכב התנגש במטוס, והורידו אותנו ממנו ואמרו לנו שאנחנו צריכים לנסוע באוטובוס", הוא אומר. "יש פה נשים, זקנים וילדים, השדה כולו בבלאגן וחברת ארקיע לא שלחה שום נציג לדבר איתנו. אנשים פורקים את זעמם על עובדי השדה ומתייחסים לא יפה לכולם".

בהודעה שנמסרה לנוסעים, נאמר שארקיע תעמיד לרשות הנוסעים אוטובוסים ליעד ללא חיוב. החזר כספי יבוצע באופן אוטומטי למחיר הטיסה בלבד בתוך 14 ימי עסקים".

בתיה, נוסעת נוספת סיפרה שהייתה אמורה לטוס ב-10:15 והגיעה לשדה ב-08:45. "פתאום אמרו לנו תעלו על הטיסה של 09:15, וכך עשינו, אבל אחד העובדים פגע במטוס והורידו אותנו כי הטייס לא היה מוכן לטוס", היא אומרת. "אנחנו בשדה ואין לנו דרך לצאת ואמרו לנו 'אתם עולים על אוטובוסים'. יש פה חולה דיאליזה מנהריה שצריך לחבר אותו לדיאליזה, ואף אחד לא נותן פיתרון".

לדבריו של פלדמן, המזוודות של הנוסעים נשארו בשטח האווירי והנוסעים צריכים ללכת לכיוון המטוס כדי לקחת אותן בעצמו. "אני צריך לעשות זאת עם הילדים שלי, אשתי וכל התיקים הקטנים שלנו?" הוא אומר, "גם לא אומרים איפה האוטובוסים ומתי הם יגיעו".

מארקיע נמסר: "פגיעת רכב הסעת נוסעים בעלי מוגבלויות במטוס בואינג 757 של ארקיע באילת, גרמה לנזק בגוף המטוס. הנוסעים שהיו במטוס הועברו לטרמינל. ארקיע בוחנת את מהות הפגיעה ודואגת לנוסעים לחלופות במהירות האפשרית".

נוסעים תקועים בשדה התעופה באילת עקב מטוס ארקיע שנפגע. יוסי פלדמן, מערכת וואלה! NEWS
המטוס של ארקיע נפגע מרכב הסעות והושבת/מערכת וואלה! NEWS, יוסי פלדמן
נוסעים תקועים בשדה התעופה באילת. יוסי פלדמן, מערכת וואלה! NEWS
הבלאגן בשדה התעופה של אילת, היום/מערכת וואלה! NEWS, יוסי פלדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully