וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר האי הטוב בעולם ל-2018, והוא קורץ מתמיד לישראלים

24.7.2018 / 9:57

סקר האיים השנתי של אתר Travel and Leisure חושף את האיים האהובים ברחבי הגלובוס. אז איזה אי משלב טבע פראי וסצנה קולינרית שוקקת, מי מכונה "אי הרומנטיקה"? ואיזה אי יווני נכנס לרשימה? הצצה אל 15 גני עדן מוקפים בים

ריזורט בדקה מלון גילי לאנקאנפושי האיים המלדיביים/Gili Lankanfushi

בווידאו: המלון הטוב בעולם באיים המלדיביים, שדורגו בחמישייה הראשונה ברשימת האיים הטובים השנה

המילה "אי" סוחפת את המחשבות שלנו אל סצנות של חופים שטופי שמש, ים טורקיז צלול ועצי דקל תמירים. אך סקר נרחב שערך אתר Travel and Leisure מוכיח כי אין נוסחה אחת קבועה שמגדירה "גן עדן".

סקר זה נערך מדי שנה, והוא מתבסס על שאלונים שאותם מוזמנים גולשי האתר למלא, על סמך חוויותיהם ברחבי העולם. הוא כולל לא רק איים אלא גם ערים, חברות הפלגה, מרכזי ספא, חברות תעופה ועוד. באשר לאיים - הנשאלים מדרגים אותם בהתאם לפעילויות השונות שמוצעות בהם, הנופים, אוצרות טבע ייחודיים, חופים, אוכל וידידותיות לתייר.

דירוג 15 האיים הטובים בעולם לשנת 2018 גילה כי 6 מתוך אותם גני עדן מוקפי ים מצויים ביבשת אסיה, וכל אחד מהם שונה מרעהו, ויכול למלא לפחות שבוע של חופשה נינוחה.
בצד האחר של הגלובוס, ממתינים לכם היעדים המוכרים והפופולריים כגון מאווי וגלאפגוס, כמו גם כוכב עולה פחות מוכר - ארכיפלג האיים האזוריים המשתייכים לפורטוגל, המתאפיינים בתושבים מסבירי פנים ונופים מעוררי השראה.

כך, הדירוג של 2018 כולל הן איים מוכרים וידועים והן כמה הפתעות. האי פלאוואן בפיליפינים, שעמד בראש הרשימה בשנים 2013 ו-2017 ירד באופן מפתיע למקום השישי (אך עדיין נותר במקום מצוין). אי אהוב נוסף הוא טסמניה, שמתהדר בטבע פראי לצד סצנה קולינרית שוקקת, מה שמביא אלו גם מפליגי קרוזים רבים. וישנו האי לומבוק באינדונזיה, שמציע שילוב נהדר בין בדידות מזהרת יחד עם חופים יפים, צלילות והרים נישאים. אין זה מפתיע כי הוא מכונה בקרב תיירים רבים "אי הרומנטיקה". למעשה, שלושה מאיי אינדונזיה ניצבים בגאווה במקומות הראשונים של הדירוג, וכזכור, המדינה המוסלמית הודיעה לאחרונה כי היא מתכננת הקלות בהוצאת הוויזה לישראלים. מתחילים לארוז?

הנה דירוג האיים הטובים בעולם לשנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully