וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במלונות: תא ריסוס מסנן קרינה לאורחים בבריכה

30.7.2018 / 11:20

חברה ניו יורקית החלה לשווק תאי ריסוס בעמידה ובהם מקדם הגנה שאפשר להציב במלונות ובחופי ים. כל מה שצריך לעשות זה להזין למסך את הגובה ואת סוג מסנן הקרינה הרצוי. עלות השימוש בתא הריסוס 5 דולר, ובחלק מהמקומות בחינם

צלמים זמניים מורשים

כוויית שמש היא מנת חלקם של לא מעט אנשים בעת בילוי בחופשה, והיא הופכת כל דבר לכואב: לקבל מסאז' הופך להיות כואב, ללגום משקה על החוף זה כואב, לעסוק בפעילויות ספורט או לפזז במועדון - כואב. לשמוע מישהו אומר "אמרתי לך לשים קרם הגנה" - גם זה כואב. אפילו מי שמקפיד למרוח מקדם הגנה באופן קבוע מפספס לפעמים, משאיר בטעות חלק מסוים בעור חשוף - ומגלה זאת יום לאחר מכן, כאשר הוא אדום וצורב. סטארט-אפ חדש מתכוון לשנות את המצב ולהוריד את מספר האנשים השרופים במלונות, זאת באמצעות רעיון מקורי במיוחד.

הכירו את SnappyScreen - חברה ניו יורקית שבבסיסה עומד רעיון מעניין: תא ריסוס בעמידה של מקדם הגנה שאפשר להציב בבריכות ובחופי ים, ומבטיח לספק הגנה מושלמת מהשמש מכף רגל ועד ראש, בלי כל מאמץ, ובתוך עשר שניות בלבד. כל מה שצריך לעשות זה להזין למסך את את הגובה ואת סוג מסנן הקרינה הרצוי (בדרגות של 15, 30 או 40 SPF) להיכנס לתא לסגור אותו - וזהו.

תאי ריסוס מקדם ההגנה כבר אומצו עד היום בחום על ידי עשרה בתי מלון ואתרי נופש בארה"ב, מקסיקו והאיים הקריביים - בהם אנדאז מאייקובה (Andaz Mayakoba) במתחם הנופש ריביירה מאיה, מלון מונטוק (Montauk) של רשת גורני, מלון "ארבע העונות דאלאס" שבלאס קולינאס, ובאתר הנופש של מריוט בארובה. החברה נמצאת רק בתחילת הדרך, ולטענת מנהליה יש 50 מקומות נוספים שכבר הזמינו מתקנים שיסופקו בהמשך השנה. חלק מהמלונות מציעים את השירות ללא תשלום, בעוד אחרים גובים חמישה דולרים לכל שימוש.

מנכ"לית חברת SnappyScreen, קריסטן מק'קלאן, הקימה את החברה בעת לימודיה באוניברסיטת קורנל לאחר שנמאס לה למרוח קרם הגנה על אחותה שנהגה להישרף בחופשות משפחתיות, והמודל הכלכלי שלה מבוסס על כך שרוב הרווחים מגיעים ממכירת מחסניות המילוי. אבל החברה לא פועלת רק בתחום העסקי אלא גם החברתי, והיא מעבירה חלק מהרווחים שלה לתכניות לחינוך למניעה וגילוי מוקדם של סרטן העור.

אבל תאי ריסוס מקדם ההגנה אינם תורמים רק לבריאותם של האורחים, אלא גם לכיסיהם של בעלי המלונות. "אורחי המלון מוציאים בממוצע 26 דולרים נוספים לאדם ביום על מזון ומשקאות לצד הבריכה, כאשר מוצב מתקן של SnappyScreen חברה בקרבת מקום", אומרת מק'קלאן. "בעידן בו יותר ויותר אנשים מזמינים חופשות באינטרנט, זה יכול לעשות את ההבדל בין דירוג של ארבעה כוכבים לחמישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully