וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים אשכרה רוצים לשתות את הנוזל הזה, שהתגלה בתוך קבר בן 2,000 שנה

30.7.2018 / 0:02

לא מזמן נפתח באלכסנדריה שבמצרים קבר עתיק, ובו ריקבון מצחין, שלושה שלדים ונוזל אדום-חום שאנשים משום מה רוצים לשתות. ויש אפילו עצומה עליה חתמו עשרות אלפי אנשים

רויטרס

מדענים החליטו סוף סוף לפתוח קבר מסתורי בן 2,000 שנה שהתגלה לאחרונה באלכסנדריה שבמצרים. מדובר בסרקופג, מעין מיכל אבן המשמש כארון קבורה, ששימש לא פעם על מנת לקבור מומיות מצריות. הסרקופג, העשוי אבן גרניט באורך של 2.7 מטרים, רוחב של 1.5 מטרים וגובה של 1.8 מטרים, הוא הגדול ביותר שנמצא באלכסנדריה עד היום,

לאחר שנמצא הסרקופג היו רבים שקראו לארכיאולוגים שלא לפתוח את הקבר הסודי - כיון שכך תשתחרר לעולם קללה עתיקה או ישות שטנית שהוכנסה אליו. הם לא הקשיבו לאזהרות ומה הם מצאו שם בפנים? שלושה שלדים של לוחמים, כשעל העצמות התגלו סימנים המעידים כי הם נהרגו בקרב ונקברו בכבוד. השלדים נמצאו בתוך נוזל בגוון אדמדם-חום.

עוד ב"אסור לפספס":

זוג אקרובטים ביצע פעלול מסוכן בחוף מסוכן וגרר תגובות זועמות
רעידת אדמה חזקה במקסיקו חשפה מקדש תת קרקעי עתיק ומסתורי

ארון קבורה מסתורי (סרקופג) שנמצא במצרים. The Ministry of Antiquities, רויטרס
איכסה/רויטרס, The Ministry of Antiquities

על פי הערכת החוקרים הלוחמים נחנטו והמים שנכנסו מצינור ביוב שהיה מונח באזור המיסו את המומיות עצמן ורק השלדים נותרו שלמים.

לא תופתעו לגלות שהצחנה היתה עצומה, מה שלא מנע מאדם אחד לפתוח עצומה בעלת אינטרס הזוי למדי: הוא מעוניין לשתות את הנוזל הדוחה והרקוב. מדובר באינס מקנדריק, מפתח משחקים בריטי. בעקבותיו חתמו על העצומה למעלה מ-18 אלף איש, רובם מצרים. "מדובר בתמיסה עם האנרגיה של הלוחמים שנחנטו בעבר ולכן רק שתייה של אנרגיה האצורה בשרידים שלהם תאפשר להם לנוח על משכבם בקבר. "חובה לשתות את האנרגיה יוצאת הדופן של הסרקופג השחור, רק ככה האנרגיה הזו תעבור מן העולם ולא תזיק" נכתב בעצומה.

וכן, מדובר בבחור מוזר מאוד. לתקשורת הבריטית הוא הסביר: "רבים התאכזבו כשהקבר נפתח ונמצאו שם רק שלדים עם מי ביוב, שזה די מוזר כי שלדים זה מגניב".

באופן לא מפתיע, מומחים קוראים לאנשים לא לעשות זאת. "מי הביוב הללו עלולים לכלול חיידקים מסוכנים", נכתב. "חלק מהחיידקים הללו יכולים לשרוד אצל אנשים מתים למשך אלפי או מיליוני שנים".

עוד באותו נושא

איך זה הגיוני? חריטה של אופניים מודרניים נמצאה במקדש עתיק בן 2,000 שנה

לכתבה המלאה
ארון קבורה מסתורי (סרקופג) שנמצא במצרים. The Ministry of Antiquities, רויטרס
בוודאי לא האמינו למה הם נכנסים/רויטרס, The Ministry of Antiquities

כה נראה הקבר הפתוח

עצומה לשתיית מי קבר. צילום מסך
והנה העצומה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully