וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביעיה הקרירה: חוויות קיץ ממוזגות לכל המשפחה

25.7.2018 / 10:34

שלג ומפלצות בתל אביב, רגשות ותחושות בבאר שבע, יוגה בצריף בן גוריון והיסטוריה מפתיעה בפתח תקווה. קבלו שבעה בילויים לכל המשפחה שיעשו לכם קר ונעים גם בשיא הקיץ

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: עוד אטרקציה שתאוורר אתכם בקיץ

עם כל הכבוד למוזאוני המדע בירושלים ובחיפה או למוזיאון הילדים בחולון (ויש כבוד!), הגיע הזמן לגלות בילויי קיץ ממוזגים שהם פחות מוכרים. חלקם פועלים באופן קבוע כל השנה, ואחרים - ממש עכשיו, ובסוף אוגוסט הם יתפוגגו. אז כדאי למהר, ולנצל כל רגע קריר.

פארק השלג, תל אביב

יש משהו יותר קריר מבילוי במזגן בקיץ? מה באשר לבילוי בשלג? הכירו את "פארק השלג", שממוקם בנמל תל אביב, ומשתרע על פני 2,400 מ"ר. מדובר במגרש משחקים ענקי הממוקם בתוך שלג אמתי - יש כאן מגלשת קרח באורך 40 מטרים, רחבת החלקה לקטנים ולגדולים, תותחי שלג שיעיפו עליכם פתיתים קרירים, משחקי שלג עם דליים ואתי חפירה, מכוניות מתנגשות על הקרח, מיצגים שונים, אבובי החלקה, צפייה בדגם ענקי של ממותה ואפשרות לבנות איגלו אמיתי וגם איש שלג. ואם הילדים שלכם לא יכולים לעזוב לרגע את המסך, הם ישמחו לגלות שיש פה אפילו משחקי מחשב של שלג וקרח.

לדעת עוד: האנגר 11, נמל תל אביב. הפארק פעיל עד 31 באוגוסט. שעות פתיחה: א'-ה' , 21:00-9:00, ו' 16:00-8:30 (בשבת סגור). מחיר רגיל לכרטיס: 110 שקלים (יש הנחות שונות ומבצעים). כרטיסים ב"קופת תל אביב", טלפון 2207*. אתר: www.snow-park.co.il.

עוד באותו נושא

אירועי קיץ 2018: כל הפעילויות והאטרקציות ליולי-אוגוסט

לכתבה המלאה
פארק השלג. אתר פארק השלג, מערכת וואלה! NEWS
יש גם משחקי מחשב של שלג וקרח. פארק השלג/מערכת וואלה! NEWS, אתר פארק השלג

לונדע, באר שבע

אמנות, מוזיקה, רגשות, שפות, תיאטרון. התחומים הללו, שעשויים להצית את הדמיון בכל גיל - מקבלים פרשנות מקורית ויצירתית להפליא ב"לונדע", מוזיאון ייחודי וחדשני בבאר שבע, שמעודד את הילדים להיחשף לעולמות תוכן שונים. בקיצור, מקום מדליק, עם יתרון אחד נוסף: הכניסה למקום נעשית ללא נעליים, כך שמיד תרגישו פה בבית.
המוזיאון משתרע על פני אלפי מטרים רבועים, בשלוש קומות, עם עשרות מיצגים ומתקנים שעוסקים בעולמות התוכן האלה ואחרים, כאשר מקום של כבוד מקבל עולם הרגשות והתחושות.

במילים פשוטות: הילדים יוכלו להתחפש ולהציג על במה, לנהל משאבי זמן וכסף, להתנסות בסיטואציות חברתיות מאתגרות, ללמוד על אמנות ותרבות באופן יצירתי, לגלות את גרמי השמיים ואת תכונות כדור הארץ ועוד ועוד. והכל אינטראקטיבי להפליא. בנוסף לכל אלו, המוזיאון, המיועד לגילאי שנה עד 12, מציג בקיץ זה את "עולם הקרקס", באמצעות מתחם קרקסי חוויתי הכולל ביתני משחק, יצירה, עמדות צילום, מופעים וסדנאות (עד 30 באוגוסט).

לדעת עוד: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע. 55 שקלים לכרטיס (יש הנחות על כרטיסים משפחתיים). שעות פעילות (שהורחבו בקיץ זה): ימים א'-ה' ושבת 18:30-9:30, ו' 14:00-9:30. טלפון 08-6226926, אתר www.lunada.co.il.

מוזיאון לונדע בבאר שבע. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
אינטראקטיבי להפליא. מוזיאון לונדע בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

החוויה האולימפית, תל אביב

לפני מספר שנים, בלי יותר מדי רעש וצלולים, הקים הוועד האולימפי בישראל את מרכז המבקרים "החוויה האולימפית". נכון, לא תוכלו להסתובב כאן לבד, אלא רק בסיור מודרך, אך תהיה זו שעה קרירה ומלאת ריגושים, במיוחד אם אתם עם ילדים חובבי ספורט.

במקום מתקיימים סיורים לכל המשפחה, ובמשך כשעה מרוכזת, תפגשו את סיפוריהם של אלופים אולימפיים מהעולם ותחוו פעילות עם מצגות אינטראקטיביות. אחד משיאי הביקור הוא מיצג מרשים, של 360 מעלות, שמתאר את תולדות המשחקים האולימפיים מאז ימי יוון הקדומים, כולל הולוגרמות של ספורטאים מפורסמים. בין השאר, תוכלו כמובן להתנסות במתקני סימולציה ואימון - מעמדות זינוק ועד אימוני כוח.

לדעת עוד: רחוב שטרית 6 (הבניין האולימפי), צמוד לפארק הירקון, תל אביב. הכניסה מגיל 6 ומעלה. שעות פעילות: א'-ה' 17:00-10:00. סיורים בהזמנה מראש בלבד. מחיר: 58 שקלים לאדם (יש מבצעים והנחה על כרטיסים משפחתיים). טלפון 03-7955900.

החוויה האולימפית בתל אביב. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
שעה קרירה ומלאת ריגושים. החוויה האולימפית בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

לגו פארק, חולון

אין מי שלא מכיר את המשחק הדני הוותיק, אבל גם הלגו יודע לעתים להפתיע. פארק הלגו בחולון הוא שילוב של תערוכה, פעילויות ומיצגים, הנערכים במעין עיר עתידנית. כאן הכל בנוי מלגו, אך הכיף האמתי הוא כמובן לשחק ולבנות. משפחות מוזמנות להשתתף ביצירת מודלים, ואולי אף לזכות בפרס הנכסף: טיול משפחתי לפארק "לגו לנד" בגרמניה.

בין החוויות שממתינות לכם כאן: רכבת לגו חשמלית, גלגל ענק, משחקייה, טירה מרשימה שבה יש תלבושות קסומות שניתן ללבוש ולהצטלם בהן, מתחם לפעוטות, קרוסלה, בנג'י, משחקי מחשב, ואפילו קיר גרפיטי אדיר, שבו תוכלו ליצור "גרפיטי לגו" משל עצמכם.

לדעת עוד: לגו פארק שוכן בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק, חולון. המקום פעיל עד 1 בספטמבר.
שעות פתיחה: א'-ה' ושבת 19:00-9:00, ו' 15:00-9:00. מחיר לכרטיס רגיל: החל מ-102 שקלים. טלפון 9066*, אתר: www.legopark.co.il.

לגו פארק בחולון. פייסבוק ייעודי, מערכת וואלה! NEWS
שילוב של תערוכה, פעילויות ומיצגים. לגו פארק בחולון/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק ייעודי

גן המפלצות, תל אביב

האמן יוסי אבולעפיה, שמוכר לרבים כמאייר ספרי ילדים, עמל ושקד במשך שנתיים על יצירתן של עשרות מפלצות צבעוניות, מרשימות ומעוררות השראה. חלקן מפחידות, חלקן מצחיקות וחלקן אפילו מדברות ושרות. את כל הטוב הזה תוכלו לפגוש בגן פלאות העונה לשם "גן המפלצות".

זהו מיזם ייחודי, ולאבולעפיה חבר הסופר והמחזאי אפרים סידון, שיצר עבור כל מפלצת ומפלצת מופע קסום של שירה, סיפורים ושאר הפתעות. זאת לצד צוות מרשים של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים, ציירים, מעצבים ואנשי מקצוע נוספים, שיצרו עולם מפלצתי מרגש במיוחד. בנוסף, תמצאו כאן מתחם פעילות לילדים שבו ארגז חול ענק לבניית מפלצות עם מדריכי פיסול בחול, מתחם לצביעת מפלצות, קיר סלפי מפלצות, כיסא מלך המפלצות, פעלתון ועוד.

לדעת עוד: גן המפלצות יפעל עד 1 בספטמבר בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב. שעות פעילות: ימים א'-ה' ושבת 20:00-9:00, ו' 15:00-9:00. מחיר כרטיס רגיל: מ-99 שקלים. מוקד הזמנות: 9066*.

גן המפלצות. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
חלקן מצחיקות וחלקן אפילו מדברות ושרות. גן המפלצות/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

מוזיאון ראשונים לתולדות פתח תקווה

כאשר כל מתחמי הפעילות הגדולים, הרועשים וההומים של הקיץ פועלים בשיא המרץ, קבלו סוד מקומי קטן ומקסים שאף אחד (כמעט) לא מכיר: המוזיאון לתולדות פתח תקווה. נכון, השם עצמו לא ממש נשמע מפתה מדי, אבל בדיוק כאן מגיעה ההפתעה: זהו מקום קטן ומדליק שניתן לבלות בו שעה-שעתיים עם הילדים בכיף.

המוזיאון, כיאה לשמו, מציג את קורותיה של אם המושבות, אבל הוא עושה זאת באמצעות מצגות אינטראקטיביות וסיפורים של פעם, דגמים של מבנים מימי העבר, כלי חקלאות וכלי בית ועוד. יש פה גם משחקי ילדות של פעם שניתן להשתעשע בהם וגם בגדים תקופתיים שהילדים (כן, וגם אתם) יכולים ללבוש ולהצטלם איתם. המקום אמנם קטן יחסית, אך הוא מהווה פנינה של ממש, באזור שבו יש אטרקציות נוספות: פינות פיקניק מוצלות בפארק יד לבנים, מוזיאון האדם והסביבה הסמוך וגם מוזיאון פתח תקווה לאמנות.

לדעת עוד: הביקור כאן יכול להתבצע בשתי דרכים: אפשר להגיע בשבת ולבלות באופן עצמאי (וגם לגרמי בחינם), ואפשר להזמין פעילות מודרכת של שעה וחצי, שכוללת המחזה, משחקים וסדנת יצירה, במחיר של 27 שקלים לילד (שעות הבוקר) או 32 שקלים לילד (שעות אחר הצהריים). כתובת: רחוב ארלוזורוב 30, פתח תקווה. לתיאום פעילות: טלפון 03-9286304. אתר:
http://petah-tikva.rishonim.org.il.

מוזיאון ראשונים לתולדות פתח תקווה. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
מפתיע ובעיקר מעניין. מוזיאון ראשונים לתולדות פתח תקווה/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

צריף בן גוריון

לא בטוח האם גם בשנות החמישים הוא היה ממוזג, אך כיום, הצריף שהפך לסמל למימוש חזון יישוב הנגב של דו בן גוריון ורעייתו פולה, ממוזג לעילא - וקריר גם בשיא הקיץ. כאן תוכלו לא רק לבקר בסלון או במטבח הקטן של ראש הממשלה הראשון, אלא גם לגלות ש"צריף" הוא בעצם מרחב ובו כמה צריפים ואולמות, שנוספו עם הזמן ומשמשים לפעילויות משפחתיות שונות.

תוכלו גם לבקר בחדר העבודה של בן גוריון, שבו אלפי ספרים, לצפות במייצג אנימציה שובה לב המתאר את קורות חייו, ובעיקר ללמוד באופן חווייתי על משנתו של המנהיג, באמצעות תצוגות על האיש ועל הנגב, משחקי מחשב, סרט ועוד. בקיץ זה, נוספו שתי חוויות נוספות. האחת היא חדר בריחה שכולל פתרון חידות ושאר אתגרים, והשנייה - מדי יום חמישי בשעות 19:30-17:30, תוכלו לבצע תרגול יוגה משפחתי מודרך. וזה בהחלט מתכתב עם עמידתו המפורסמת על הראש, של ראש הממשלה הראשון.

לדעת עוד: צריף בן גוריון, קיבוץ שדה בוקר. סדנאות היוגה ייערכו עד 24 באוגוסט וחדר הבריחה ("חדר הסודות") עד 25 באוגוסט. שעות פתיחה: א'-ה' 16:00-8:30, ו' 14:00-8:30, שבת 16:00-10:00. מחיר כניסה: 15 שקלים לילד (עד גיל 18), 20 שקלים למבוגר. חדר הבריחה בתוספת תשלום. טלפון 08-6560469, אתר http://bgh.org.il.

צריף בן גוריון בשדה בוקר. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
קריר גם בשיא הקיץ. צריף בן גוריון בשדה בוקר/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully