וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים לטוס לתאילנד? זה אולי יקרה יותר מהר משחשבתם

25.7.2018 / 9:50

חופי טורקיז, ספורט ימי, בילויים, פארקי שעשועים, טבע ועוד. לא מעט סיבות הפכו את תאילנד ליעד המועדף על ידי הישראלים. רוצים גם אתם להגיע לממלכה הקסומה? עכשיו יש לכם אפשרות מהירה ומעניינת לעשות את זה, ולא תצטרכו להוציא עליה אפילו שקל

תאילנד קו ליפה. ShutterStock
נופים מרהיבים מכל סוג. קו-ליפה בתאילנד/ShutterStock

תאילנד. רבות כבר נכתב על היעד הקסום הזה, אבל נראה שלא מספיק. חופים נפלאים ואקזוטיים, נופים מרהיבים ואין ספור אפשרויות וסגנונות לחופשה - משפחתית, רומנטית, מסעות או בטן-גב - לכל יש מקום.

תאילנד מתהדרת בכ-2,700 ק"מ של חופים, המהווים יעד פופולארי לתיירים מכל העולם ומישראל בפרט. קו-סמוי וקו-פנגן ("קו" - אי בתאית) הם האיים המועדפים, אבל בממלכה האסייתית יש למעלה מ-200 איים בגדלים שונים, והם מציעים לא מעט. קו-קוד, האי הרביעי בגודלו, ממוקם בפינה המזרחית הרחוקה במדינה ומהווה לוקיישן נהדר לאנשים שרוצים להיות ליד הים 24/7, בין אם במנוחה למרגלות מי הטורקיז ובין אם בפעילויות ימיות כמו צלילה. קו-הונג הוא אי חלול, עגול יחסית, שלוחות הגיר שלו יצרו במרכזו לגונה פנימית, בריכת ענק בצבעי טורקיז עזים עם פתח לים.

הנוף ממסעדת סירוקו בנגקוק תאילנד. ShutterStock
יפה וסואנת. בנגקוק/ShutterStock

אלה הן רק דוגמאות ספורות, משום שלתאילנד יש עוד לא מעט להציע, ולא רק בים - פארקים, ערבות פראיות, ספארי, מסלולי טרקים, בילויים, החיים הסואנים של בנגקוק, פארקי שעשועים ומים, שופינג ופעילויות לכל המשפחה. לא בכדי הפכה תאילנד במהלך העשורים האחרונים ליעד המועדף בקרב מרבית הישראלים.

בשנים האחרונות נכנס למשחק גורם נוסף שהפך את תאילנד ליעד כל כך פופולארי: מחירי הטיסות. פתיחתו של נתב"ג המחודש, מדיניות השמיים הפתוחים, התחרות בין החברות הסדירות וסוכנויות מקוונות שמציעות דילים רבים, חלקם בדקה ה-90, הפכו את חלום תאילנד למציאות גם עבור מי שידו לא הייתה משגת בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאילנד קו ליפה. ShutterStock
הלב מתפקע, קשה להכיל את מי הטורקיז המדהימים של תאילנד/ShutterStock

בשנים האחרונות נכנס למשחק גורם נוסף שהפך את תאילנד ליעד כל כך פופולארי: מחירי הטיסות. פתיחתו של נתב"ג המחודש, מדיניות השמיים הפתוחים, התחרות בין החברות הסדירות וסוכנויות מקוונות שמציעות דילים רבים, חלקם בדקה ה-90, הפכו את חלום תאילנד למציאות גם עבור מי שידו לא הייתה משגת בעבר.

אם מחירי הטיסות הישירות עדיין גבוהים עבורכם, ייתכן שהפתרון הוא טיסות עם עצירת ביניים. לדוגמה, אתיופיאן איירליינס (Ethipian Airlines) מציעה טיסות יומיות לבנגקוק במטוסי דרימליינר 787-800 חדישים עם עצירה באדיס אבבה, במחיר המתחיל מ-690 דולר. אם עצירת הביניים ארוכה, בחברה ידאגו לכך שתקבלו גם סיור חינם באדיס אבבה, הכולל מופע פולקלור וארוחת ערב.הסיור כולל אשרת כניסה זמנית לאתיופיה, מדריך באנגלית, העברות, ביקור במוזיאון וביקור בשוק/תצפית (אם הזמן יאפשר). בכך תוכלו לשלב טעימה אתיופית בטיול למזרח.

שעשועון הלייב טריוויה קוויקס מבית וואלה! NEWS ורשת מתקיים יומיום ב-15:00 וב-18:00, ובו אתם יכולים לזכות בסכומי כסף ולקבל אותם מידית באפליקציית ביט. בספיישל "האח הגדול" של קוויקס, שיתקיים ביום רביעי ב-20:45, תוכלו לזכות בטיסה זוגית לתאילנד עם אתיופיאן איירליינס. הורידו את האפליקציה באייפון ובאנדרואיד, ואולי תוכלו החל ממחר לתכנן את החופשה הבאה שלכם - בתאילנד.

הורידו עכשיו את קוויקס ואולי תטוסו לתאילנד בחינם

קוויקס אפליקציה. מערכת וואלה!
הורידו את אפליקציית קוויקס, שחקו ביום רביעי ב-20:45 ואולי תזכו בטיסה זוגית לתאילנד/מערכת וואלה!
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully