וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשר המדהים שרק נפתח ונראה כמו סצנה ב"משחקי הכס"

1.8.2018 / 0:01

גשר מטריף שנפתח לאחרונה בוייטנאם, מתנשא לגובה של 1,400 מטרים מעל פני הים ועוצב כמו נח על שני סלעים בצורת ידיים. בניית הגשר נמשכה כשנה והוא נבנה כחלק מפיתוח התיירות באזור

צלמים זמניים מורשים

לא רק בסין בונים גשרים מדהימים: הגשר החדש של וייטנאם הוא אחד המרהיבים שנראו בשנים האחרונות, והוא מתנשא לגובה של 1,400 מטרים מעל פני הים בגבעות בה נא (Ba Na) שליד עיר החוף דה נאנג (Da Nang) שבמרכז המדינה.


עוד על גשרים בוואלה! תיירות:
נפתח לציבור: כך נראה גשר הזכוכית הגבוה בעולם
זה תלוי בכם: הגשרים התלויים היפים בעולם
תחזיקו חזק: 10 הגשרים הכי מיוחדים בעולם


העיצוב האלגנטי של הגשר העונה לשם Cau Vang (גשר הזהב בוויטנאמית), נתמך על ידי שני סלעי ענק בצורת ידיים שמחזיקות אותו, והוא מה שנותן לגשר את אפקט ה"וואו" ומושך אליו מבקרים רבים שיכולים ליהנות מהטבע שנשקף ממנו. עם זאת, הגשר שמצופה זהב ולאורכו נשתלו פרחי לובליה סגולים, לא באמת "נח" על סלעים אלא החברה שעיצבה אותו, TA Landscape Architecture, יצרה את שלד הידיים מרשת פלדה ועליו הוסיפה כיסוי פיברגלס בצורת הידיים. בניית הגשר כולו ארכה כשנה שלמה.

הגשר, שנמתח לאורך 150 מטרים, נפתח לציבור בחודש יוני האחרון וניתן לבקר בו.

הגשר - חלק מפיתוח תיירותי באזור

וייטנאם חווה בנשים האחרונות פיצוץ תיירותי, כשיותר ויותר תיירים מגלים את יופיה, והגשר הוא חלק מהשקעה של 2 מיליארד דולרים בתיירות כדי להביא יותר מ-1.5 מיליון התיירים שבאים רק לאזור הזה במדינה.

גבעות בה נא, היכן ששוכן הגשר, היו בתחילת המאה ה-20 אתר הנופש של הרשויות הקולוניאליסטיות הצרפתיות במדינה עד בוא המהפכה נגדן ב-1945. כיום האזור הוא העתק של כפר צרפתי המעוטר בגנים, עם מסלול לרכבל שנחשב בעבר לארוך ביותר בעולם (5.8 ק"מ).

עוד באותו נושא

תחזיקו חזק: 10 הגשרים הכי מיוחדים בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully